معرفی چند مدل مبل فرانسوی برای خانه های بزرگ

در مطالب قبل معرفی‌ها و توضیحات بسیار زیادی درباره‌ی محصولات مختلف مبل، انواع میز و … برای منازل کوچک داده شده؛ اما این متن را به استثنی مخصوص افرادی آماده کردیم که خانه بزرگ یا متوسط دارند؛ از همین رو در ادامه چند مدل مبل فرانسوی مناسب خانه های بزرگ را معرفی کرده‌ایم. اگر شما هم به دنبال خرید مبل فرانسوی مناسب خانه خود هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

مبلمان سبک کلاسیک فرانسوی با تنوع بسیار زیادی که دارند معمولا به دلیل ظرافت در طراحی فضای زیادی از خانه را اشغال نمیکنند، از همین رو معمولا برای خانه‌های بزرگ پیشنهاد داده نمیشوند، اما اگر بین ست‌ها و نیم ست‌های این سبک از مدل‌های 8 نفره با زرق و برق بیشتر استفاده کنید قطعا میتواند محیط سالن پذیرایی خانه بزرگ را هم به خوبی پوشش بدهد. 

شما میتوانید مبل کلاسیک چستر فرانسوی با برش‌های منبت کاری بیشتر و پارچه مبلی طرحدار یا ترکیبی را برای مبل خود انتخاب کنید و برای کنار ست مبلتان از نشیمن‌های کمکی مثل مبل شزلون، پاف، اتومان و این دسته نشیمن‌ها به کار ببرید.

با خرید از تولیدی‌های معرفی شده در سوفامبل امکان تغییر در تعداد نشیمن و ابعاد مبل و اضافه کردن اجزاء دلخواه به صورت ست با مبل برای شما فراهم شده تا هر تعداد مبل را متناسب با نیاز دکوراسیون منزلتان ثبت سفارش کنید.

 

در سوفامبل انواع مبلمان لاکچری از جمله مبل کلاسیک فرانسوی، مبل سلطنتی، مبل استیل و دیگر سبک‌ها قابل خریداری از تولیدکننده هستند.

قیمت مبل سلطنتی قیمت مبل استیل قیمت مبلمان لاکچری قیمت میز جلو مبلی

 

مقاله پیشنهادی: مبل فرانسوی چیست؟

 

مبل کلاسیک فرانسوی ژینا

مبل فرانسوی ژینا برای خانه‌های بزرگ

مبل کلاسیک فرانسوی ژینا با رنگ سبز زمردی خوش رنگ و برش‌های فوق‌العاده ظریف و زیبایی که دارد انتخاب عالی برای منازل لوکس و مجلل با سبک کلاسیک است.

قیمت 42.800.000 تومان  محاسبه شده در 1402/12/9 برای مبل فرانسوی ژینا با ست مبل 8 نفره میباشد که از 2 کاناپه متفاوت کلاسیک فرانسوی و طرح چستر به همراه دو کاناپه تک نفره تشکیل میشود ولی تولیدکننده برای مشتری امکان افزایش یا کاهش تعداد نشیمن و یا حتی اضافه کردن میز ناهار خوری در تعداد 4، 6 و 8 نفره و نیز میز جلو مبلی عسلی را قرار داده است تا مناسب استفاده در هر متراژ خانه2ای باشد؛ اما به طور کلی کاناپه‌های طرح چستر بخاطر حجم بیشتر اسفنجی که دارند گزینه عالی برای منازل بزرگ هستند.

در قسمت پایه‌های مبل ژینا شاهد ظرافت بسیار زیادی هستید که  ممکن است تصور کنید باعث شکستن سریع‌تر میشود ولی به دلیل نوع چوب مرغوب استفاده شده برای این مدل که چوب راش گرجستان به همراه چوب توسکا میباشد، مطمئن باشید که به راحتی دچار شکستگی نمیشوند.

مبل کلاسیک فرانسوی ژینا از ست‌های رسمی و نیمه رسمی محسوب میشود اما این مسئله باعث کم شدن راحتی نشیمن مبل نشده است، چرا که در تمام بخش‌های اسفنجی مبل ژینا از اسفنج راحتی بسیار نرم به کار رفته تا مناسب اسفاده روزانه نیز باشد.

مشخصات مبل فرانسوی ژینا

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • چوب کلاف: راش گرجستان + توسکا 
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی ژینا

 

مبل کلاسیک فرانسوی روما

مبل فرانسوی روما مناسب خانه‌های بزرگ

در مبل کلاسیک فرانسوی روما که یک ست 8 نفره کامل مناسب خانه‌های بزرگ است از یک کاناپه 3 نفره سبک چستر و یک کاناپه سه نفره مطابق مبلمان سبک کلاسیک و دو کاناپه تکی استفاده شده است. در این مبل فرانسوی کاناپه چستر روما پشتی کم ارتفاع، دسته‌های بلند هلزونی و همسطح با پشتی طراحی شده که دارای لمسه دوزی در تمام قسمت پشتی است؛ البته لزومی برای سفارش مبل کلاسیک فرانسوی روما به این شکل نیست بلکه میتوانید هر دو کاناپه را به صورت فرانسوی و یک شکل داشته باشید و یا تعداد نشیمن مبل را کمتر یا بیشتر متناسب با فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

مبل کلاسیک فرانسوی روما توسط یکی از تولیدی‌های معتبر معرفی شده در سوفامبل طراحی شده و با قیمت 42.800.000 تومان در 1402/12/9 قابل خرید و تحویل طی 25 روز کاری برای مشتریان محترم است.

برای مبل روما امکان تغییرات و شخصی سازی مبل با تغییر جنس، طرح و ترکیب رنگی به همراه رنگ چوب راش گرجستان و توسکا که در کلاف، نوار دور مبل، پایه و دسته‌ها به کار رفته است وجود دارد. 

تولیدی آرتان میز جلو مبلی عسلی و میز ناهار خوری ست روما را آماده کرده تا در صورت تمایل به فاکتور خریدتان اضاف کنید.

مشخصات مبل فرانسوی روما

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • چوب کلاف: راش گرجستان + توسکا 
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی روما

 

مبل کلاسیک چستر فرانسوی کاترین

مبل چستر فرانسوی کاترین برای خانه بزرگ

قیمت اولیه‌ی مبل کلاسیک چستر فرانسوی کاترین به صورت 8 نفره تشکیل شده از 2 مبل 3 نفره و 2 مبل 1 نفره 41.000.000 تومان و در تاریخ 1402/12/9قابل سفارش در سایت سوفامبل میباشد.

ست‌های 8 نفره با تعداد زیاد نشیمن و کاناپه‌های بزرگی که دارند اغلب مناسب خانه‌های بزرگ هستند و قرار گرفتن دو کاناپه بزرگ مفاوت به شکل چستر و کلاسیک در مبل چستر فرانسوی کاترین سبب شده تا گزینه عالی برای این منازل باشد؛ البته شما میتوانید ست کاترین خود را با تعداد کمتر یعنی به صورت ست 7 نفره و حتی نیم ست 5 یا 6 نفره نیز داشته باشید و برای خانه‌ای با متراژ کم استفاده کنید.

نوع چوب مبل از جنس چوب راش و گردو و پارچه مبلی از جنس شانل درجه یک است و امکان تغییر در نوع و رنگ پارچه مبل و رنگ چوب مبل فرانسوی کاترین برای خریداران فراهم شده است؛ با وجود این که مبل کاترین به صورت پیش فرض 8 نفره عرضه میشود اما امکان تغییر در تعداد کاناپه‌ها از ویژگی این ست است.

از طرفی شما میتوانید کاناپه‌های تک نفره را به صورت کویین یا حصیری سفارش بدهید و دوخت غالب ست کاترین را از حالت چستر به هر نوع دوخت مدنظر خود سفارش بدهید. اگر تمایل به ست کردن میز جلو مبلی و عسلی و همینطور میز ناهار خوری را با مبل کلاسیک چستر فرانسوی کاترین  دارید، میتوانید در زمان ثبت سفارش به فاکتور خود بیفزیید. 

مشخصات مبل چستر فرانسوی کاترین

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • کلاف: چوب گردو و راش
  • پارچه: شانل یزد درچه یک
  • محل تولیدی: تهران – جاجرود  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر 
  • اسفنج: 35 کیلویی ویژه با ضمانت + فوم سرد

مشاهده مبل چستر فرانسوی کاترین

 

مبل کلاسیک چستر فرانسوی دیانا

مبل چستر فرانسوی دیانا برای خانه بزرگ

مبل کلاسیک چستر فرانسوی دیانا یکی از باکیفیت و شیک‌ترین محصولات تولیدی در جاجرود است که با ظرافت تمام توسط این تولیدی ساخته شده است و مورد توجه افراد با خانه متراژ زیاد قرار گرفته است.

قبمت اولیه‌ی مبل چستر فرانسوی دیانا 40.000.000 تومان در 1402/12/9 میباشد. نوع طراحی پایه‌های این محصول که به شکل شمشیری یا مطابق مبل فرانسوی میباشد و همچنین نوع ساخت یکی از کاناپه‌های 3 نفره به صورت یک مبل چستر اصیل است که باعث شده تا مدل دیانا در بین مشتریان بسیار محبوب و پرطرفدار باشد.

از طرفی عمر مبل کلاسیک دیانا به واسطه‌ی کیفیت درجه یک متریال اصلی که چوب راش و گردو است و نیز مواد دیگر از جمله: پارچه مبلی مرغوب، فوم و اسفنج 35 کیلویی ضمانت دار بسیار زیاد است و اطمینان داشته باشید با خرید این محصول میتوانید سالیان زیادی از آن استفاده کنید.

میز ناهار خوری، میز جلو مبلی و میز عسلی از مواردی است که تولیدی در کنار مبل دیانا ساخته تا در صورت نیاز و در کنار ایجاد تغییراتی در رنگ پارچه، رنگ چوب و تعداد مبل به فاکتور اضافه کنید. البته لازم به ذکر است که شما به سلیقه خود میتوانید پشتی کاناپه تکی شایان را به صورت حصیری داشته باشید.

مشخصات مبل فرانسوی دیانا

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • کلاف: چوب گردو و راش
  • پارچه: شانل یزد درجه یک
  • محل تولیدی: تهران – جاجرود  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر 
  • اسفنج: 35 کیلویی ویژه با ضمانت + فوم سرد

مشاهده مبل چستر فرانسوی دیانا

 

مبل کلاسیک فرانسوی دوگل

مبل فرانسوی دو گل مناسب خانه بزرگ

برخلاف دیگر مدل‌های مبلمان سبک کلاسیک که ابعاد کوچک و نشیمن کم عرضی دارند، مبل کلاسیک فرانسوی دوگل نشیمن‌های بسیار پهن و عریضی دارد که به راحتی کاناپه‌ها کمک میکند و همچنین آن را تبدیل به بهترین گزینه در خانه‌های متراژ زیاد کرده است، از همین رو مبل دوگل در لیست چند مدل مبل فرانسوی مناسب خانه های بزرگ قرار گرفته است.

همانطور که از اسم مدل مشخص است و در تصویر محصول مشاهده میکنید، پایه‌های مبل به شکل فرانسوی یا شمشیری ساخته شده که هماهنگی بسیار خوبی با خطوط منحنی دور کاناپه‌ها ایجاد کرده است.

مبل کلاسیک فرانسوی دوگل را میتوانید با قیمت 32.500.000 تومان در 1402/12/9 خریداری کنید و سپس طی 15 روز کاری درب منزل همراه با 48 ماهگارانتی کیفیت دریافت کنید؛ البته که مبل دوگل در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع با پارچه مبلی بافت درجه یک یزد و یا مخمل مرغوب دیاموند ساخته میشود.

رنگ چوب راش و گردویی که در قسمت پایه، دسته‌ها و تزئینات کاناپه‌های مبل کلاسیک فرانسوی دوگل بکار رفته است را میتوان به سلیقه خود انتخاب کرد.  نکته حائز اهمیت در این ست مبل 7 نفره امکان تغییر ابعاد و تعداد مبل و اضافه کرد میز ناهار خوری، میز جلو مبلی و میز عسلی ست است.

مشخصات مبل فرانسوی دوگل

  • حداکثر زمان تحویل: 15 روز کاری
  • متریال کلاف: چوب گردو + راش 
  • نوع اسفنج: 20 کیلویی ویژه با ضمانت
  • جنس کف: فوم سرد درجه یک + فنر بندی 
  • ضمانت: 48 ماه گارانتی 
  • پارچه:  بافت درجه یک یزد + مخمل دیاموند یا جاسمین
  • محل تولیدی: تهران – یافت آباد   
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی دوگل

 

مبل کلاسیک چستر فرانسوی شایان

مبل چستر فرانسوی شایان مناسب خانه بزرگ

مبل کلاسیک چستر فرانسوی شایان به صورت 8 نفره توسط تولیدی در جاجرود ساخته و طی 20 روز کاری به مشتری تحویل داده میشود. پایه کاناپه‌های این مبل کلاسیک به شکل مبل فرانسوی (پایه‌ی شمشیری) طراحی شده و اجزاء آن شامل 1 کاناپه 3 نفره به صورت مبلمان اصیل چستر، 1 کاناپه 3 نفره مشابه مبلمان کلاسیک ظریف و 2 کاناپه 1 نفره با پشتی حصیری میباشد ولی امکان تولید تک نفره‌ها به شکل ساده نیز وجود دارد.

ست مبل شایان با ترکیب چوب راش و گردو و همچنین ترکیب دو رنگ پارچه مبلی شانل درجه یک و نیز دوخت ساده و چستر ساخته شده است، به طوری که از دوخت چستر در پشتی کاناپه 3 نفره چستر و تک نفره‌ها کار شده و باقی اجزاء ساده هستند.

شما برای تغییر رنگ چوب و پارچه و تغییر ابعاد و تعداد مبل محدودیتی ندارید و حتی میتوانید در کنار این تغییرات، نوع دوخت را عوض کرده و به خریدتان میز ناهار خوری، میز جلو مبلی و میز عسلی اضافه کنید؛ اما قیمت 40.000.000 تومان برای مبل شایان در 1402/12/9 فقط برای ست 8 نفره محاسبه شده و در صورت اضافه شدن موارد دیگر قیمت محصول نیز تغییر میکند.

مشخصات مبل فرانسوی شایان

  • کلاف: چوب گردو و راش
  • پارچه: شانل یزد درجه یک
  • محل تولیدی: تهران – جاجرود  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر 
  • اسفنج: 35 کیلویی ویژه با ضمانت + فوم سرد

مشاهده مبل چستر فرانسوی شایان

 

مبل کلاسیک چستر فرانسوی طنابی

مبل چستر فرانسوی طنابی برای منازل بزرگ

علت قرار گرفتن مبل کلاسیک چستر فرانسوی طنابی در این مطلب، ساخت آن به صورت ست هشت و داشتن دو کاناپه سه نفره که یکی از کاناپه ها به صورت کلاسیک و دیگری به صورت چستر طراحی شده است.

نام طنایی در مبل کلاسیک چستر فرانسوی طنابی از نوع طراحی در قسمت های پایینی مبل نشئت میگیرد، در اصطلاح به این سبک از طراحی چوب در مبل های کلاسیک ابزاری نیز گفته میشود ولی با وجود نوع طراحی خاص این محصول، قیمت 38.000.000 تومان بسیار مناسب و اقتصادی برای آن قرار گرفته و در 1402/12/9 قابل خریداری میباشد.

مبل کلاسیک چستر فرانسوی طنابی به دلیل نوع طراحی و چوب به کار رفته در اسکلت مبل، یکی از مبل‌های معروف و با کیفیت تولیدی معرفی شده در سوفامبل است. تعداد نفرات، نوع دوخت چستر و رنگ چوب و پارچه مبل کلاسیک چستر فرانسوی طنابی قابل تغییر هستند.

صندلی های تک نفره این مدل مبل چستر فرانسوی قابل سفارش به صورت کویین، حصیری و ساده بر اساس نیاز دکوراسیون داخلی و سلیقه شما هستند. علاوه بر این موارد شما میتوانید مبل کلاسیک چستر فرانسوی طنابی خود را با میز جلو مبلی و عسلی یا میز ناهار خوری شش، چهار و حتی هشت نفره ست مبل، سفارش دهید. 

مشخصات مبل فرانسوی طنابی

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: یافت آباد – شهرک ولیعصر  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل چستر فرانسوی طنابی

 

مبل کلاسیک چستر فرانسوی روما

مبل چستر فرانسوی روما مناسب خانه بزرگ

مبل کلاسیک فرانسوی چستر روما از جمله مبل‌های فرانسوی است که به صورت ترکیبی از کلاسیک و چستر عرضه میشود و این ترکیب دوخت و شکل کاناپه‌ها، مبل روما را انتخابی عالی برای خانه‌های متراژ زیاد کرده است.

این مبل کلاسیک فرانسوی در یک ست هشت نفره متشکل از دو کاناپه 3 نفره که یکی به شکل مبل چستر و دیگری مبل کلاسیک است و دو مبل تک نفره عرضه میشود و قیمت اولیه با این ترکیب بندی و تعداد نشیمن 41.000.000 تومان میباشد. مبل رما را در 1402/12/9 با این قیمت میتوانید خریداری و پس از 20 روز کاری دریافت کنید.

مبل روما دارای دوخت چستر بسیار زیبا و شیکی است؛ اما شما میتوانید مبل خود را با دوخت ساده، خیاری و دیگر دوخت‌های رایج بازار نیز سفارش دهید، به طور کلی نوع دوخت، نوع پارچه و رنگ پایه‌های چوبی مبل که از چوب گردو و راش هستند قابل تغییر در نظر گرفته شده‌اند.

اگر مایل به خرید مبل کلاسیک چستر فرانسوی روما به همراه میز ناهار خوری یا میز جلو مبلی عسلی ست هستید، میتوانید در هنگام ثبت سفارش با تولیدی هماهنگ کرده و این موارد را به فاکتور خریدتان اضافه کنید. میز ناهار خوری ست مبل روما  به صورت 4، 8 و 6 نفره قابل سفارش است. 

مشخصات مبل فرانسوی روما

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • کلاف: چوب گردو و راش
  • پارچه: شانل یزد درچه یک
  • محل تولیدی: تهران – جاجرود  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 78 نفره + قابلیت تغییر 
  • اسفنج: 35 کیلویی ویژه با ضمانت + فوم سرد

مشاهده مبل چستر فرانسوی روما

 

مبل کلاسیک فرانسوی ونوس

مبل فرانسوی ونوس برای خانه بزرگ

مبل کلاسیک فرانسوی ونوس در یک ست کامل هفت نفره شامل: 4 کاناپه تک نفره و 1 کاناپه سه نفره به صورت کلی عرضه میشود ولی با این تعداد و ترکیب بندی هم قابل استفاده در منازل بزرگ میباشد، اما در صورت کم بودن تعداد نشیمن مبل ونوس میتوانید در زمان ثبت نهایی سفارش، تعداد را متناسب با متراژ منزلتان انتخاب کنید؛ زیرا این محصول هم مانند دیگر محصولات سوفامبل قابل تغییر و شخصی سازی هستند.

برای این محصول میتوانید ست جلو مبلی به همراه میز عسلی و همچنین میز ناهارخوری در تعداد نفرات مورد نظر سفارش داده و در 20 روز کاری درب منزل دریافت کنید اما توجه داشته باشید که قیمت 35.000.000 تومان محاسبه شده برای مبل ونوس در 1402/12/9 بتنها برای ست 7 نفره است. تعداد نفرات مبل کلاسیک ونوس، براساس نیاز مشتری قابل تغییر است، شما میتوانید تعداد نفرات را کم‌تر یا صندلی میزبان به ست مبل اضافه کنید.

مورد بعدی که در مبل کلاسیک ونوس قابل تغییر  است رنگ چوب و پارچه مبل است، مبل کلاسیک ونوس مشابه سایر مبل‌های کلاسیک دارای پایه هایی از جنس چوب است که در مدل ونوس، پایه‌ها از چوب گردو هستند و رنگ پایه‌ها قابل تغییر است اما نمی‌توان آن را با پایه‌های فلزی سفارش داد. نوع دوخت به کار رفته در مبل کلاسیک فرانسوی ونوس و رنگ پارچه مبل نیز قابل تغییر هستند، دوخت کار در پشتی به صورت چستر و در باقی قسمت ها به صورت ساده انجام شده است که همگی قابل تغییر و قابل حذف میباشند.

مشخصات مبل فرانسوی ونوس

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: یافت آباد – شهرک ولیعصر  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی ونوس

 

مقاله پیشنهادی: انواع مبل فرانسوی

 

مبل کلاسیک فرانسوی طنابی

مبل فرانسوی طنابی برای خانه‌های بزرگ

مبل کلاسیک فرانسوی طنابی یکی دیگر از محصولات قرار گرفته در دسته چند مدل مبل فرانسوی مناسب خانه های بزرگ است که به دلیل طراحی طنابی که در قسمت های پایینی چوب مبل به کار رفته است به این نام شناخته میشود و ترکیب این نوع طراحی با دوخت چستر و پارچه طرحدار مبل طنابی را انتخابی عالی برای افرادی با خانه بزرگ و متوسط کرده است. مبل کلاسیک فرانسوی طنابی هفت نفره و شامل چهار مبل تک نفره و یک مبل سه نفره میشود.

امکان تغییر در نوع و رنگ پارچه مبل و رنگ چوب مبل کلاسیک فرانسوی طنابی برای خریداران فراهم شده است تا بتوانند مبل خود را مطابق نیاز و سلیقه خود با قیمت 39.800.000 تومان در 1402/12/9 تهیه کنند؛ پس اگر شما هم مایل به خرید مبل کلاسیک فرانسوی طنابی با تغییرات مدنظرتان هستید، این امکان نیز برای شما فراهم شده است.

مبل‌های تک نفره نیز در این مبل فرانسوی به صورت طنابی ساده طراحی و تولید شده‌اند، در این مورد نیز دست شما به عنوان خریدار باز است و میتوانید مبل های تک نفره را به صورت حصیری یا کویین نیز سفارش سفارش دهید. به صورت پیش فرض مبل کلاسیک فرانسوی طنابی بدون میز ناهار خوری عرضه میشود اما امکان اضافه کردن میز ناهار خوری مانند میز عسلی و جلوم بلی به این ست وجود دارد.

شما میتوانید مبل کلاسیک فرانسوی طنابی با میز ناهار خوری مشابه طراحی مبل کلاسیک خود در تعداد نفرات شش ، چهار و هشت نفره سفارش داده و دریافت کنید. در کنار این موارد در مبل کلاسیک فرانسوی طنابی تعداد کلی نفرات نیز قابل تغییر است و میتوانید مبل کلاسیک را با تعداد نفرات کمتر یا بیشتر خریداری کنید.

مشخصات مبل فرانسوی طنابی

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی طنابی

 

5/5 - (2 امتیاز)