همه چیز درباره‌ی مبل فرانسوی + معرفی 5 مدل معروف

مبل فرانسوی از مدل‌های مبل کلاسیک است که با ذوق هنری و خلاقیت زیاد فرانسوی‌ها در قرن‌های پیش ساخته شده است و به مبل کلاسیک فرانسوی شناخته میشود. در این مطلب قصد بررسی مبل فرانسوی در همه‌ی زوایا و در واقع پاسخ به سوال مبل فرانسوی چیست؟ را داریم.

کاناپه‌های مبل کلاسیک فرانسوی به قدری زیبا و چشم نواز هستند که در تمام جهان و همچنین دوره‌های مختلف و حتی هم اکنون، به عنوان یک اثر هنری ارزشمند و حساب میشوند که از همین رو برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه‌ی بالایی میباشد. البته که این قیمت بالا تا حد زیادی بخاطر کیفیت اکثریت مبلمان فرانسوی هست؛ چرا که از ابتدا تا هم اکنون برای ساخت مبلمان سبک کلاسیک فرانسوی از مرغوب‌ترین متریال از جمله: چوب راش، روس، گردو و … استفاده شده است.

بر خلاف مبل‌های سبک سلطنتی که از همان ابتدا تنها برای استفاده پادشاهان و خانواده سلطنتی ساخته میشده، مبل فرانسوی در همان زمان به دو صورت ساده‌تر و بدون تجملات ولی همانقدر زیبا برای مردم، و نمونه‌ای شلوغ و پر از اکسسوری‌های قیمتی برای مقامات، ثروتمندان و پادشاهان ساخته میشده تا مردم در هر قشری بتوانند این مبلمان را داشته باشند، ولی قطعا رواج مبل در بین مردم آن دوره به اندازه‌ی همه گیر شدن کاربرد مبل در امروز نیست!

این سبک برای افرادی که علاقمند به کاناپه‌های شلوغ و خیلی تجملاتی سبک سلطنتی نیستند، اما ست مبلمان باکیفیت، باشکوه و قیمتی میخواهند بهترین گزینه است. از طرفی مطمئن باشید چیدمان مبل کلاسیک فرانسوی در خانه، هر فردی را در بدو ورود مجذوب خود میکند.

 

در سوفامبل میتوانید جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک فرانسوی، مبل سلطنتی، مبل چستر و دیگر سبک‌ها را بررسی و از تولیدکننده خریداری کنید.

قیمت مبل چستر قیمت مبل سلطنتی قیمت صندلی راک قیمت مبل کلاسیک

 

مبل کلاسیک فرانسوی از قرن 14 تا به امروز

تاریخچه مبل فرانسوی

با توجه به اسم این مدل مبل میتوان تا حدودی به تاریخچه مبل فرانسوی پی برد، چرا که به راحتی متوجه میشوید که اولین تولیدکنندگان مبل فرانسوی «فرانسوی‌ها» هستند و با ساخت این سبک به خوبی تاریخ کشور خود را به رخ کشیده‌اند.

این سبک مبل، در دوره‌های هنری مختلف که از دوره‌ی رنسانس در قرن 14 شروع شده، دستخوش تغییراتی جزئی شده است تا به شکل تکامل یافته‌‌ی امروزی درآمد که از این دوره‌ها پس از رنسانس میتوان به دوره باروک، روکوکو، نئو کلاسیک، رمانتیسم و مدرن اشاره کرد.

تاریخچه مبل کلاسیک فرانسوی

  • باروک (baroque): در دوره‌ی باروک که بین قرن 17 تا 18 بوده، مبل‌های ساخته شده با این سبک به شکلی شلوغ و تجملاتی بودند، به طوری که در آنها تزئینات بسیار زیاد ریز و درشت مشاهده میشد.
  • روکوکو (rococo): در اواخر قرن 18 دوره روکوکو شکل گرفت که در آن دوره طرح‌ها تنوع خیلی بیشتری پیدا کرد. طرح‌های دوره‌ی روکوکو اغلب بر اساس خطوط منحنی و قوس‌دار بودند و البته در این دوره همچنان توجه بسیار زیادی به خطوط قوس‌دار مبلمان کلاسیک فرانسوی میشود.
  • نئو کلاسیک (neoclassical): دوره نئو کلاسیک در اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 مشاهده شده که از مشخصه‌های مبلمان فرانسوی نئو کلاسیک، تاثیر هنر کلاسیک یونان و روم باستان در این مبلمان بود. مبل سبک فرانسوی در این دوره بسیار ساده، به دور از تزئینات اضافی و کاملا مطابق طرح‌های روم و یونان بودند.
  • رمانتیسم (romantik): قرن 19 زمان شروع رمانیسم بود، در این دوره هنری نوع طراحی مبلمان به سمت الهام گرفتن از طبیعت و احساسات بسیار زیاد رفت که حاصل آن نقوش ظریف و پیچیده و بسیار پرجزئیات شد.
  • مدرن (modern): دوره‌ی مدرن برای مبلمان کلاسیک فرانسوی از قرن 20 آغاز شد که در این دوره‌ی مدرن به راحتی نشیمن مبل، سادگی بیشتر، رنگ‌های خاص و شیک و همچنین خطوط صاف‌تر و کمی زاویه دار اهمیت داده شد. در واقع مبل فرانسوی در دوره مدرن برگرفته از خطوط و طرح‌های هندسی شکل گرفتند.

در دوره‌ی اولیه‌ی ساخت این مبلمان یعنی دوره‌ی رونسانس، کاناپه‌ها با استفاده از موادی از جمله: مرمر، عاج، چوب‌های بسیار گران قیمت و … تزئین میشند و هنر دوره‌ی باستان بشدت در ظاهر مبل مشهود بود.

 

مقاله پیشنهادی: روش نگهداری از مبلمان چوبی

 

مشخصه‌های اصلی مبل کلاسیک فرانسوی

ویژگی‌های مبل فرانسوی

مبل فرانسوی را در این برهه زمانی میتوان با هر طرح و رنگی از فروشگاه‌ها خریداری کرد، اما در صورتی که به دنبال یافتن یک مبل کلاسیک فرانسوی اصیل هستید بهتر است به خصوصیاتی که در ادامه به آنها اشاره میشود توجه کنید.

مطمئنن خیلی از افراد با دیدن ظاهر مبل کلاسیک فرانسوی که بسیار شیک و لوکس و با ظریف‌ترین تراش‌ها است، تصور میکنند نشیمن کاناپه‌ها سفت و اذیت کننده باشد که البته این برداشت به دلیل تصویر ذهنی از مبل‌های رسمی بخصوص مبل سلطنتی است؛ اما تنها با یک بار نشستن روی کاناپه این مبل‌ها متوجه راحتی آن میشوید. 

اسفنج‌هایی که در مبل فرانسوی به کار میرود بسیار مرغوب و درجه یک هستند و به راحتی خراب نمیشوند، ولی در عین حال کاملا نرم و راحت میباشند به طوری که نه تنها برای میهمانان، بلکه متناسب با استفاده هر روزه افراد خانواده هم هست؛ از همین رو اغلب افراد مبل فرانسوی را به مبل فرانسوی راحتی نیز میشناسند!.

ویژگی مبل فرانسوی

یک کاناپه اصیل سبک فرانسوی را به خاطر داشتن مشخصه‌های ظاهری بارز، خیلی راحت میتوانید از دیگر سبک‌ها تشخیص بدهید، به طوری که از هر فروشنده‌ای درباره مبل فرانسوی و مشخصات آن بپرسید اولین نکته‌ای که به شما میگویند «شکل پایه‌ها» است.

پایه‌های کاناپه در این سبک همیشه به صورت قوس‌دار و شبیه به حرف s یا پنجه حیوانات هستند که پایه شمشیری یا فرانسوی نام دارند. این شکل پایه در همه‌ی مبل‌های فرانسوی یکسان است و تنها نوع نقش و نگار روی چوب پایه متغییر میباشد؛ پس یکی از اصلی‌ترین راه‌های شناخت این نوع مبلمان، توجه به فرم پایه است.

ویزگی مبل فرانسوی

تفاوت بین رنگ چوب مبل کلاسیک اصیل و پارچه مبلی یکی از خصوصیاتی مباشد که امروزه خیلی به آن اهمیت داده نشده است. البته که انتخاب رنگ هر مبلی بستگی به سلیقه و رنگ دکوراسیون داخلی خانه هر فرد دارد، اما توجه داشته باشید با انتخاب مبلی روشن بخصوص در رنگ سفید و چوب قهوه‌ای تیره، جذابیت مبل فرانسوی خود را بیشتر میکنید. 

به طور کلی چوب مبل کلاسیک فرانسوی در طیف‌های مختلف قهوه‌ای میباشد و اغلب بدون پوشش رنگی و با رنگ طبیعی چوب مشاهده میشود و رنگ پارچه در اکثر مدل‌ها سفید، کرم خیلی روشن و طوسی روشن است، اما رنگ‌های تیره برای چوب در کنار پارچه مبلی سفید یا کرم، بهتر اصالت کاناپه‌ی فرانسوی را نشان میدهد.

ویژگی مبل فرانسوی

همانطور که نوع نقوش در مبل کلاسیک فرانسوی طی دوره‌های مختلف هنری فرانسه تغییراتی جزئی داشته، در این دوره نیز همچنان نوع طراحی کاناپه‌های آن مطابق علایق و نیاز مردم تغییر میکند؛ ولی نکته حائز اهمیت در خصوص این ویژگی «پارچه‌های ساده و بافت‌دار» است. 

هر طرح و نقشی که برای مبل فرانسوی خود انتخاب کنید، ممکن است در مرور زمان به چشم شما تکراری و خسته کننده بیاید و حتی در صورت داشتن طرحی خیلی شلوغ احتمال قدیمی شدن آن نیز وجود دارد؛ ولی توجه داشته باشید پارچه ساده رنگ روشن یا مدل‌های بافت‌دار همیشه ترند و شیک هستند.

بافت خاص پارچه‌ها و حتی ترکیب آنها با پارچه ساده نه تنها نمای کاناپه را زیباتر کرده، بلکه به گران قیمت نشان دادن مبل کلاسیک فرانسوی شما کمک زیادی میکند.

بهترین نقطه برای چیدمان مبل کلاسیک فرانسوی

جای مناسب مبل کلاسیک فرانسوی

در ادامه پاسخ به سوال مبل فرانسوی چیست؟ به کاربرد‌های آن اشاره میکنیم. کاربرد مبل کلاسیک فرانسوی زیاد است و قابل استفاده هم برای منازل و هم محیط‌های بیرون از خانه مانند هتل‌ها، شرکت‌ها و … میباشد، اما اگر بپرسید این سبک مبل را در کجا نباید استفاده کرد؟ باید بگوییم تنها محدودیت استفاده از این کاناپه‌ها «محیطی ناهماهنگ با سبک کلاسیک» است.

یعنی برای داشتن مبل فرانسوی نیازی نیست نگران کوچک یا بزرگ بودن محیط باشید، همین که مبل شما با المان‌ها و عناصر دیگر فضا هماهنگ باشند کافیست! این هماهنگی را با رعایت نکاتی که در ادامه اشاره میکنیم میتوانید ایجاد کنید:

  1. پس زمینه را با رنگ خنثی در طیف‌های روشن و متوسط انتخاب کنید نه رنگ‌های فانتزی و جیغ!
  2. اکسسوری‌ها فقط به سبک کلاسیک یا کلاسیک فرانسوی باشند مثل: صندلی راک، اتومان و …
  3. همه‌ی وسایل در محیط از جنس چوب، اسفنج و پارچه انتخاب شوند 
  4. در کنار ست مبل فرانسوی از نشیمن کمکی یا صندلی‌های تک با سبک دیگر استفاده نشود

این سبک به دلیل داشتن کاناپه‌های ظریف، کم حجم و همچنین تنوع در تعداد نشیمن، قابل استفاده در هر متراژ خانه‌ای میباشد حتی کوچک‌ترین خانه‌های آپارتمانی! ست‌های 7 نفره، 8 نفره و 9 نفره و نیز نیم ست‌های 5 نفره و 6 نفره در ترکیب بندی‌های مختلف توسط تولیدی‌ها ساخته میشوند تا متقاضیان براساس متراژی که در اختیار دارند تعداد نشیمن ست مبل را انتخاب کنند.

ظرافتی که برای این مبلمان خوش تراش و لوکس اشاره شد به معنای شکننده بودن و عدم استحکام نیست، بلکه کاناپه‌های کلاسیک با بهترین نوع چوب صنعت مبل سازی که چوب گردو، راش و روس هستند ساخته میشوند تا در برابر پیچیده‌ترین نقش‌های منبت کاری و همچنین وزن زیاد مقاومت کافی را داشته باشند.

روش چیدمان مبلمان فرانسوی

روش چیمان مبل فرانسوی

اگر دقت کرده باشید، همه‌ی کاناپه‌های کلاسیک و کلاسیک فرانسوی به صورت قرینه طراحی و ساخته میشوند که همین مسئله باعث میشود ظرافت و دقت در اجزاء مبل به خوبی به چشم بیاید. این قرینگی میتواند به شما کمک کند تا راحت‌ترین روش چیدمان که در واقع منظور همان «روش چیدمان قرینه» است را برای کاناپه‌های مبل کلاسیک فرانسوی اجرا کنید.

ابتدا لازم است درباره‌ی ترکیبات ست و نیم ست مبل کلاسیک فرانسوی نکته‌ای را یادآوری کنیم و سپس اصول چیدمان قرینه را شرح دهیم. در ترکیب بندی این سبک مبلمان همانند دیگر مبل‌های چوبی سلطنتی، استیل، نئو کلاسیک و … که حالت رسمی و نیمه رسمی دارند، هیچ کاناپه 2 نفره‌ای وجود ندارد و همه‌ی ست و نیم ست‌ها از کاناپه 3 نفره، 1 نفره و صندلی میزبان ساخته میشوند؛ حتی در اکثر مدل‌ها تمام تک نفره‌ها به شکل صندلی طراحی میشوند.

چیدمان مبل کلاسیک فرانسوی

در تصویر بالا ست 7 نفره کلاسیک فرانسوی رسمی و بسیار باشکوهی را مشاهده میکنید که به زیبایی و با رعایت تمام اصول به روش قرینه چیدمان شده است. 

همانطور که مشاهده میفرمایید، در این روش بزرگ‌ترین کاناپه که 3 نفره مباشد را باید در راس محیط قرار بدهید به طوری که هنگام ورود به خانه به چشم بیاید و سپس در زاویه‌ی 90 درجه‌ی آن از یک یا دو کاناپه تک نفره براساس تعداد نشیمن مبلمانی که در اختیار دارید استفاده میکنید و باقی تک نفره‌ها را دقیقا مقابل مبلمان تک نفره چیدمان شده به شکل قرینه جایگذری میکنید. 

چیدمان مبل کلاسیک فرانسوی 8 نفره

برای ست‌هایی که دارای 2 کاناپه 3 نفره هستند یا تعداد کاناپه‌ها با هم قرینه نمیشود نیازی به گیج شدن نیست، زیرا تنها تفاوت در این نوع ست‌ها قرار دادن کاناپه 3 نفره دیگر در زاویه کنار مبل در راس خانه به جای دو یا سه مبل تک نفره است و همچنین برای پر کردن فضای قرینه نشده میتوان از اکسسوری‌های کنار مبل مثل: میز عسلی، گلدان و … استفاده کرد (مانند تصویر بالا)

در ادامه چند نکته از اصول چیدمان مبل برای زیبایی بیشتر در خانه شما شرح میدهیم:

  1. فاصله‌ی بین مبلمان را قدری تزدیک بگذارید که برای رفت و آمد دچار مشکل بشوید و نه فاصله را قدری زیاد کنید که حس صمیمیت در بین افراد هنگام استفاده از مبل از بین برود؛ به جای ایجاد فاصله‌ی غیر استاندارد بهتر است تعداد نشیمن مبل را به اندازه و متناسب با متراژ محیط انتخاب کنید.
  2. اگر محیط پذیرایی کوچک است و میخواهید ست مبل را دور تا دور دی.ار چیدمان کنید، از چسباندن کاناپه‌ها به دیوار شدیدا خودداری کنید، زیرا این روش قدیمی شده و نمای دکوراسیون راخلی را کاملا نامرتب و جلوه میدهد.
  3. مبل را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهد تا دچار آسیب‌هایی مثل: پوسیدگی، رنگ پریدگی و … نشود.

بررسی وزن و قیمت یک مبل کلاسیک فرانسوی

قیمت و وزن مبل فرانسوی

با این که در ظاهر این سبک مبل مقدار کمتری چوب در مقایسه با مبلمان سلطنتی و استیل مشاهده میشود؛ اما مبل کلاسیک فرانسوی نیز در دسته مبلمان چوبی قرار دارد؛ زیرا اگر بخواهیم مقدار اسفنج و چوب به کار رفته در روند ساخت یک مبل فرانسوی را محاسبه کنیم، متوجه میشویم که از اسفنج فقط برای پوشش دادن نشیمن و پشتی مبل با یک لایه نازل استفاده شده ولی تمام اسکلت‌بندی، دسته‌ها و پایه‌ها، طرح‌های ریز منبت و نوار دورتادور کاناپه از جنس چوب درجه یک و سنگین وزن است.

از طرفی به دلیل بیشتر بودن وزن چوب از پارچه، پس مبل کلاسیک فرانسوی نیز میتواند وزن زیادی داشته باشد که البته این وزن بالا به اندازه‌ی سبک‌های شلوغ و پر کار نیست.  قطعا هرچه مقدار تزئینات و مقدار چوب در مبل بیشتر باشد وزن محصول هم بیشتر میشود.

در خصوص قیمت مبل کلاسیک فرانسوی باید اطلاع داشته باشید که قیمت هیج مبلی را نمیتوان دقیق بیان کرد، چرا که مقدار قیمت به عموامل زیادی مثل: مقدار متریال استفاده شده، نوع مواد به کاررفته، روش ساخت مبل و تزئینات آن (دستی یا دستگاه) و … وابسیته است؛ ولی به طور میانگین میتوان گفت این سبک جزء سبک‌های بسیار گران قیمت بازار است و علت اصلی این قیمت بالا کیفیت درجه یک متریال و نوع تزئینات مبل میباشد.

پیشنهاد ما برای خرید مبل کلاسیک فرانسوی ارزان‌تر از بازار و با کیفیت عالی، سفارش از طریق سایت سوفامبل به تولیدکننده به صورت مستقیم است. در سوفامبل شما محصول مدنظرتان را بدون پرداخت هزینه‌ای ثبت میکنید تا تولیدی با شما تماس بگیرد.

مبل کلاسیک فرانسوی راشل

مبل کلاسیک فرانسوی راشل مبل کلاسیک فرانسوی راشل مبل کلاسیک فرانسوی راشل

مبل کلاسیک فرانسوی راشل توسط تولیدی در منطقه جاجرود تهران ساخته و به شما عرضه میشود و جزء مدل‌های لوکس و پرفروش بازار است که به دلیل داشتن پایه‌هایی فرانسوی، کاناپه‌های تک نفره‌ی حصیری و نوار‌های خوش‌تراشی که بدون منبت‌کاری و کاملا ظریف هستند بسیار ترند شده‌اند.

 تنوع رنگی چوب راش و گردوی درجه یک  استفاده شده برای  ساخت مبل راشل و همچنین تنوع فراوان رنگ و طرح پارچه مبلی باعث شده تا محدودیتی برای انتخاب رنگ و طرح مبل و بخش‌های چوبی نداشته باشید و بتوانید براساس دکوراسیون منزلتان آنها را انتخاب کنید.

پس اگر به دنبال یک ست کم حجم ولی لوکس و مجلل هستید که در خانه‌ی کوچک یا متوسط خود چیدمان کنید، از مبل کلاسیک فرانسوی راشل غافل نشوید. از طرفی برای ایجاد هماهنگی بیشتر در بین لوازم خانه میتوانید میز ناهارخوری، میز جلو مبلی عسلی ست راشل را نیز همراه با ست مبلمان خریداری کرده و طی 20 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

ست 7 نفره مبل راشل با اجزاء اشاره شده در بالا در تاریخ 1402/11/11 با قیمت 38.000.000 تومان قابل خریداری در سایت سوفامبل است.

مشخصات مبل راشل

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • کلاف: چوب گردو و راش
  • پارچه: شانل یزد درچه یک
  • محل تولیدی: تهران – جاجرود  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • اسفنج: 35 کیلویی ویژه با ضمانت + فوم سرد

مشاهده مبل فرانسوی راشل

 

مبل کلاسیک فرانسوی ونوس

مبل کلاسیک فرانسوی ونوس مبل کلاسیک فرانسوی ونوس مبل کلاسیک فرانسوی ونوس مبل کلاسیک فرانسوی ونوس

در ادامه این مقاله با موضوع مبل فرانسوی چیست؟ به یکی از شیک‌ترین مدل‌ها یعنی مبل کلاسیک فرانسوی ونوس اشاره میکنیم که در یک ست کامل هفت نفره شامل: 4 کاناپه تک نفره و 1 کاناپه سه نفره به صورت کلی عرضه میشود؛ اما برای این محصول میتوانید ست میز جلو مبلی و میز عسلی به همراه میز ناهارخوری در تعداد نفرات مورد نظر سفارش داده و در 20 روز کاری درب منزل دریافت کنید.

تعداد نفرات مبل کلاسیک ونوس، براساس نیاز مشتری قابل تغییر است، شما میتوانید تعداد نفرات را کم‌تر یا بیشتر و یا صندلی میزبان به ست مبل اضافه کنید. مورد بعدی که در مبل کلاسیک ونوس قابل تغییر میباشد رنگ چوب و پارچه مبل است. مبل فرانسوی ونوس مشابه سایر مبل‌های این سبک دارای پایه‌هایی از جنس چوب است که در مدل ونوس پایه‌ها از جنس چوب گردو هستند و رنگ پایه‌ها قابل تغییر هستند.

نوع دوخت به کار رفته در مبل ونوس و رنگ پارچه مبل نیز در کنار موارد دیگر قابل تغییر هستند. دوخت کار در پشتی به صورت چستر و در باقی قسمت‌ها به صورت ساده انجام شده است که همگی متغییر و قابل حذف در نظر گرفته شده‌ند. این محصول در تاریخ 1402/11/11 با قیمت 35.000.000 تومان در سوفامبل به فروش میرسد.

مشخصات مدل ونوس

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: یافت آباد – شهرک ولیعصر  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی ونوس

 

مبل کلاسیک فرانسوی لوئی

مبل کلاسیک فرانسوی لوئی مبل کلاسیک فرانسوی لوئی مبل کلاسیک فرانسوی لوئی مبل کلاسیک فرانسوی لوئی

در مبل کلاسیک فرانسوی لوئی تشک های کاناپه دو و سه نفره به صورت جدا از بدنه اصلی مبل هستند که جا به جایی و حمل و نقل کاناپه‌ها را راحت‌تر میکند.

مبل کلاسیک فرانسوی لوئی دارای ست میز ناهار خوری در تعداد نفرات 4، 6 و 8 نفره است، شما میتوانید مبل فرانسوی لوئی را همراه با ست ناهار خوری مد نظرتان سفارش دهید یا ست مبل را همراه با میز عسلی و جلو مبلی خریداری و دریافت کنید؛ اما مبل کلاسیک فرانسوی لوئی به صورت پیش فرض یک ست کامل هشت نفره شامل دو مبل تک نفره، و دو مبل سه نفره میباشد و قیمت ذکر شده برای این اجزاء میباشد.

در ارتباط با صندلی های تک نفره امکان سفارش به صورت حصیری در بخش پشتی و بغل مبل‌های تک نفره از طرف تولید کننده برای خریداران فراهم شده است. همچنین تعداد نفرات، آیتم بعدی قابل تغییر در مبل کلاسیک فرانسوی لوئی است به طوری که شما میتوانید مبل خود را در ست هفت نفره یا تعداد نشیمن کمتر یا بیشتر براساس تعداد نفراتی که مد نظر دارید سفارش دهید.

مبل کلاسیک فرانسوی 8 نفره لوئی خود را با تغییر رنگ چوب، رنگ و طرح پارجه مبلی میتوانید در تاریخ 1402/11/11 با قیمت 42.800.000 تومان ثبت سفارش کنید.

مشخصات مدل لوئی

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی لوئی

 

مقاله پیشنهادی: انتخاب مبل کلاسیک برای خانه کوچک

 

مبل کلاسیک فرانسوی آرتان

مبل کلاسیک فرانسوی آرتان مبل کلاسیک فرانسوی آرتان مبل کلاسیک فرانسوی آرتان مبل کلاسیک فرانسوی آرتان

مبل کلاسیک فرانسوی آرتان در ست کامل 7 نفره شامل چهار کاناپه تک نفره و یک کاناپه سه نفره و همچنین یک کاناپه دو نفره تولید و عرضه میشود. برای مبل کلاسیک فرانسوی قابلیت سفارش مبل با ست میز ناهارخوری 4، 6 و 8 نفره فراهم شده است؛ در نتیجه شما میتوانید ست  مبل فرانسوی آرتان را با میز جلو مبلی عسلی ست و همراه با میز ناهارخوری سفارش دهید.

رنگ چوب، رنگ و نوع پارچه مورد بعدی متغیر در مبل کلاسیک فرانسوی آرتان است. شما میتوانید ست مبل را با دوخت ساده، خیاری و دیگر دوخت‌های رایج بازار داشته باشید و حتی صندلی‌های تک نفره را به شکل ساده، کویین یا حصری سفارش دهید.

تعداد نفرات و ترکیب بندی مبل نیز در مدل آرتان قابل تغییر هستند و شما میتوانید مبل را با تعداد نفرات مدنظرتان سفارش دهید و تعداد صندلی‌ها را کم یا زیاد کنید؛ به این صورت که در داخل صفحه محصول ترکیب مبل دلخواه خودتان را انتخاب کرده و قیمت ترکیب مد نظرتان را در صفحه مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی مشاهده کنید.

به صورت استاندارد مبل کلاسیک فرانسوی آرتان 7 نفره با قیمت 39.800.000 تومان در تاریخ 1402/11/11 قابل سفارش و تحویل 25 روزه درب منزل شما است.

مشخصات مدل آرتان

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل فرانسوی آرتان

 

مبل کلاسیک فرانسوی طنابی

مبل کلاسیک فرانسوی طنابی مبل کلاسیک فرانسوی طنابی مبل کلاسیک فرانسوی طنابی مبل کلاسیک فرانسوی طنابی

مبل کلاسیک فرانسوی طنابی به دلیل طراحی طنابی که در قسمت های پایینی چوب مبل به کار رفته است به این نام شناخته میشود. این مبل به صورت هفت نفره کامل شامل: چهار کاناپه تک نفره و یک کاناپه سه نفره میباشد که در طراحی مبل تک نفره این ست، دست شما باز است و میتوانید آنها را به شکل حصیری یا کویین سفارش بدهید.

امکان تغییر در نوع و رنگ پارچه مبل، رنگ چوب و ترکیب بندی یا تعداد نشیمن مبل فرانسوی طنابی برای خریداران فراهم شده است؛ پس اگرشما هم مایل به خرید مبل کلاسیک فرانسوی طنابی با تعداد نفرات بیشتر یا کمتر هستید، این امکان نیز برای شما فراهم شده است. 
به صورت پیش فرض مبل کلاسیک فرانسوی طنابی بدون میز ناهار خوری عرضه میشود، اما امکان اضافه کردن میز ناهار خوری و اجزاء دیگر مانند میز عسلی و جلو مبلی به این ست وجود دارد، شما میتوانید مبل فرانسوی طنابی خود را با میز ناهار خوری مشابه طراح مبل در تعداد نفرات شش ، چهار و هشت نفره سفارش داده و پس اط 25 روز کاری دریافت کنید.

ست 7 نفره این محصول با ترکیب بندی گفته شده در بالا با قیمت 39.800.000 تومان در تاریخ 1402/11/11 به فروش میرسد، ولی در صورت ایجاد تغییرات، برای اطلاع از هزینه نهایی باید در صفحه مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی طنابی، ترکیب دلخواه خودتان را  انتخاب کرده و قیمت ترکیب مورد نظرتان را مشاهده کنید.

مشخصات مدل طنابی

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل فرانسوی طنابی

 

4.2/5 - (60 امتیاز)