چند مدل آینه کنسول برای خانه‌های کوچک

اگر تصور میکنید که بخاطر متراژ کم خانه و نداشتن فضایی برای لوازم دکوری نباید آینه کنسول بخرید کاملا اشتباه میکنید! بلکه شما باید به دنبال خرید آینه کنسول برای خانه‌های کوچک باشید. درست است که آینه کنسول در اصل یک وسیله دکوراتیو در فضای خانه محسوب میشود، اما نباید کاربرد‌های بسیار زیاد و تاثیر آنها در نمای زیبای دکوراسیون خانه را نادیده گرفت.

از ویژگی‌های این آینه کنسول‌ها در کنار کمک به زیبایی بیشتر، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بزرگتر نشان داده فضا به دلیل داشتن آینه 
  2. کمک به نظم و تمیزی محیط با قرار دادن لوازم اضافی و خرده ریزه 
  3. محلی برای اکسسوری‌های کوچک و پخش نبودن آنها
  4. نگهداری اسناد و مدارک

اما در زمان انتخاب این محصول بسیار جذاب و کاربردی که میتواند دکوراسیون خانه شما را خاص و متفاوت نشان بدهد، بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا به طور اشتباه مسبب خراب کردن دکوراسیون منزلتان نشوید. مثال:

  • قبل از انتخاب مدل مدنظرتان حتما جای دقیق آینه کنسول را مشخص کرده و براساس فضایی که در اختیار دارید ابعاد میز کنسول خود را مشخص کنید؛ این کار به شما کمک میکند تا مدلی کوچکتر یا بزرگتر از حد مورد نیاز خریداری نکنید.
  • از خرید مدل‌های شلوغ و پرکار بخصوص از آینه کنسول‌های سبک سلطنتی و استیل دوری کنید؛ چرا که این سبک‌ها فضای خانه شما را شلوغ و به هم ریخته و در پی آن کوچک نشان میدهند.
  • رنگ آینه کنسول را با احتیاط انتخاب کنید! بهترین گزینه برای شما طیف‌های روشن از دسته رنگ‌های خنثی میباشد، زیرا این رنگ‌های روشن و خنثی میتوانند محیط را درخشان‌ و بازتر جلوه دهند.
  • سعی کنید رنگ دیوار با رنگ آینه کنسول اختلاف زیادی نداشته باشد، اختلاف بیشتر از یک یا دو درجه تیره و روشن سبب جلب توجه و بزرگتر به نظر رسیدن آینه کنسول میشود؛ پس رنگ یک درجه روشنتر یا تیره‌تر کفایت میکند.
  • آینه‌ها با قابلیت بازتابی که دارند میتوانند نور را در محیط پخش کنند و به پرنورتر و بزرگتر نشان دادن خانه کمک کنند، در نتیجه آینه‌ی بزرگ بهتر از آینه‌های کوچک تزئینی در خانه کوچک است.
  • تعداد کشو و کمد‌ها را براساس شرایط و نیاز به فضای زخیره سازی انتخاب کنید و از انتخاب مدلی با کشو یا کمد‌هایی که مورد استفاده نیست اجتناب کنید.

تفاوتی ندارد که این آینه کنسول کاربردی و در عین حال زینتی را برای کدام بخش از خانه میخواهید، چرا که این وسیله هرکجا چیدمان شود مورد استفاده قرار میگیرد.

آینه کنسول سالن پذیرایی برای چیدمان خوراکی‌ها و لوازم پذیرایی در زمان داشتن میهمانان زیاد یا چیدمان و جایگذاری ظروف قیمتی و ارزشمند دکوری کاربرد دارد، در اتاق نشیمن میتوان برای اکسسوری‌های از جمله آینه و شمعدان و قب عکس خانوادگی به کار برد و از کشو‌ها برای اسناد و مدارک استفاده کرد. از طرفی آینه کنسول اتاق خواب جایگزین میز آرایش قدیمی و حجیم را میگیرد و همچنین در ورودی خانه یا راهرو‌ها نقش جاکفشی، آویز لباس یا میز دکوری را ایفا میکند.

در ادامه چند مدل آینه کنسول از تولیدی‌های مختلف قرار گرفته در فروشگاه سوفامبل که متناسب با خانه متراژ کم میباشد را برای شما آورده‌ایم، البته مدل‌های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که میتوانید در سایت مشاهده و بررسی کرده و در صورت تمایل خریداری کنید.

 

در سوفامبل میتوانید انواع لوازم اصلی منزل را مثل: میز ناهار خوری، آینه کنسول، مبلمان، سرویس خواب و … را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از تولیدی خریداری کنید.

قیمت آینه کنسول قیمت سرویس خواب قیمت مبل کلاسیک قیمت میز ناهار خوری

 

مقاله پیشنهادی: انواع مبل چستر

 

آینه کنسول گلدن

آینه کنسول گلدن برای خانه کوچک

آینه کنسول مدل گلدن بسیار ساده و کاربردی طراحی و ساخته شده تا قابل استفاده برای بیشتر دکوراسیون‌ها با هر متراژ و سبکی باشد. مدل گلدن با چوب mdf درجه یک وکیوم برای بدنه اصلی و کمد‌ها استفاده شده و همچنین پایه‌های کار از جنس فلز رنگ ثابت طلایی میباشد.

نوار طلایی رنگ فلزی که در به دور صفحه روی میز کنسول و کف میز قرار دارد تنها تزئینات مدل گلدن است و هماهنگی خیلی خوبی با پایه فلزی ایجاد کرده است؛ ولی لزومی برای داشتن آینه کنسول خود با این ترکیب رنگی نیست! شما میتوانید رنگ بخش‌های فلزی را به نقره‌ای تغییر بدهید و رنگ چوب ام دی اف را بدون هیچ محدودیتی انتخاب کنید.

اجزاء اصلی و تشکیل دهنده مدل گلدن شامل: یک عدد میز کنسول دارای ۳ کمد، آینه و قابل آینه است، ولی شما میتوانید این ست را بدون آینه نیز داشته باشید و یا فرم و ابعاد آینه را به سلیقه خود انتخاب کنید و سپس با قیمت 4.600.000 تومان در تاریخ 1402/11/10 از طریق سایت سفارش بدهید.

از تغییرات دیگر که در مدل گلدن قابل اجرا است شامل: تغییر ابعاد میز، اضافه کردن میز تلویزیون، میز جلو مبلی و میز عسلی است، اما قیمت ذکر شده فقط برای میز کنسول و آینه ست است و در صورت اضافه کردن موارد بالا قیمت محصول نیز تغییر میکند.

مشخصات مدل گلدن

  • محل تولیدی: تهران – احمدآباد مستوفی
  • زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ چوب: دلخواه مشتری
  • جنس: MDF درجه یک وکیوم
  • اجزا: یک عدد کنسول + آینه و قاب آینه

مشاهده آینه کنسول گلدن

 

آینه کنسول جردن

آینه کنسول جردن برای خانه کوچک

با این که اجزاء تشکیل دهنده آینه کنسول مدل لیونا شامل: یک میز کنسول، آینه بزرگ مستطیلی و قاب آینه است، اما تولیدی این محصول در فیروز بهرام برای هماهنگی بیشتر در خانه شما، میز تلویزیون، میز جلو مبلی و میز عسلی ست لیونا را نیز ساخته و برای اضافه کردن به فاکتور آماده کرده است. 

رنگ‌هایی که میتوانید برای مدل لیانو انتخاب کنید قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره، طوسی، سفید، مشکی، ابروبادی و بلوطی مشابه عکس است؛ از طرفی میز کنسول لیونا را تولیدی با طول 160 سانتی متر از جنس چوب ام دی اف درجه یک ساخته تا متناسب با خانه‌های کوچک باشد، ولی شخصی سازی محصول از مزایای این تولیدی و فروشگاه سوفامبل است؛ در نتیجه شما میتوانید ابعاد مدل لیونا را همراه با رنگ آن براساس نیاز تغییر بدهید.

مشخصات مدل جردن

  • محل تولیدی: تهران – احمدآباد مستوفی
  • زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ چوب: دلخواه مشتری
  • جنس: MDF درجه یک وکیوم
  • اجزا: یک عدد کنسول + آینه و قاب آینه

مشاهده آینه کنسول جردن

 

آینه کنسول لیونا

آینه کنسول لیونا

اجزاء تشکیل دهنده آینه کنسول مدل لیونا که جزء چند مدل آینه کنسول برای خانه‌های کوچک است،شامل: یک میز کنسول، آینه بزرگ مستطیلی و قاب آینه است، اما سوفامبل برای هماهنگی بیشتر در دکوراسیون منزل شما امکان اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی و میز تلویزیون ست لیونا را به فاکتور خریدتان فراهم کرده است، اما قیمت اولیه‌ی این محصول تنها برای ست آینه کنسول است.

ابعاد مدل لیونا به صورت پیش فرض 160 سانتی متر و جنس آن چوب mdf درجه یک تبریز است، ولی متغیر بودن ابعاد میز و رنگ چوب ام دی اف باعث میشود تا شما بتوانید بر اساس نیازتان در منزل، ابعاد میز را تغییر داده و رنگ آن را بین قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره، طوسی ابروبادی، سفید، مشکی، بلوطی نمونه عکس مشخص کنید و ثبت سفارش را انجام دهید.

نمای چوبی مدل لیونا سبب شده تا انتخاب خوبی برای چیدمان در کنار مبل پایه چوبی در دکوراسیون کلاسیک، راحتی و … باشد.

مشخصات مدل لیونا

  • محل تولیدی: تهران – فیروز بهرام
  • زمان تحویل: 1 تا 10 روز کاری
  • رنگ چوب:   قهوه ای روشن ، قهوه ای تیره ، طوسی ابروباد ، سفید ، مشکی ، بلوطی نمونه عکس   
  • جنس: MDF درجه یک تبریز
  • اجزا: یک عدد کنسول + آینه و قاب آینه
  • ابعاد:  طول 160

مشاهده آینه کنسول لیونا

 

آینه کنسول هوگو

آینه کنسول هوگو

آینه کنسول هوگو از مدل‌های سبک مینیمال است که با خرید آن با قیمت 6.900.000 تومان در تاریخ 1402/11/10 میتوانید سفارش خود را بین 1 تا 7 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

برای این مدل آینه کنسول جمع و جور و ساده هم امکان اضافه کردن میز تلویزیون، میز جلو مبلی و عسلی وجود دارد، ولی توجه داشته باشید قیمت ذکر شده در بالا برای میز کنسول و آینه قاب‌دار ست میباشد، پس با اضافه کردن اجزاء دیگر قیمت محصول هم تغییر میکند.

 از مزایای این مدل میتوان به داشتن فضای ضخیره سازی زیاد، طرح ساده و امکان شخصی سازی آن اشاره کرد. تنها تزئین آینه کنسول هوگو همی خطوط کوجدار طلایی رنگ است. 

برای انتخاب رنگ آینه کنسول خود هیچ محدودیتی ندارید، زیرا جنس چوب مدل هوگو از mdf درجه یک وکیوم در تنوع رنگی خیلی زیاد است.

مشخصات مدل هوگو

  • محل تولیدی: تهران – احمدآباد مستوفی
  • زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ چوب: دلخواه مشتری
  • جنس: MDF درجه یک وکیوم
  • اجزا: یک عدد کنسول + آینه و قاب آینه

مشاهده آینه کنسول هوگو

 

آینه کنسول آرتمیس

آینه کنسول آرتمیس

آینه کنسول آرتمیس را در تاریخ 1402/11/10 با قیمت 7.700.000 تومان میتوانید از طریق سایت سوفامبل یا تماس با تولیدکننده خریداری کنید.

قیمت ذکر شده برای این محصول با میز کنسول طول 160 سانتی متر ویک آینه مستطیلی بزرک همراه با قاب است. شما میتوانید هماه با ست آینه کنسول خود میز تلویزیون، میز جلو مبلی و عسلی آرتمیس را نیز خریداری کنید و یا طول میز کنسول را از 160 به 180 تغییر بدهید، ولی توجه داشته باشید در صورت ایجاد این تغییرات قیمت محصول نیز تغییر میکند.

مدل آرتمیس با سبک کلاسیک ساخته شده و دارای 2 کمد بزرگ، دو کمد کوچکتر و 1 کشو باریک با مکانیزم آرام‌بند است و در عین حال مدل آرتمیس ظاهر بسیار لوکس و کلاسیکی دارد که زیبایی دکوراسیون محیط را دوچندان میکند. این محصول تزئینات زیاد و شلوغی ندارد، بلکه همانند دیگر محصولات کلاسیک تنها با خطوط صاف و ظریفی تزئین شده که البته این نوع تزئین مانع بکار بردن آن در دکوراسیون مدرن نمیشود.

کیفیت این مدل آینه کنسول بسیار بالاست ولی با این وجود تولیدکننده مربوطه 5 سال گارانتی کیفیت را برای مدل آرتمیس قرار داده تا با خیلی آسوده ثبت سفارش خود را انجام داده و پس از 10 روز کاری ست آینه کنسول آرتمیس را تحویل بگیرید.

مشخصات مدل آرتمیس

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 1 تا 10 روز کاری
  • جنس چوب: MDF درجه یک + روکش سوپر مات کره ای
  • ضمانت: 5 سال ضمانت تمام اجزا
  • امکانات: یراق آلات درجه یک 
  • رنگبندی: والیس + طوسی
  • ابعاد: قیمت سایز 160 سانت است 
  • امکان تغییر رنگ وجود ندارد

مشاهده آینه کنسول آرتمیس

 

آینه کنسول رئال

آینه کنسول رئال

آینه کنسول رئال از آن دسته مدل‌هایی است که ابعاد کوچکی دارد؛ از همین رو آن را جزء آینه کنسول برای خانه‌های کوچک قرار داده‌ایم؛ اما این ابعاد کوچک به معنی داشتن مقدار فضای کم برای ذخیره سازی لوازم نیست!

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میشود، این میز کنسول 4 کمد جادار و بزرگ دارد و این ویژگی سبب کاربرد آن در تمام بخش‌های خانه بخصوص سالن پذیرایی میشود. مدل رئال گزینه خیلی عالی برای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن، ورودی‌های خانه و … میباشد؛ از طرفی صفحه روی این آینه کنسول جای خیلی خوبی برای قرار دادن اکسسوری‌ها، گلدان و حتی وسایل پذیرایی از میهمانان است.

قیمت 7.800.000 تومان در تاریخ 1402/11/10 برای مدل رئال با آینه سه تکه دایره‌ای شکل و میز کنسول طول 150 سانتی متر نحاسبه شده است و در صورت اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی و میز تلویزیون ست رئال و همچنین تغییر ابعاد میز به 160 یا 180 سانتی متر قیمت محصول نیز تغییر میکند.

جنس چوب آینه کنسول رئال ترکیب چوب راش و ام دی اف روکش شده با راش است که در تنوع رنگی خیلی زیادی ساخته میشود و از طرفی این نوع چوب‌ها نشان از کیفیت بالای محصول میدهد.

مشخصات مدل رئال

  • محل تولیدی: تهران – فیروز بهرام
  • زمان تحویل: 1 تا 10 روز کاری
  • رنگ چوب:   دلخواه مشتری
  • جنس: چوب راش + MDF درجه با روکش چوب راش
  • اجزا: یک عدد کنسول + آینه و قاب آینه
  • ابعاد:  طول 150

مشاهده آینه کنسول رئال

 

آینه کنسول موناکو

آینه کنسول موناکو

اگر در خانه لوازم زیادی دارید و نیازمند فضای ذخیره سازی زیاد برای آنها هستید، آینه کنسول موناکو انتخاب خوبی برای شماست! زیرا این آینه کنسول بسیار بزرگ و جادار و در عین حال فوق‌العاده شیک و چشم نواز است که زیبایی دکوراسیون محیط را دوچندان میکند.

مدل شیک و خوش تراش موناکو با یک آینه مستطیلی بزرگ قاب‌دار و میز کنسول طول 160 سانتی متر در تاریخ 1402/11/10 با قیمت 8.200.000 تومان به فروش میرسد.

طول این محصول 160 سانتی متر میباشد و در دسته آینه کنسول‌های مناسب منازل کوچک قرار گرفته است؛ اما ابعاد مدل موناکو در کنار رنگ چوب راش که برای ساخت آن استفاده شده است متغییر در نظر گرفته شده تا بر اساس متراژ و رنگ دکوراسیون داخلی آن را انتخاب کنید.

البته کاربرد آینه کنسول موناکو تنها بخاطر ابعاد کوچک نیست، بلکه طراحی ساده‌ی آن نیز بسیار موثر است. نوع طراحی آینه کنسول موناکو به گونه‌ای است که تزئینات زیاد و شلوغی ندارد و تنها با خطوط صاف و ظریفی تزئین شده که مانع بکار بردن آن در دکوراسیون مدرن، کلاسیک و مینمیال نمیشود.

این که ترکیب رنگ سفید برای بدنه اصلی و رنگ قهوه‌ای برای صفحه روی میز را در تصویر مشاهده میکنید، ولی شما محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید، چرا که انتخاب رنگ تمام بخش‌های آینه کنسول کاملا طبق درخواست شما ساخته میشود؛ حتی میز تلویزیون، میز جلو مبلی و میز عسلی ست موناکو هم ساخته شده و امکان خرید همزمان آنها با آینه کنسول برای شما فراهم شده است.

مشخصات مدل موناکو

  • محل تولیدی: تهران – فیروز بهرام
  • زمان تحویل: 1 تا 10 روز کاری
  • رنگ چوب:   دلخواه
  • جنس: چوب راش درجه یک + MDF روکش راش 
  • اجزا: یک عدد کنسول + آینه و قاب آینه
  • ابعاد:  طول 160

مشاهده آینه کنسول موناکو

 

آینه کنسول broody

آینه کنسول broody برای خانه کوچک

آینه کنسول broody توسط تولیدی در چهاردانگه ساخته میشود و در صورت خرید این مدل با قیمت 11.000.000 تومان در تاریخ 1402/11/10 میتوانید آینه کنسول خود را بین 7 تا 15 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

این محصول به صورت پیش فرض یک ست میز کنسول و آینه مینیمال است، زیرا همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با ترکیب دو رنگ خنثی سفید و مشکی و بدون هیچ نقش و نگار تزئینی طراحی شده است. البته مدل broody نیز همانند دیگر محصولات موجود در سایت، قابل شخصی سازی متناسب با نیاز شماست؛ به عنوان مثال:

میتوانید رنگ چوب mdf درجه یکی که برای ساخت این مدل استفاده شده را تغییر بدهید و در کنار آن ابعاد 180 سانتی متری میز را به 160 سانتی متر تغییر بدهید. همچنین اگر ست بودن المان‌های اصلی پذیرایی برای شما حائز اهمیت است به شما پیشنهاد میدهیم همزمان میز جلو مبلی، میز عسلی، میز تلویزیون و آینه کنسول broody را از تولیدی مربوطه خریداری کنید و با 2 سال ضمانت کیفیت محصول درب منزل تحویل بگیرید.

آینه کنسول broody را میتوانید به جای میز‌ آرایش در اتاق خواب و یا در اتاق نشیمن برای قرار دادن عکس‌های خانوادگی استفاده کنید و یا حتی این مدل انتخابی عالی برای سالن پذیرایی است.

مشخصات مدل broody

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 7 تا 15 روز
  • اجزا: کنسول + آینه بک لایت
  • ضمانت: 2 سال ضمانت کیفیت کار
  • رنگ چوب: دلخواه
  • جنس چوب: MDF واناچای 
  • ابعاد: قیمت سایز 180 سانت است
  • توضیحات: آینه ها ابزار مینی تراش و Cnc

مشاهده آینه کنسول broody

مقاله پیشنهادی: 12 مدل مبل راحتی چستر 8 نفره

 

آینه کنسول لورنتا

آینه کنسول لورنتا برای خانه کوچک

آینه کنسول لورنتا که در لیست آینه کنسول برای خانه‌های کوچک قرار گرفته، مانند دیگر محصولات آینه کنسول قرار گرفته در سایت سوفامبل با کیفیت عالی توسط تولیدی در چهاردانگه طراحی و تولید میشود، اما با وجود این کیفیت درجه یک در سایت با قیمتی مناسب‌تر از بازار و نمایشگاه‌ها به فروش میرسد.

مدل لورنتا طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و همین ظاهر ساده و بدور از تزئینات تجملاتی سبب شده تا گزینه‌ی خیلی خوبی برای پذیرایی، اتاق نشیمن و به طور کلی خانه‌ای کوچک آپارتمانی باشد. این ست شامل: یک میز کنسول طول 180 سانتی متر و آینه مستطیلی بزرگ قاب‌دار که طول هم اندازه میز دارد است و متاسفانه بخاطر نوع طراحی این محصول امکان تغییر ابعاد برای مدل لورنتا امکان پذیر نیست.

رنگ چوب mdf درجه یک کاور شده با روکش مات کره‌ای که در میز کنسول و قاب آینه مدل لورنتا استفاده شده است را میتوانید براساس دکوراسیون محلی که برای محصول در نظر گرفتید تغییر بدهید و همچنین اگر تمایل به خرید ست میز تلویزیون، میز جلو مبلی و میز عسلی لورنتا به صورت همزمان دارید، تولیدی برای شما این امکان را محیا کرده است.

پس از ثبت نهایی با قیمت 9.950.000 تومان در تاریخ 1402/11/10با رنگ دلخواه، آینه کنسول یبن 1 تا 10 روز کاری با 5 سال گارانتی تحویل بگیرید.

مشخصات مدل لورنتا

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 1 تا 10 روز کاری
  • جنس چوب: MDF درجه یک + روکش سوپر مات کره ای
  • ضمانت: 5 سال ضمانت تمام اجزا
  • امکانات: یراق آلات درجه یک  + کشو آرام بند
  • ابعاد: قیمت سایز 180 سانت است
  • تغییر ابعاد سایز و رنگ ندارد

مشاهده آینه کنسول لورنتا

5/5 - (2 امتیاز)