11مدل مبل راحتی 7 نفره پایه استیل

چند سالی است که مبل‌های پایه استیل توسط تولیدی‌های مختلف ساخته و در کنار انواع مبلمان چوبی مشاهده میشوند. این مبل های پایه استیل به دلیل جدید بودن متریال و طراحی و همچنین راحتی خیلی زیادی که دارند، در دسته مبلمان راحتی مدرن قرار گرفته و قابل استفاده در دکوراسیون داخلی مشابه همین سبک هستند. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان 11مدل مبل راحتی 7 نفره پایه استیل را معرفی کردیم که همه‌ی آنها در تولیدی‌های معرفی شده توسط پلتفرم سوفامبل قابل خرید و مشاهده حضوری هستند.

در مبل پایه استیل تنها بخش متفاوت همین قسمت پایه و گاهی تزئینات فلزی اضافه شده میباشد و باقی قسمت‌ها همانند کلاف، مقدار و نوع اسفنج، وزن و روش ساخت همگی مشابه مبل راحتی معمولی است؛ به طوری که در این محصول نیز از کلاف چوبی باکیفیت استفاده میشود و پایه فلزی با استفادها از ابزار به کلاف متصل میشود. 

همچنین مبل راحتی پایه استیل از جمله سبک‌های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه بازار است که در مقایسه با مبلمان چوبی وزن کمتری نیز دارد.

تنوع پایه‌ در مبل پایه فلزی

از مزایای عالی این مبل‌های مدرن و راحت که گزینه عالی برای افرادی با بودجه کم است، داشتن تنوع خیلی زیاد در طرح‌های پایه است، یعنی فلز به دلیل مقاوت بالا و قابلیت انعطاف پذیری خیلی خوبش در طرح‌های جدیدتری ساخته میشود؛ در حالی که ظاهر کلی پایه‌های چوبی اکثرا به یک شکل است و فقط نقوش و تزئینات ریز و درشت روی آنها کار میشود.

مزیت دیگری که در مبل راحتی پایه استیل وجود دارد «نظافت راحت‌تر» و درخشش بیشتر مبل پایه فلزی میباشد. در این مدل مبل‌ها، پایه فلزی براق و درخشان است و درخشش دکور خانه شما را بیشتر میکند و همچنین از آنجایی که تمیز کردن فلز بسیار راحت‌تر از چوب است، پایه فلزی مبل راحتی مدرن را تنها با یک تکه پارچه نرم میتوانید لکه گیری کنید.

این محصول هم مانند دیگر مدل‌ها در کنار مزایای عالی دارای معایبی نیز میباشد که در مبل راحتی پایه استیل «امکان جدا شدن و زنگ زدن فلز پایه» است. ولی توجه داشته باشید با خرید از فروشگاه‌ها یا تولیدی‌های معتبر این مشکل هرگز برای مبل شما پیش نمی‌آید.

اگر دیزاین منزلتان را براساس دکوراسیون مدرن و راحتی انجام دادید، حتما به ادامه متن توجه کنید؛ زیرا 11 مدل انتخاب شده برای این مقاله جزء پرفروش‌ترین مدل‌های بازار هستند و با کیفیت و متریالی درجه یک توسط تولیدی‌ها ساخته میشوند.

 

در سوفامبل انواع مبل راحتی، تختخواب شو، مینیمال و دیگر سبک‌ها و محصولات چوبی همچون میز جلو مبلی عسلی، قابل خریداری از تولیدکنندگان معتبر است.

قیمت مبلمان ارزان قیمت مبل راحتی 7 نفره قیمت مبل تختخواب شو قیمت مبل راحتی

 

مبل راحتی چستر مرینوس

مبل راحتی پایه استیل مرینوس

مبل راحتی چستر مرینوس یک مدل پایه استیل است که به تازگی در بازار عرضه شده، اما به دلیل طراحی متمایز و کیفیت قابل قبول در ساخت، مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

سفارش این محصول با پایه چوبی به دلیل مناسب نبودن کیفیت و طراحی نهایی محصول انجام نمی‌شود ولی پایه‌های فلزی مبل به رنگ استیل و رنگ طلایی قابل سفارش هستند که هر دو رنگ ثابت هستند و تغییر نمی‌کنند.

مبل راحتی چستر مرینوس را در تاریخ 1402/12/27 با قیمت 21.500.000 تومان از تولیدی معرفی شده در سوفامبل خریداری کرده و پس ار 10 روز کاری با ضمانت دو ساله عرضه تحوی بگیرید. 
نوع دوخت چستر مبل راحتی چستر مرینوس براساس نظر شما متغیر است؛ در نتیجه با این که پشت کار در این مبل دارای دوخت چستر است و بخش پشتی در تمامی مبل‌ها مانند مبل تک نفره در ست 7 نفره مبل راحتی چستر مرینوس دارای دوخت چستر هستند و زیبایی بیشتری به فضا می‌دهند، با این حال شما می‌توانید مبل راحتی چستر مرینوس با دوخت ساده نیز سفارش دهید.

رنگ پارچه مبل مرینوس نیز قابل تغییر همانند رنگ پایه‌های مبل است و از طرفی تولیدی مربوطه برای شما امکان اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی ست مرینوس را قرار داده است.

مشخصات مبل راحتی چستر مرینوس

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل راحتی مرینوس

 

مقاله پیشنهادی: راهنمای چیدمان مبل راحتی 7 نفره

 

مبل راحتی ال آمریکایی

مبل راحتی ال پایه استیل آمریکایی

مبل ال آمریکایی از جمله مبل های ال محبوب و معروف در بازار است که به صورت یک ست ال 7 نفره عرضه می‌شود ولی ترکیب نفرات بیشتر یا کمتر هم برای این ست ال و کنج وجود دارد؛ البته در نظر داشته باشید که قیمت 21.000.000 تومان در 1402/12/27 برای تعداد نشیمن 7 نفره مبل آمریکایی محاسبه شده است.

مبل ال آمریکایی تنها با پایه فلزی قابل سفارش است و امکان ساخت آن با پایه چوبی به دلیل نوع طراحی آن ممکن نیست، اما پایه این مبل راحتی ال فلزی در رنگ های نقره‌ای، استیل و طلایی قابل سفارش است. دوخت کناره‌های مبل ال آمریکایی به طور پیش‌فرض، به صورت خیاری است اما می‌توانید نوع دوخت را تغییر داده و به صورت چستر، ترکیبی و حتی به صورت ساده بدون دوخت سفارش دهید.

مبل ال آمریکایی که طراحی ساده و زیبایی دارد و مناسب دکوراسیون مدرن است را با ضمانت دو ساله در 10 روز کاری میتوانید درب منزل تحویل بگیرید. 

مشخصات مبل راحتی ال آمریکایی

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل راحتی ال آمریکایی

 

مبل راحتی آداک

مبل راحتی پایه استیل آداک

مبل راحتی چستر آداک، یکی از مبل‌های بسیار کاربردی در سبک چستر است که با پایه فلزی رنگ ثابت طراحی و ساخته شده است. در مبل آداک هم پشت و هم بخش‌های بغل مبل دارای چستر هستند که همگی این دوخت‌ها متغییر در نظر گرفته شده تا به دلخواه خود آنها را تغییر بدهید.

ست 7 نفره پایه استیل آداک با قیمت 27.000.000 تومان در 1402/12/27 قابل خریداری از تولیدکننده در رباط کریم است، در صورتی که قصد تغییر تعداد نفرات ست آداک را دارید قیمت محصول هم تغییر میکند.
جنس، طرح و رنگ نیز همانند نوع دوخت در مبل راحتی پایه استیل آداک قابل تغییر براساس سلیقه شماست، شما می‌توانید همه‌ی این موارد را برای مبل خود در نظر بگیرید و حتی به ست 7 نفره مبل راحتی چستر مدل آداک، ست میز جلو مبلی عسلی هم اضافه کنید و در 10 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات مبل راحتی چستر آداک

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی:  تهران – رباط کریم 
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل راحتی چستر آداک

 

مبل راحتی آلبرتو

مبل راحتی پایه استیل آلبرتو

مبل راحتی آلبرتو به دلیل داشتن پایه‌های فلزی و نوع طراحی خاصی که دارد، انتخابی عالی برای دکوراسیون داخلی سبک مدرن و راحتی است. این ست جذاب پایه استیل 7 نفره با قیمت اقتصادی 12.000.000 تومان در 1402/12/27 همراه با 24 ماه گارانتی کیفیت محصول به شما مشتریان محترم عرضه میشود.

مبل آلبرتو یک ست کامل هفت نفره شامل یک مبل سه نفره، یک نفره دو نفره و دو عدد مبل تک نفره است و شما می‌توانید در کنار انتخاب این ست با تعداد نفرات مورد نیاز،  پایه‌های فلزی مبل راحتی را نیز در رنگهای استیل و طلایی به دلخواه سفارش بدهید.

یکی دیگر از موارد قابل تغییر در مبل راحتی آلبرتو دوخت به کار رفته در کاناپه‌ها است که شما می‌توانید مبل را با انواع دوخت‌های موجود در بازار مثل: چستر، خیاری یا به صورت ساده سفارش دهید؛ همچنین در کنار نوع دوخت، نوع پارچه نیز قابل تغییر است.

شما مشتری محترم میتوانید با انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون منزلتان، زیبایی بیشتری در فضای منزل ایجاد کنید. مبل راحتی آلبرتو با توجه به تمامی موارد فوق یکی از مبل‌های اقتصادی و مقرون به صرفه در بازار به شمار می آید که در سایت سوفامبل با قیمتی کمتر از مدل‌های هم رده در بازار به فروش میرسد.

مشخصات مبل راحتی آلبرتو

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • ضمانت: 24 ماه گارانتی
  • متریال چوب: چوب روس درجه 1
  • اسفنج: 30 کیلویی

مشاهده مبل راحتی آلبرتو

 

مبل راحتی چستر گرد

مبل راحتی پایه استیل گرد

مبل راحتی چستر گرد در دسته‌ی مبل‌های راحتی اقتصادی و مقرون به صرفه قرار بازار قرار میگیرد که هم به صورت پایه فلزی رگ ثابت در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و هم به شکل پایه چوبی در رنگ‌های مختلف قابل سفارش است؛ اما قیمت 16.500.000 تومان  در 1402/12/27 برای ست پایه فلزی مبل راحتی چستر گرد است.

در این محصول نوع دوخت بر اساس نظر مشتری تعیین می‌شود ولی نوع دوخت محصول در حالت اولیه به صورت چستر است. مبل راحتی چستر گرد به صورت یک ست کامل هفت نفره توسط تولیدی در رباط کریم تهران عرضه می‌شود اما تعداد نشیمن مبل بر اساس نیاز مشتری قابل تغییر و ساخت است.

شما میتوانید تعداد مبل‌ها در این ست را افزایش داده یا کم کنید و همراه با آن و در کنار تغییرات ذکر شده، رنگ و جنس پارچه مبلی را نیز انتخاب کنید.

مشخصات مبل راحتی چستر گرد

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – رباط کریم 
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل راحتی چستر گرد

 

مبل راحتی الماس

مبل راحتی پایه استیل الماس

مبل راحتی الماس را تولیدی در منطقه شهرک ولیعصر تهران با پایه فلزی به سبک راحتی و مدرن طراحی و تولید کرده است که در یک ست کامل 7 نفره شامل یک عدد مبل سه نفره، یک عدد مبل دو نفره و دو عدد مبل تک نفره عرضه می‌شود.

مبل الماس را تنها با پایه فلزی در تاریخ 1402/12/27 با قیمت 10.000.000 تومان میتوانید خریداری کنید و امکان داشتن ایم محصول با پایه چوبی به دلیل نوع طراحی وجود ندارد، ولی رنگ پایه‌ها قابل تغییر به طلایی یا نقره‌ای میباشد.

نوع دوخت مبل در مدل الماس میتواند به صورت ساده، چستر، حصیری، ترکیبی یا دیگر دوخت‌های رایج بازار انجام شود. مبل راحتی الماس دارای سبک طراحی خاص و متمایز از سایر مبل‌های راحتی در بازار است و با قیمتی به مراتب کمتر عرضه میشود و به عنوان یک مبل ارزان قیمت و اقتصادی طراحی زیبایی دارد.

مشخصات مبل راحتی الماس

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: شهرک ولیعصر – یافت آباد
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل راحتی الماس

 

مبل راحتی چستر پیتر

مبل راحتی پایه استیل پیتر

مبل‌های چستر، یکی از مدل‌های اصیل و پرفروش هستند که با داشتن آنها خیالتان از قدیمی نشدن مبل راحت است و این مبل راحتی چستر پیتر نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ حتی به دلیل داشتن پایه‌های فلزی ظاهری مدرن‌تر و جدیدتر به خود گرفته است. اگر شکل کلی مدل پیتر را میپسندید ولی میخواهید تغییراتی را در آن  ایجاد کنید، تولیدکننده این امکان را برای شما خریداران محترم قرار داده است تا کاناپه‌های مبل پیتر خود را شخصی سازی کنید و با قیمت 12.500.000 تومان در 1402/12/27 ثبت کرده و سپس با 24 ماه گارانتی تحویل بگیرید.

از دیگر تغییراتی که برای مبل پیتر میتوانید لحاظ کنید، جنس و رنگ پایه‌ی مبل است، همچنین تولیدی این مدل را به صورت پایه چوبی از جنس روس درجه یک در رنگ‌های متنوع و نیز به صورت پایه فلزی در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای ثابت سفارش میگیرد.

از طرفی در کنار انتخاب رنگ و جنس پایه‌های مبل خود میتوانید نوع دوخت کاناپه‌ها را هم تغییر بدهید و این مبل را با هر دوخت و رنگی که مدنظرتان است سفارش دهید.

مشخصات مبل راحتی چستر پیتر

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • ضمانت: 24 ماه گارانتی
  • متریال چوب: چوب روس درجه 1
  • اسفنج: 30 کیلویی

مشاهده مبل راحتی چستر پیتر

 

مبل راحتی تختخواب شو شادو

مبل راحتی پایه استیل شادو

مبل راحتی تختخواب شو شادو با مکانیزم تاشویی که در قسمت پشتی مبل دارد، امکان استفاده‌ی کاناپه‌های 3 نفره را هم به صورت یک مبل راحتی مدرن و هم تختخواب ایجاد کرده است در حالی که شما با پرداخت مبلغ مبل یعنی 18.500.000 تومان هر دو را همزمان دارید.

در ساخت مبل راحتی جدید شادو از حجم خیلی زیادی اسفنج نرم و راحت برای نشیمن، پشتی، دسته‌ها و … به کار رفته و همچنین پایه‌های محصول از جنس فلز رنگ ثابت در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای میباشد. البته به دلیل صورت هماهنگ نبودن پایه‌های فلزی مبل مدرن شادو نمیتوانید از چوب برای مبل استفاده کنید.

رنگ و طرح پارچه مبلی، تعداد کاناپه‌ها و حتی رنگ پایه‌ها در این مبل تختخواب شو قابل تغییر به سلیقه مشتری است و حتی برای مدل شادو امکان اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی ست چوبی یا فلزی نیز در زمان ثبت سفارش مبل راحتی وجود دارد.

مشخصات مبل راحتی تختخواب شو شادو

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • ضمانت: 24 ماه گارانتی
  • متریال چوب: چوب روس درجه 1
  • اسفنج: 30 کیلویی

مشاهده مبل راحتی شادو

 

مبل راحتی مانیسا

مبل راحتی پایه استیل مانیسا

مبل راحتی مانیسا در مقایسه با دیگر مبلمان راحتی پایه فلزی طراحی متفاوت‌تری دارد؛ زیرا در نوع دوخت ست مانیسا به شکلی جدید و شیک است و در قسمت‌های دیگر نیز از تزئینات فلزی رنگ ثابت کار شده تا با پایه‌ها هماهنگی خوبی ایجاد کند.

این محصول از جمله مبلمان کاربردی است که هم به صورت پایه فلزی رنگ ثابت در رنگ طلایی و نقره‌ای و هم پایه چوبی در تنوع رنگی بالا عرضه می‌شود؛ اما قیمت 11.500.000 تومان محاسبه شده برای پایه فلزی است.

مبل راحتی مانیسا با انواع دوخت‌های خیاری، چسترٍ، ساده، لوزی و دیگر نمونه دوخت‌های بازار قابل تولید است که از نوع طراحی خاص این مبل نشات میگیرد و آن را یکی از مدل‌های پرفروش تبدیل کرده است.

 مبل راحتی مانیسا به صورت یک ست هفت نفره شامل دو عدد مبل تک نفره و یک مبل سه نفره و یک مبل دو نفره عرضه میشود و در کنار تغییر در پایه مبل، نوع دوخت و نوع پارچه مبل امکان تغییر در تعداد نشیمن و ابعاد محصول نیز وجود دارد.

مشخصات مبل راحتی مانیسا

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – رباط کریم 
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل راحتی مانیسا

 

مبل راحتی روناک

مبل راحتی پایه استیل روناک

اگر اولویت شما برای خرید مبل، راحت بودن کاناپه‌ها است اما برای زیبایی ظاهری و تزئینات مبل هم اهمیت زیادی قائل هستید، مبل راحتی روناک را به شما پیشنهاد میدهیم؛ زیرا این مبل، کاناپه‌های فوق‌العاده راحت و ظاهری بسیار شیک و متفاوت از دیگر مبلمان دارد که دوخت‌های راه‌راه ریز و ظریف آن به جذابیت و چشم‌نوازی کاناپه‌ها افزوده است.

مبل روناک که با قیمت 11.500.000 تومان در 1402/12/27 قابل خرید است، در بخش دسته‌های مبل آن از حجم زیادی اسفنج نرم استفاده شده است تا در زمان استراحت بتوانید به عنوان بالشت از این دسته‌ها استفاده کنید، البته این ویژگی باعث میشود مبل روناک در منازل کوچک کاربرد کمتری داشته باشد.

اما راه حلی که تولیدی برای این مسئله درنظر گرفته است، تغییر ابعاد کاناپه‌ها به دلخواه مشتری است؛ شما میتوانید در کنار تغییر رنگ پارچه مبلی، تغییر دوخت و حتی انتخاب بین پایه فلزی و چوبی از جنس چوب روس، ابعاد و تعداد مبل روناک را نیز تغییر بدهید و بر اساس نیاز دکوراسیون منزلتان سفارش بدهید. قیمت مبل راحتی 7 نفره روناک بدون میز جلو مبلی و عسلی محاسبه شده است؛ اما شما میتوانید در زمان ثبت سفارش به فاکتور اضافه کنید.

مشخصات مبل راحتی روناک

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – شهرک ولیعصر
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • متریال چوب: چوب روس + سفید
  • اسفنج: 30 کیلویی

مشاهده مبل راحتی روناک

 

مقاله پیشنهادی: شال مبل چیه؟

 

مبل راحتی لیرا

مبل راحتی پایه استیل لیرا

کیفیت و زیبایی مبل راحتی لیرا را با مشاهده‌ی ظرافت در دوخت کاناپه‌ها و بخصوص در طراحی و زیبایی کاناپه 1 نفره میتوانید متوجه شوید.

 برای ساخت این مبل راحتی از چوب‌های روس و سفید درجه یک در قسمت کلاف مبل و از فلز‌های رنگ ثابت در رنگ طلایی و سیلور برای پایه‌ها استفاده شده است و همچنین اسفنج‌های مبل از جنس اسفنج 30 کیلویی میباشد؛ با این وجود قیمت مبل راحتی 7 نفره لیرا، ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است تا همه‌ی افراد بتوانند آن را خریداری کنند.

این ست جذاب را در تاریخ 1402/12/27 با قیمت 11.000.000 تومان میتوانید ثبت سفارش کرده و در 10 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

در صورتی که نیاز به میز جلو مبلی و میز عسلی برای ست کردن با این مبل جذاب و شیک پایه فلزی خود داشتید میتوانید همراه با ست مبل خود از تولیدی خریداری کنید و یا در هنگام سفارش، تعداد کاناپه‌ها، نوع دوخت، رنگ پارچه مبلی و … را تغییر بدهید و مبل را کاملا برای خود شخصی سازی کنید.

مشخصات مبل راحتی لیرا

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – شهرک ولیعصر
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • متریال چوب: چوب روس + سفید
  • اسفنج: 30 کیلویی

مشاهده مبل راحتی لیرا

 

5/5 - (1 امتیاز)