معرفی 12 مدل مبل فرانسوی برای خانه‌ های کوچک

مبل فرانسوی در واقع یکی از مدل‌های مبل کلاسیک است که تفاوت آن بیشتر در قسمت پایه‌ها و کمی در طراحی فرم کلی کاناپه‌ها مشخص میباشد به طوری که در مبل فرانسوی، پایه کاناپه به صورت شمشیری یا به شکل S هستند و پشتی کاناپه‌ها صاف و بدون انحنا است. در مقاله 12 مبل فرانسوی برای خانه‌ هایی با متراژ کم میخواهیم مبل‌های باکیفیت و شیک را که در بازار مبلمان و بین طرفداران این شبک محبوب هستند را معرفی کنیم.

مبل کلاسیک فرانسوی یک مبل ساده و لوکس است که نمایی رسمی و نیمه رسمی دارد؛ این مبلمان جذاب به قدری ظاهر زیبا و ظریفی دارند که اغلب به شکل یک اثر هنری ارزشمند در خانه نشان داده میشوند و در پی آن باید مطلع باشید مبل‌های کلاسیک قیمت بالایی نیز دارند.

علت گران قیمت بودن مبل سبک فرانسوی تنها ظاهر رسمی و زیبای آن نیست! بلکه علل زیادی برای این موضوع وجود دارد که اصلی‌ترین آن «کیفیت مبل» است. برای ساخت یک ست کلاسیک فرانسوی جنس مواد همان چوب و اسفنج است اما نوع این چوب و اسفنج کیفیت بالای مبل را تایین میکند؛ یعنی به طور خلاصه گفته میشود که در این سبک از بهترین و مرغوب‌ترین چوب‌ها مثل: گردو، راش، روس و … همچنین اسفنج‌های نرم درجه یک به کار برده میشود تا عمر مبل فرانسوی بسیار بالا باشد. 

از طرفی در کنار متریال باکیفیت مبل کلاسیک فرانسوی ازم به ذکر است که ساخت این سبک مبلمان نیز با مهارت تمام و ظرافت خیلی زیادی انجام میشود.

یک مبل فرانسوی یک سبک متعادل و میانه در تزئینات و راحتی است؛ یعنی نمای این سبک کاناپه‌ها نه به قدری ساده و راحت مثل مبل مینیمال و مبل راحتی است و نه به قدری شلوغ و خشک مثل مبل سلطنتی و استیل! این رعایت تعادل برای تزئینات منبت کاری ریز و پیچیده به همراه نشیمن‌های نرم برای سبک کلاسیک باعث شده تا در بازار جزء مبلمان چوبی پرفروش و محبوب قرار بگیرد.

 

در سوفامبل میتوانید به راحتی انواع سبک‌های مبلمان از جمله: مبل کلاسیک، مبل فرانسوی، مبل راحتی و … را به همراه میز جلو مبلی عسلی ست مبل از تولید‌های مختلف خریداری کنید.

قیمت مبل کلاسیک قیمت مبل شزلون قیمت مبلمان فرانسوی قیمت مبلمان لاکچری

 

مبل کلاسیک فرانسوی کارن

مبل فرانسوی کارن برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی کارن یکی از مبل های سبک پرطرفدار کلاسیک فرانسوی است که در ست هفت نفره استاندارد متشکل از یک کاناپه سه نفره و چهار عدد مبل تک نفره با قیمت 39.800.000 تومان در 1403/1/27 ساخته میشود. این ست جذاب و لاکچری به دلیل کاناپه‌های کم حجمی که دارد قابل استفاده برای هر متراژ سالنی حتی پذیرایی‌های کوچک و متوسط میباشد.

امکان سفارش میز عسلی و میز جلو مبلی به همراه میز ناهار خوری در ست 7 نفره کلاسیک فرانسوی کارن نیز وجود دارد؛ اما با اضافه کردن این موارد قیمت محصول تغییر میکند. نوع دوخت کلی مبل کلاسیک فرانسوی کارن ساده است اما امکان تغییر در نوع دوخت و نوع پارچه برای مشتریان در نطر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که علاوه بر موارد فوق، رنگ چوب کار نیز قابل تغییر است و از این بابت نیز محدودیتی برای خریداران وجود ندارد. صندلی های تک نفره مبل فرانسوی کارن به صورت کویین و حصیری نیز قابل سفارش هستند و به صورت پیش به شکل ساده طراحی میشوند.

میز ناهار خوری ست مبل کلاسیک فرانسوی کارن در ست‌های هشت نفره، شش نفره و چهار نفره قابل سفارش است ولی برای اطلاع از قیمت نهایی مبل کلاسیک فرانسوی کارن با میز ناهار خوری یا میز جلو مبلی عسلی باید در صفحه مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی کارن ترکیب مبل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا قیمت نهایی ترکیب مورد نظر شما مشخص شود. 

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی کارن

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی کارن

 

مقاله پیشنهادی: میز جلو مبلی عسلی برای مبل کلاسیک

 

مبل کلاسیک فرانسوی مرجان

مبل فرانسوی مرجان برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی مرجان یک ست 7 نفره بسیار خوش تراش و ظریف است که از یک کاناپه 3 نفره و 4 کاناپه تک نفره تشکیل شده و در کوچک‌ترین منازل هم کاربرد دارد؛ زیرا ابعاد کاناپه‌های مرجان بسیار کم است.

این مبل کلاسیک کاربردی از جنس چوب راش گرجستان و چوب توسکا که یکی از بهترین نمونه‌های چوب هستند طراحی و تولید شده است و با خرید آن میتوانید مبل مرجان خود را طی 25 روز کاری درب منزل دریافت کنید. مبل مرجان کیفیت بالایی دارد و سالیان زیادی در پذیرایی خانه شما میدرخشد، چرا که برای ساخت این محصول از بهترین جنس متریال استفاده شده است.

این دو نوع چوب به دلیل رنگبندی خیلی زیادی که دارند این امکان را برای شما ایجاد کرده تا بدون محدودیت رنگ دلخواه خود را برای بخش‌های چوبی مبلتان انتخاب کنید؛ البته در کنار تغییر رنگ چوب میتوانید بخش‌های دیگر را نیز مانند رنگ و جنس پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن مبل و همچنین نوع دوخت چستر به کار رفته در قسمت پشتی ‌ها را تغییر بدهید.

تولیدی سازنده این محصول، امکان خرید همزمان میز جلو مبلی عسلی ست مرجان را با این محصول ایجاد کرده تا هماهنگی بیشتر در فضای دکوراسیون منزلتان داشته باشید؛ اما توجه داشته باشید قیمت 39.800.000 تومان مبل مرجان در 1403/1/27 تنها برای ست 7 نفره مبل است.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی مرجان

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • چوب کلاف: راش گرجستان + توسکا 
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی مرجان

 

مبل کلاسیک فرانسوی هلنا

مبل فرانسوی هلنا برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی هلنا نیز با توجه به طراحی ساده و ظرافت در تمام اجزاء، همانند دیگر مدل‌های این مقاله قابلیت استفاده در اغلب منازل حتی با متراژ کم را دارد.

این مبل کلاسیک به صورت پیش فرض در یک ست کامل هفت نفره شامل: یک کاناپه سه نفره، دو کاناپه تک نفره دو صندلی میزبان عرضه میشود و قیمت 39.800.000 تومان ذکر شده برای محصول در 1403/1/27 با این ترکیب محاسبه شده است؛ اما تعداد نفرات در مبل هلنا متغییر است تا شما بر اساس نیاز خود آن را کمتر یا بیشتر به تولیدکننده سفارش بدهید.

از طرفی مبل‌های تکی این کار دارای دوخت و طراحی ساده هستند اما شما میتوانید مبل‌های تکی را به صورت حصیری و کویین نیز سفارش دهید و به خریدتان میز ناهار خوری 4، 6 و 8 نفره و میز جلو مبلی عسلی ست هلنا را از تولیدی خریداری کنید. با این که جلوه‌ی مبل هلنا با دوخت ساده متفاوت و شیک است، اما انتخاب نوع دوخت به همراه رنگ و طرح پارچه مبلی به عهده شما میباشد. 

جنس چوب استفاه شده برای ساخت مبل فرانسوی هلنا از چوب راش و گردو یعنی دو نوع از بهترین چوب‌ها در صنعت مبلمان است و همچنین دیگر متریال مبل هلنا که اسفنج 35 کیلویی و پارچه مبلی شانل درجه یک یزد است، نشان از کیفیت فوق‌العاده بالای این محصل میباشد.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی هلنا

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • کلاف: چوب گردو و راش
  • پارچه: شانل یزد درجه یک
  • محل تولیدی: تهران – جاجرود
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر
  • اسفنج: 35 کیلویی ویژه با ضمانت + فوم سرد

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی هلنا

 

مبل کلاسیک فرانسوی آنجل

مبل فرانسوی آنجل برای خانه کوچک

اگر به مبلمان پشت حصیری علاقمندید، مبل کلاسیک فرانسوی آنجل از آن دسته مبلمانی میباشد که میتوانید کاناپه‌های تکی آن را به صورت حصیری به تولیدی سفارش بدهید؛ همچنین این مبل فرانسوی با پارچه‌ای طرحدار اما همرنگ با زمینه پارچه مشاهده میشود و دوختی کاملا ساده دارد، ولی امکان خرید مبل آنجل با پارچه ساده یا ترکیبی از ساده و طرحدار وجود دارد.

کیفیت مبل کلاسیک فرانسوی آنجل با قیمت 39.800.000 تومان   بسیار بالاست و مطمئن باشید سالیان زیادی میتوانید از آن در خانه استفاده کنید؛ زیرا برای ساخت مبل آنجل از چوب راش گرجستان و چوب توسکا به همراه بهترین نوع پارچه مبلی و اسفنج اسفتفاده شده تا کاناپه‌ها عمر زیادی داشته باشند.

با این که مبل آنجل ست 7 نفره است و قیمت ذکر شده در 1403/1/27 برای این تعداد کاناپه محاسبه شده، ولی انتخاب نهایی تعداد کاناپه‌های مبل آنجل به عهده مشتریان محترم است.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی آنجل

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • چوب کلاف: راش گرجستان + توسکا
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی آنجل

 

مبل کلاسیک فرانسوی هانا

مبل فرانسوی هانا برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی هانا به شکلی بسیار ظریف و شیک دقیقا همانطور که از یک مبل کلاسیک فرانسوی انتظار میرود طراحی و ساخته شده است. تمام قسمت‌های چوبی این مبل فرانسوی شامل: نوار چوبی دور مبل، کلاف، پایه‌ها و … از جنس چوب راش گرجستان و توسکا میباشد که هر دو این چوب‌ها تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و تولیدی نیز امکان انتخاب رنگ چوب مبل را بدون محدودیت به عهده مشتری قرار داده است. 

ست مبل هانا به صورت 7 نفره تشکیل شده از 1 کاناپه 3 نفره، 1 کاناپه 2 نفره 2 کاناپه تک نفره است که در صورت دلخواه برای متفاوت‌تر بودن ست مبل فرانسوی خود میتوانید اتومان را جایگزین کاناپه 2 نفره و یا به ست مبل 7 نفره اضافه کنید؛ در کل انتخاب تعداد نشیمن و ترکیبات مبل کلاسیک فرانسوی هانا در کنار رنگ و طرح پارچه مبلی، رنگ چوب و جنس پارچه به دلخواه شماست. 

شما میتوانید مبل فرانسوی هانا را با دوخت چستر، راه‌راه، ساده و یا ترکیبی متناسب با سلیقه و نیاز سفارش بدهید و در کنار ست مبل، میز جلو مبلی عسلی و میز ناهار خوری در تعداد مورد نیاز  را هم از تولیدکننده خریداری کنید؛ اما قیمت 39.800.000 تومان در 1403/1/27 تنها برای ست 7 نفره مبل با ترکیب بندی اشاره شده در بالا است.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی هانا

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • چوب کلاف: راش گرجستان + توسکا 
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی هانا

 

مبل کلاسیک فرانسوی لوگان

مبل فرانسوی لوگان برای خانه کوچک

در ادامه متن با موضوع 12 مبل فرانسوی برای خانه‌ هایی با متراژ کم میخواهیم مبل کلاسیک فرانسوی لوگان را به شما مشتریان محترم سوفامبل معرفی کنیم.

مبل کلاسیک فرانسوی لوگان به صورت پیش فرض در یک ست کامل هفت نفره شامل یک مبل سه نفره و چهار مبل تک نفره با قیمت 39.800.000 تومان در 1403/1/27 عرضه میشود، اما تولیدکننده این محصول امکان شخصی سازی با تغییر ترکیب بندی و تعداد کاناپه‌ها، رنگ چوب ، رنگ و نوع پارچه مبل و … را قرار داده است.

شما میتوانید این ست مبل فرانسوی ساده و کاربردی را با رنگ های مورد نظر خود در پارچه و چوب مبل سفارش دهید؛ از طرفی مبل های کلاسیک معمولا بدون میز ناهارخوری عرضه میشوند و پیدا کردن میز ناهارخوری ست مبل کار سخت و دشواری است، با توجه به این امر مبل کلاسیک فرانسوی لوگان امکان سفارش با میز ناهار خوری 4، 6 و 8 نفره ست مبل را دارد و از طرف تولید کننده این امکان در کنار خرید مبل کلاسیک فرانسوی لوگان با میز جلو مبلی و عسلی برای مشتریان فراهم شده است.

مبل های تکی کار دارای دوخت و طراحی ساده هستند اما شما میتوانید مبل های تکی را به صورت حصیری و کویین نیز سفارش دهید. شما میتوانید در داخل صفحه مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی لوگان ترکیب مبل دلخواه خودتان را انتخاب کرده و قیمت ترکیب مورد نظرتان را مشاهده کنید. 

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی لوگان

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی لوگان

 

مبل کلاسیک فرانسوی آرنا

مبل فرانسوی آرنا برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی آرنا هفت نفره به صورت استاندارد و در ست هفت نفره متشکل از چهار کاناپه تک نفره و یک کاناپه سه نفره تولید میشود و با قیمت 39.800.000 تومان در 1403/1/27 عرضه میشود.

در مبل آرنا کلاف مبل از جنس چوب راش که جزء بهترین متریال‌ها در صنعت مبل سازی است و نوع دوخت پارچه مبل ساده در نظر گرفته شده است و این نوع دوخت به نمای ساده‌تر مبل کمک کرده است. با توجه به اینکه فضای منازل یکسان نیست مبل کلاسیک فرانسوی آرنا بدون میز ناهار خوری ست و جلوم بلی و میز عسلی عرضه میشود، اما امکان سفارش و خرید مبل همراه با میز جلو مبلی و میز عسلی ست کار و همچنین میز ناهار خوری هماهنگ با ست مبل کلاسیک فرانسوی آرنا برای مشتریان فراهم شده است. 

میز ناهارخوری که در تولیدی ساخته میشود و قابل اضافه شدن به فاکتور خرید شما است را در تعداد نفرات 4 ،6 و 8 نفره میتوان سفارش داد.  شما میتوانید در صفحه مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی آرنا ترکیب مبل دلخواه تان را انتخاب کرده و قیمت ترکیب مورد نظرتان را مشاهده کنید. از طرفی میتوانید مبل‌های تک نفره مبل کلاسیک فرانسوی آرنا به صورت کویین یا حصیری شخصی سازی کنید.

در نظر داشته باشید رنگ پارچه، نوع دوخت مبل و رنگ پایه‌های چوبی مبل بر اساس نیاز  سلیقه هر شخص قابل تغییر هستند و هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد.   

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی آرنا

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی آرنا

 

مبل کلاسیک فرانسوی پریا

مبل فرانسوی پریا برای خانه کوچک

کفی مبل کلاسیک فرانسوی پریا به صورت جدا از بدنه اصلی ساخته میشود که این روش باعث شده تا جابجایی کاناپه‌ها راحت‌تر باشد. بدنه اصلی مبل از چوب راش است و ست هفت نفره مبل کلاسیک فرانسوی پریا شامل چهار مبل تک نفره و یک مبل سه نفره میشود. طراحی اسکلت اصلی مبل به صورت ساده است اما شما میتوانید مبل های تک نفره را به صورت کویین یا حصیری سفارش دهید؛ البته توجه داشته باشید قیمت 39.800.000 تومان در 1403/1/27 برای مبل پریا به شکل ساده است.

برای هماهنگ سازی مبل پریا با بیشتر محیط‌های سبک کلاسیک، تولیدکننده امکان تغییر رنگ چوب، طرح و رنگ پارچه مبلی را بدون هیچ محدودیت رنگی قرار داده است و از آنجایی که مبل کلاسیک فرانسوی پریا بدون میز جلو مبلی، میز عسلی و میز ناهارخوری ست کار به صورت پیش فرض عرضه میشود، با توجه به نیاز مختلف خریداران امکان سفارش مبل کلاسیک فرانسوی پریا با میز ناهار خوری شش، هشت و چهار نفره و میز عسلی عسلی فراهم کرده است. 

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی پریا

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی پریا

 

مبل کلاسیک فرانسوی کیان

مبل فرانسوی کیان برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی کیان یکی از ست‌های پرطرفدار مبل کلاسیک در سبک فرانسوی به شمار میرود که امکان ایجاد تغییر در تعداد نفرات، خرید ست مبل همراه با میز ناهار خوری و میز جلو مبلی و میز عسلی هماهنگ با مبل کلاسیک فرانسوی کیان برای مشتریان فراهم شده است.

مبل کلاسیک فرانسوی کیان به صورت استاندارد در یک ست کامل هفت نفره شامل چهار مبل تک نفره و یک کاناپه سه نفره تولید و با قیمت 39.800.000 تومان در 1403/1/27 عرضه میشود.

ست کیان میز ناهار خوری ندارد، اما امکان سفارش مبل با میز ناهار خوری ست کار به صورت شش نفره، چهار نفره و حتی هشت نفره برای مشتریان فراهم شده است، شما میتوانید به راحتی سفارش خرید خود را با ست میز ناهار خوری هماهنگ با مبل کلاسیک فرانسوی کیان ثبت کنید؛ توجه داشته باشید در کنار میز ناهار خوری کیان امکان خرید ست میز جلو مبلی عسلی نیز وجود دارد.

در داخل صفحه مشخصات محصول، ترکیب دلخواه خودتان را انتخاب کرده و قیمت ترکیب مورد نظرتان را مشاهده کنید. مشابه سایر مبل‌های کلاسیک، امکان تغییر در نوع و رنگ پارچه مبل و نوع رنگ چوب مبل برای خریداران فراهم شده است؛ در نتیجه اگر تمایل دارید مبل کلاسیک فرانسوی کیان با تعداد نفرات بیشتر یا کمتر خریداری کنید این امکان نیز برای شما فراهم شده است.

مبل‌های تک نفره به صورت ساده طراحی و تولید شده اند اما در این مورد نیز دست شما به عنوان خریدار باز است و می‌توانید مبل های تک نفره را به صورت حصیری یا کویین سفارش دهید.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی کیان

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی کیان

 

مبل کلاسیک فرانسوی شزلون

مبل فرانسوی شزلون برای خانه کوچک

مبل کلاسیک فرانسوی شزلون از دسته مبلمان مناسب برای متراژ کم است و علت آن ویژگی‌هایی همچون ظرافت، ابعاد کم کاناپه،تزئینات کم و تنوع رنگی بالا میباشد. با این که در تصویر مبل شزلون را با پارچه مبلی سبز تیره و چوب قهوه‌ای شکلاتی مشاهده میکنید، اما لزومی برای خرید مبل شزلون خود با این ترکیب رنگی نیست! بلکه انتخاب رنگ همه بخش‌های مبل شزلون به عهده مشتری قرار گرفته است.

این مبل کلاسیک در تاریخ 1403/1/27 با قیمت 39.800.000 تومان قابل خرید از تولیدکننده از طریق پلتفرم سوفامبل است. توجه داشته باشید مبل فرانسوی شزلون به صورت هفت نفره، شامل یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و چهار مبل تک نفره ساخته شده ولی تعداد کاناپه و ترکیب بندی در این محصول به درخواست مشتری ساخته میشود.

مبل کلاسیک فرانسوی شزلون قابل سفارش با ست ناهارخوری 4، 6 و 8 است، شما میتوانید ست مبل کلاسیک شزلون را با میز جلو مبلی و عسلی ست یا همراه با میز ناهارخوری سفارش دهید. رنگ چوب و رنگ و نوع پارچه مبل کلاسیک فرانسوی شزلون نیز قابل تغییر هستند. قابلیت حصیری کردن بغل یا پشت صندلی‌های تک نفره در ست مبل کلاسیک فرانسوی شزلون برای مشتریان فراهم شده است.

در صورت تمایل می‌توانید مبل‌های تک نفره که به شکل ساده ساخته شده است را به صورت حصیری سفارش دهید.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی شزلون

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی شزلون

 

مبل کلاسیک فرانسوی رایان

مبل فرانسوی رایان برای خانه کوچک

اگر به دنبال مبلی شیک و ظریف برای محیطی کوچک هستید و به این سبک مبلمان علاقمندید، مبل کلاسیک فرانسوی رایان انتخاب خوبی برای شماست؛ زیرا اولویت تولیدی برای ساخت مبل کلاسیک رایان، ظرافت و راحتی بوده و به همین دلیل این محصول با ظرافت تمام و همچنین اسفنج‌های 30 کیلویی ویژه نرم تولید شده است.

قیمت 28.000.000 تومان ذکر شده در 1403/1/27 برای این محصول به صورت 7 نفره با 1 کاناپه 3 نفره و 4 کاناپه 3 نفره محاسبه شده است؛ اما تولیدکننده این امکان را برای شما قرار داده تا مبل خود را با هر تعداد و ترکیبی که مدنظر دارید خریداری کنید و نیز تغییرات دیگری برای مبل خود لحاظ کنید.

رنگ چوب روس و راش بکار رفته برای قسمت‌های چوبی، رنگ پارچه مبلی، نوع دوخت و تعداد نشیمن مبل همگی در مبل کلاسیک رایان متغییر است و حتی میتوانید همزمان با این ست کلاسیک، میز جلو مبلی عسلی و میز ناهار خوری ست رایان را به فاکتور اضافه و در 20 روز کاری با 48 ماه گارانتی تحویل بگیرید.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی رایان

  • حداکثر زمان تحویل: 20 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: چهاردانگه  
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 
  • چوب کلاف: چوب توسکا + راش
  • اسفنج: 30 کیلویی ویژه
  • ضمانت: 48 ماه گارانتی کیفیت

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی رایان

 

مقاله پیشنهادی: چند میز تلویزیون زمینی کلاسیک

 

مبل کلاسیک فرانسوی راشل

مبل فرانسوی راشل برای خانه کوچک

 اخرین محصول معرفی شده در این مقاله با موضوع 12 مبل فرانسوی برای خانه‌ هایی با متراژ کم، مبل کلاسیک فرانسوی راشل است که به شکل ترکیبی از پارچه ساده و طرحدار از رنگ روشن ساخته شده است و دوخت ساده‌ای دارد، ولی به دلیل قابل تغییر بودن طرح و رنگ پارچه و نوع دوخت این مبل فرانسوی، شما میتوانید بر اساس دکوراسیون منزلتان مبل خود را با ترکیب رنگی، طرح و نوع دوخت دیگری سفارش بدهید. 

برخلاف دیگر مبلمان کلاسیک که با ارتفاع زیاد نشیمن ساخته میشوند تا نمایی رسمی‌تر داشته باشند، مبل راشل ارتفاع کمی دارد که این ویژگی به راحتی بیشتر کاناپه‌ها افزوده است. اگر متراژ خانه شما کم است و نیاز به مبلی لوکس و شیک دارید که در عین زیبایی مناسب استفاده روزمره نیز باشد، مبل کلاسیک فرانسوی راشل بهترین گزینه برای شماست.

خرید میز جلو مبلی عسلی و میز ناهار خوری که دقیقا مشابه مبلمان منزلتان باشد قطعا آسان نیست، به همین دلیل تولیدی مربوطه این محصولات را هم ساخته تا همراه با مبل راشل ثبت سفارش کنید. قیمت 39.800.000 تومان   در 1403/1/27 برای مبل کلاسیک فرانسوی راشل محاسبه شده است و تحویل آن 25 روزه است.

مشخصات مبل کلاسیک فرانسوی راشل

  • حداکثر زمان تحویل: 25 روز
  • چوب کلاف: راش گرجستان + توسکا 
  • رنگ چوب و پارچه: به دلخواه مشتری
  • نحوه‌ی پرداخت: نقدی و اقساطی (چک کارمندی)
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل کلاسیک فرانسوی راشل

 

5/5 - (1 امتیاز)