معرفی جدیدترین مبل راحتی ال (L)

دو فاکتور مهم برای مبلمان هر خانه‌ای راحتی در کنار زیبایی است که برای یافتن مبلی با این ویژگی‌ها میتوان به مدل‌های متنوع سبک راحتی نگاهی انداخت. در بین مبلمان راحتی «مبل ال» از باقی مدل‌ها راحت‌تر و نمایی متفاوت ومنحصر به فرد‌تر دارد از همین رو در این مقاله جدیدترین مبل ال را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

مبل راحتی ال دقیقا مطابق اسمی که دارد با نشیمن‌های به هم چسبیده‌ی خود، فرم L شکلی را ایجاد میکند. راحت بودن تمام اجزاء مبل ال از خصوصیات بارز آن است که نه تنها در این مدل، بلکه در همه‌ی کاناپه‌های سبک راحتی وجود دارد؛ اما از خصوصیات دیگر مبل راحتی ال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل ال چیست؟

  1. نشیمن کم ارتفاع 
  2. پشتی مبل کوتاه است
  3. دسته‌ها اغلب بلند‌تر و هم سطح با پشتی هستند
  4. مبل ال یا پایه‌های خیلی ظریف و ساده دارد یا کاملا یک تکه و بدون پایه هستند
  5. بعضی از مدل‌ها تنها در یک سمت دسته مبل دارند
  6. یک تکه کاناپه به شکل لاوست دارد که به مبل چسبیده و برای دراز کردن پاها میباشد
  7. وزن و قیمت کمتر نسبت به مبل‌های دیگر
  8. کیفیت درجه یک متریال

مبل راحتی ال بخاطر استفاده از اسفنج راحتی خیلی زیاد در روند ساخت و چوب کمتر، وزن و قیمت کمتری هم دارد که این مسئله سبب میشود تا همه‌ی افراد با هر مقدار بودجه‌ای توانایی خرید آین مبلمان را داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که مبل ال بهترین گزینه برای افراد اجاره نشین و منازل کوچک است؛ زیرا همانطور که مطلع هستید جابجا کردن ست مبلمان پروسه‌ای سخت و نگران کننده است، چرا که خطر آسیب رسیدن به مبل در هنگام اسبابکشی بسیار زیاد است بخصوص اگر کاناپه‌ها چوبی و خیلی سنگین باشند! ولی مبل ال با داشتن حجم خیلی کمی چوب و در پی آن وزن خیلی سبک به شما این امکان را میدهد تا به راحتی آن را جابجا کنید.

از طرفی مبل ال به دلیل داشتن نشیمن‌های یکپارچه و حذف شدن دسته‌ها و جزئیات در کاناپه2های مجزا، ابعاد کوچکی دارد و متناسب با کوچک‌ترین خانه‌ها و یا بخش‌های کوچک منازل مثل: اتاق خواب، اتاق نشیمن و … میباشد.

البته که با همه‌ی این مزایای اشاره شده برای مبل ال نباید از معایب آن غافل شد. دو مورد برای معایب مبل ال وجود دارد که یکی «پوشش نداد فضای بزرگ» و دیگری نداشتن کاناپه‌های روبروی هم است، یعنی برای استفاده از این مبل همه افراد باید در کنار هم بنشینند و امکان نشستن روبروی یکدیگر وجود ندارد به همین دلیل گفته میشود مبل ال فقط برای فضای صمیمی و خانوادگی مناسب است. 

منظور از پوشش ندادن محیط بزرگ در واقع پر نکردن خانه است، چرا که اگر شما مبل ال خود را در یک خانه با متراژ خیلی زیاد قرار بدهید قطعا بیشترین بخش خانه خالی مانده و نیازمند یک ست مبل دیگر برای نقاط دیگر میشوید.

البته که مزایای مبل ال خیلی بیشتر از معایب آن است، اما بهتر است در هنگام خرید همه‌ی جوانب را در نظر گرفته و با توجه به آن خریدی متناسب با شرایط منزلتان داشته باشید.

 

در سوفامبل میتوانید جدیدترین مدل‌های مبل راحتی ال، چستر و مدل‌های دیگر با تعداد دلخواه را مشاهده و سپس از تولیدی‌ها خریداری کنید.

قیمت مبل چستر قیمت مبل راحتی قیمت مبل ال قیمت مبل راحتی 7 نفره

 

مبل ال رویال

مبل راحتی ال رویال جدید

با این که مبلمان سبک راحتی اغلب حالت غیر رسمی و ابعاد بزرگی دارند ولی مبل راحتی ال رویال طوری طراحی شده که نه تنها فضای خیلی کمی از خانه شما را اشغال میکند، بلکه ظاهری نیمه رسمی هم دارد. این ست 7 نفره راحتی ال و کنج را با پایه‌های خیلی ظریف مشاهده میکنید و احتمالا نگران شکستن پایه‌ها و آسیب‌های این چنینی هستید ولی باید اشاره کنیم که جنس پایه مبل رویال از فلز رنگ ثابت است و به این راحتی‌ها نمیشکند.

در مبل رویال نیز طبق روال دیگر مبلمان ال، پشتی‌ و نشیمن مبل کم ارتفاع و دسته‌ها بلند هستند که سبب راحتی بیشتر مبل شما میشود. برای این ست 7 نفره قیمت 23.000.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 توسط تولیدکننده تعیین شده است؛ ولی در صورتی که قصد تغییر ابعاد و تعداد نشیمن مبل، طرح و رنگ پارچه مبلی، رنگ پایه‌ها و همچنین اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی ست رویال را دارید این امکان برای شما فراهم شده است که در این صورت قیمت محصول تغییر میکند.

مشخصات مبل راحتی ال رویال

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل ال رویال

 

مقاله پیشنهادی: اکسسوری‌های دکوراسیون مینیمال

 

مبل ال هلما

مبل ال هلما جدید

مبل راحتی ال هلما از مدل‌های یک تکه جدید است که ظاهر مبل به خوبی راحتی نشیمن را نشان میدهد. این ست 7 نفره ال و کنج قابل استفاده برای تمام منازل و بخش‌های خانه با سبک راحتی، مدرن و مینیمال است؛ البته با این که ست مبل هلما به صورت پیش فرض 7 نفره میباشد ولی لزومی برای خرید مبل ال خود با این تعداد وجود ندارد، زیرا شما میتوانید تعداد کاناپه‌ها را براساس متراژ فضای منزلتان کمتر یا بیشتر سفارش بدهید.

قیمت مبل ال هلما با تعداد 7 نفره ال و کنج 24.000.000 تومان است و در تاریخ 1402/11/17 با این قیمت قابل خرید است. از مزایای عالی این ست یک تکه راحتی امکان اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی ست هلما است که خرید همزمان مبل و میز جلو مبلی عسلی به هماهنگی بیشتر دکوراسیون داخلی کمک خیلی زیادی میکند.

برای کاور مبل هلما از پارچه ایرانی مرغوب بدون طرح استفاده شده است، ولی این محصول نیز طبق روال محصولات دیگر فروشگاه سوفامبل، قابل شخصی سازی به صورت تغییر رنگ، طرح و جنس پارچه در کنار تعداد نشیمن مبل است.

مشخصات مبل راحتی ال هلما

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل ال هلما

 

مبل ال لوییز

مبل ال لوییز جدید

مبل راحتی ال لوییز یکی از جدیدترین مدل‌های قرار گرفته در سوفامبل است که از ویژگی‌های آن میتوان به مکانیزم قرار گرفته در قسمت پشتی اشاره کرد که با استفاده از این مکانیزم میتوانید نشیمن پهن‌تری برای مبل خود داشته باشید و از مبل برای خوابیدن هم استفاده کنید. 

قیمت ست 8 نفره لوییز 49.000.000 تومان میباشد و در تاریخ 1402/11/17 با این قیمت قابل خریداری است. ست 8 نفره ال لوییز از یک کاناپه 3 نفره مجزا، 2 کاناپه 2 نفره و یک لاوست 2 نفره تشکیل شده است که چیدمان این ترکیب بندی به شکل ال و کنج 5 نفره و مبل 3 نفره جدا میباشد.

جنس چوب استفاده شده در مبل کاربردی و جدید لوییز از ترکیب چوب روس و راش است و این دو نوع چوب باعث میشود تا با وجود ظرافت پایه مبل، خطر شکستن و آسیب‌های این چنینی مبل شما تهدید نکند؛ از طرفی تنوع رنگی بسیار زیاد این دو چوب به شما امکان انتخاب رنگ دلخواه در قسمت‌های چوبی مبل را میدهد.

تولیدکننده برای مبل راحتی ال لوییز 5 سال گارانتی کیفیت محصول قرار داده است و سفارشات را طی 15 روز کاری درب منزل تحویل میدهد.

مشخصات مبل راحتی ال لوییز

  • محل تولیدی: تهران – فیروز بهرام
  • زمان تحویل: 15 روز کاری
  • ضمانت و گارانتی: 5 سال
  • تعداد نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر
  • ترکیب مبلمان: 1+2+2+3
  • چوب کلاف: روس و راش
  • پارچه: قیمت با پارچه خارجی درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری

مشاهده مبل ال لوییز

 

مبل ال چستر کارلوس

مبل ال چستر کارلوس جدید

مبل راحتی ال چستر کارلوس را میتوانید با قیمت 35.500.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 برای در خانه‌هایی به سبک سلطنتی، کلاسیک و مدرن برای قراردادن جلوی تلویزیون خریداری کنید و از راحتی فوق‌العاده و ظاهر مجلل و لوکس این مبل ال در دکوراسیون خانه بهره‌مند شوید.

مدل لوکاس  از 3 قسمت کاناپه 3 نفره درازکش، کاناپه 3 نفره نشیمن و پاف تشکیل شده که طراحی کاناپه‌ها به شکل مبلمان اصیل چستر با پشتی کوتاه، دسته بلند و هلزونی میباشد و نیز از پاف مبل میتوان به عنوان نشیمن کمکی یا میز جلو مبلی ست به انتخاب خود استفاده کنید.

با این که سه تکه بودن مبل، جابجایی آن را راحت میکند، اما ساخت آن با نشیمن دوبل یا جداشونده از بدنه اصلی همچنان سهولت کار را در جابجایی مبلمان بیشتر میکند. پارچه مبلی مدل کارلوس از جنس مسکو میباشد که اگر شما آن را برای دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک مدنظر دارید میتوانید رنگ و جنس آن را تغییر بدهید و در کنار آن رنگ چوب روس درجه یک را نیز انتخاب کنید. 

مشخصات مبل راحتی ال کارلوس

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  کاناپه سه نفره+ درازکش+پاف
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه:  روس درجه یک
  • پارچه: قیمت با پارچه مسکو (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب :  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: فوم سرد

مشاهده مبل ال چستر کارلوس

 

مبل ال مینیمال زارا

مبل ال مینیمال زارا

مبل راحتی ال مینیمال زارا از مدل‌های جدید بازار است که به دلیل مورد استقبال قرار گرفتن، آن را در لیست جدیدترین مبل ال قرار داده ایم. طبق روال همه‌ی مبلمان راحتی مبل زارا نیز با نشیمن کم ارتفاع و اسفنج‌ درجه یک یورولوکس نرم و راحت توسط تولیدی در منطقه چهاردانگه ساخته و عرضه میشود.

همانطور که اطلاع دارید مبل مینیمال به صورت کلی بدون هیچ تزئین و جزئیاتی ساخته میشود که مدل زارا نیز از این قائده مستثنی نیست، به طوری که تنها دوخت خطی در قسمت پشتی مبل، جلوه آن را نمایان‌تر میکند و بخش تزئینی دیگری در کاناپه‌ها مشاهده میشود.

برای مبل ال راحتی زارا قیمت 44.500.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 توسط تولیدکننده تعیین شده است که این قیمت برای ست 5 نفره این مدل شامل کاناپه 3 نفره و لاوست 2 نفره میباشد؛ البته این نوع ترکیب بندی به جابجایی راحت‌تر مبل زارا کمک زیادی میکند.

مبل راحتی مبنیمال زار از نظر استحکام و کیفیت بخاطر داشتن کلاف چوب روس و فلزی بسیار درجه یک و عالی است؛ البته با این وجود با خرید مدل زارا میتوانید 2 سال گارانتی کیفیت محصول را  داشته باشید.  رنگ و جنس پارچه، رنگ چوب، ابعاد و تعداد نفرات مبل، همگی در این محصول متغییر به درخواست شماست و همچنین امکان اضافه کردن پاف هم وجود دارد. 

مشخصات مبل راحتی ال زارا

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  کاناپه دو نفره + لاوست سه نفره
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک و کلاف فلزی
  • پارچه: قیمت با پارچه جاسمین (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب :  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج یورولوکس

مشاهده مبل ال زارا

 

مبل ال موناکو

مبل ال جدید موناکو

جنس چوب پایه و کلاف مبل راحتی ال موناکو با هم متفاوت است، به طوری که در پایه از چوب راش گرجستان و در کلاف از چوب روس استفاده شده است؛ رنگ‌هایی که میتوان برای مبل راحتی ال موناکو با چوب راش گرجستان ثبت سفارش کرد شامل: سفید، فندقی، قهوه‌ای تیره و گردویی میباشد، اما برای انتخاب رنگ پارچه مبلی دیاموند در مبل ال موناکو محدودیتی ندارید. 

شما با خرید مبل موناکو از تولیدی در چهاردانگه با قیمت 54.500.000 تومان، خریدتان را بین 14 تا 18 روز کاری با 2 سال گارانتی کیفیت، به صورت سه تکه مجزا درب منزل تحویل میگیریم. منظور از دریافت مبل به صورت سه تکه مجزا نوع طراحی آن برای جابجایی راحت‌تر است، زیرا این محصول تشکیل شده از پاف، کاناپه 3 نفره یک طرف دسته و کاناپه لاوست میباشد. 

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  کاناپه یک طرف دسته+ لاوست+پاف
  • مکانیزم تختخواب شو: ندارد
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه:  چوب راش گرجستان
  • پارچه: قیمت با پارچه دیاموند (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب : سفید, فندوقی, قهوه ای تیره, گردویی
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج یورولوکس

مشاهده مبل ال موناکو

 

مبل ال صدف

مبل ال صدف جدید

علت نامگذاری مبل راحتی ال صدف به این اسم، ظاهر صدفی شکل پشتی مبل به واسطه‌ی دوخت خیاری میباشد، اما شما میتوانید مبل ال خود را با هر نوع دوختی که مدنظر دارید خریداری کنید و حتی تغییرات دیگری مثل رنگ و جنس پارچه مبلی و ابعاد کاناپه‌ها را ایجاد کنید.

اجزاء تشکیل دهنده مبل صدف 1 کاناپه 3 نفره، 1 کاناپه 2 نفره و 1 کنج است و از کنار هم قرار گرفتن آنها مبل صدف کامل میشود؛ از طرفی نوع متریالی که در این کار استفاده شده از بهترین کیفیت‌ها میباشند، به طور مثال: پارچه مبلی جاسمین، چوب روس درجه یک، اسفنج 30 کیلویی ویژه از مهم‌ترین آنهاست.

قیمت مبل ال صدف 21.800.000 تومان در 1402/11/17 میباشد؛ تولیدکننده این مدل برای این کار نیز مانند دیگر محصولات دو سال گارانتی کیفیت قرار داده تا با خیال آسوده تر از کیفیت مبل، خریدتان را در سایت سوفامبل ثبت و در 18 روز کاری تحویل بگیرید. 

مشخصات مبل راحتی ال صدف

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  کاناپه سه نفره+ کاناپه دونفره+کنج وسط
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه: چوب روس درجه یک
  • پارچه: قیمت با پارچه جاسمین (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب :  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج 30 کیلویی ویژه

مشاهده مبل ال صدف

 

مبل ال مارتینی

مبل ال مارتینی جدید

مبل راحتی ال مارتینی از جمله مبل‌های رسمی و در عین حال راحت بازار است که به صورت یک ست 7 نفره همراه با میز جلو مبلی به مشتری عرضه می‌شود؛ اما در صورت نیاز میتوانید تعداد نشیمن یا ابعاد مبل ال خود را کمتر از 7 نفره یا بیشتر سفارش بدهید ولی قیمت 38.500.000 تومان در 1402/11/17 برای ست 7 نفره ال و کنج و میز جلو مبلی مبل مارتینی در نظر گرفته شده است.

علت داشتن ظاهری رسمی در مبل مارتینی بکار بردن چرم و پارچه در کنار هم و استفاده از دوخت جذاب چستر و راه‌راه در پشتی کاناپه‌ها میباشد. البته فراموش نشود که لزومی برای خرید این محصول با این جنس و رنگ پارچه و حتی رنگ چوب نیست، چرا که  انتخاب رنگ، طرح و نیز جنس پارچه مبلی در کنار نوع دوخت تمام مبل کاملا به عهده مشتری میباشد.

برای بخش پایه‌های مبل مارتینی از چوب راش گرجستان و برای کلاف از چوب روس مرغوب به کار رفته است که رنگ چوب راش پایه‌ها به انتخاب مشتری ساخته میشود. نکته حائز اهمیت درباره‌ی مبل مارتینی ارائه آن با ضمانت دو ساله در 18 روز کاری به مشتری ارائه می‌باشد.

اگر قصد جابجایی مبل یا تغییر دکوراسیون را دارید، میتوانید خیلی راحت اسفنج نشیمن را جدا کردن و مبل را جابجا کنید؛ زیرا نشیمن مبل به صورت دوبل ساخته شده است.  

مشاهده مبل راحتی ال مارتینی

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  کاناپه سه نفره+کنج وسط+کاناپه سه نفره+میزجلومبلی
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه: چوب راش گرجستان درجه یک
  • پارچه: قیمت با پارچه جاسمین (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب :  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج یورولوکس

مشاهده مبل ال مارتینی

 

مبل ال ماکان

مبل ال ماکان جدید

مبل راحتی ال ماکان یک ست 5 نفره ال و کنج است که به تازگی توسط تولیدی در فیروز بهرام ساخته و با قیمت 29.000.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 همراه با 5 سال گارانتی و ضمانت کیفیت محصول طی 15 روز کاری به خریداران عزیز عرضه میشود.

این ست ال و کنج نیز مانند دیگر مبلمان سبک مینیمال به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی و تولید شده است، حتی ساده بودن مبل ماکان به گونه‌ای است که جزء مبل‌های راحتی بدون پایه قرار گرفته و بدون هیچ دوخت تزئینی طراحی شده است؛ اما شما به دلخواه خود میتوانید در زمان ثبت سفارش، مبل ال ماکان را با دوخت‌های دلخواه مثل: چستر، خیاری، ترکیبی و … سفارش دهید.

از طرفی تولیدکننده امکان تغییر ابعاد و تعداد مبل، نوع دوخت، رنگ پارچه مبلی و نیز اضافه کردن میز جلو مبلی و عسلی ست ماکان را برای شما عزیزان قرار داده است. 

مشخصات مبل راحتی ال ماکان

  • محل تولیدی: تهران – فیروز بهرام
  • زمان تحویل: 15 روز کاری
  • ضمانت و گارانتی: 5 سال
  • تعداد نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر
  • ترکیب مبلمان: 3+1+1+ کنج (پاف)
  • چوب کلاف: روس و راش
  • پارچه: قیمت با پارچه خارجی درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری

مشاهده مبل ال ماکان

 

مبل ال تی وی چستر

مبل ال تی وی چستر جدید

مبل ال تی وی چستر از مدل‌های پرفروش بازار است که در لیست جدیدترین مبل ال قرار گرفته است. این مبل ال به صورت تمام چستر تولید میشود، تمامی دوخت به کار رفته در این ست مبل به صورت چستر است اما میتوانید ست مبل ال تی وی چستر را با دوخت ساده، ترکیب ساده و چستر و دیگر دوخت‌های زینتی رایج بازار نیز بدون محدودیتی سفارش دهید.

قیمت 11.000.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 برای مبل ال تی وی چستر با تعداد 5 نفره ال و کنج است و در صورت ایجاد تغییرات قیمت ست مبل تغییر میکند.

رنگ پارچه و جنس پارچه در مبل ال تی وی چستر قابل تغییر هستند، حتی میتوانید مبل خود را با روکش چرم براق در رنگ مختلف داشته باشید.  پایه ‌های به کار رفته در مبل از جنس چوب هستند و امکان تولید مبل ال تی وی چستر به دلیل نوع طراحی با پایه فلزی وجود ندارد اما رنگ پایه‌های چوبی قابل تغییر هستند.

امکان تغییر در تعداد نفرات از طرف تولیدی برای مبل ال تی وی چستر فراهم شده است و همچنین شما میتوانید مبل تک نفره و پاف به این ست مبل اضافه کنید و برای ایجاد هماهنگی بیشتر در دکوراسیون داخلی خانه خود، میز جلو مبلی عسلی ست مبل را هم همزمان خریداری کنید و همچنین میتوانید با فزایش ابعاد کاناپه مبل تعداد نفرات را افزایش دهید. 

مشخصات مبل راحتی ال تی وی چستر

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر 

مشاهده مبل ال تی وی چستر

 

مبل ال مینیمال

مبل ال مینیمال جدید

مبل های سبک ال همواره به دلیل فضای کمی که اشغال میکنند و خصوصا طراحی زیبایی که دارند یکی از دسته مبل‌های راحتی پرفروش در بازار هستند. در سال‌های اخیر سبک‌های طراحی مبل ال تغییرات زیادی کرده‌اند که مبل ال مینیمال یکی از انواع مبل‌های ال است که در سبک ساده و مینیمال طراحی و تولید شده و با توجه به طراحی در اغلب فضاها قابل استفاده است.

مبل ال مدل مینیمال از جنس چوب است و امکان سفارش این مبل با پایه‌های فلزی به دلیل نوع طراحی آن وجود ندارد، اما رنگ چوب مبل در کنار رنگ پارچه مبل قابل تغییر هستند.

این مبل مینیمال به صورت ست ال کاناپه و کنج شش نفره عرضه میشود که پشتی و کفی مبل ال مینیمال هم به صورت یک تکه و هم به صورت جدا قابل سفارش هستند.

تعداد نفرات، آیتم دیگری است که برای مبل راحتی ال مینیمال به صورت متغیر در نظر گرفته شده است بدین معنی که شما میتوانید در صورت نیاز با اضافه کردن مبل تک نفره تعداد نفرات را در ست افزایش دهید یا ست مبل خود را با تعداد نشیمن کمتری خریداری کنید ولی قیمت ذکر شده برای مبل ال مینیمال 15.800.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 میباشد. 

مشخصات مبل راحتی ال مینیمال

  • حداکثر زمان تحویل: 7 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال مینیمال

 

مبل ال و راحتی هامان

مبل راحتی و ال ماهان جدید

مبل راحتی و ال هامان، یک ست 10 نفره است که شامل یک کاناپه 7 نفره ال و کنج، یک کاناپه 3 نفره و یک کاناپه 1 نفره میباشد. مبل هامان برای خانه‌هایی با فضای بزرگ و متوسط مناسب است؛ زیرا تعداد کاناپه‌ها زیاد و نیازمند فضای بزرگی است.

کاناپه‌های این مدل که توسط تولیدی در فیروز بهرام ساخته میشود را میتوانید با تعداد کمتر یا بیشتر به سلیقه خود انتخاب کنید ولی قیمت 49.000.000 تومان ذکر شده در تصویر برای ست 10 نفره مبل هامان است. در کنار تغییر تعداد نشیمن مبل هامان امکان اضافه کردن میز جلو مبلی و عسلی ست هامان نیز برای شما مشتریان محترم فراهم شده است.

مبل ال و راحتی هامان با پارچه مبلی درجه یک و همچنین ترکیب دو چوب درجه یک راش و روس ساخته شده است و تنوع رنگی بالای این متریال باعث شده تا بتوانید طرح و رنگ پارچه مبلی و رنگ چوب را بر اساس دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

با وجود کیفیت عالی مبل هامان، تولیدکننده برای این ست مبل 10 نفره، 4 سال گارانتی قرار داده است و سفارشات را در 15 روز کاری درب منزل تحویل میدهد.

مشخصات مبل راحتی ال هامان

  • محل تولیدی: تهران – فیروز بهرام
  • زمان تحویل: 15 روز کاری
  • ضمانت و گارانتی: 4 سال
  • تعداد نشیمن: 10 نفره + قابلیت تغییر
  • چوب کلاف: روس و راش
  • پارچه: قیمت با پارچه خارجی درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری

مشاهده مبل ال و راحتی هامان

 

مقاله پیشنهادی: 10 مدل مبل ال مینیمال معروف

 

مبل ال تسلا

مبل ال تسلا جدید

مبل راحتی ال تسلا از مدل‌های U شکل است و تفاوت اصلی آن با یک مبل ال، نداشتن زاویه در کنج است به طوری که قسمت پشتی گوشه مبل مانند حرف U هلال است. مبل تسلا که توسط تولیدی در چهاردانگه ساخته میشود میتواند به خوبی گوشه‌ی خالی منزل شما را پوشش بدهد یا در جلوی تلویزیون بدرخشد.

از مزایای خیلی خوب این ست مبل ال، داشتن میز جلو مبلی ست با مبل و مکانیزم هدبورد گردن است تا راحتی بیشتری را در زمان استفاده از مبل تسلا ایجاد کنئ. اجزاء تشکیل دهنده مبل تسلا شامل: 2 کاناپه 3 نفره، کنج، جلو مبلی ست و مبل تکی است؛ اما شما میتوانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید ابعاد و تعداد نشیمن مبل را تغییر بدهید.

گارانتی دو ساله‌ای که با وجود کیفیت عالی متریال مثل: چوب راش در پایه مبل تکی و فلز فورتیک در دیگر کاناپه‌ها و مهم‌تر از همه اسفنج مرغوب یورولوکس، توسط تولیدکننده برای این محصول قرار گرفته است، برای اطمینان خاطر بیشتری شما خریداران محترم است.

قیمت مبل ل تسلا 43.500.000 تومان در تاریخ 1402/11/17 میباشد ولی در این ست جذاب امکان تغییر رنگ چوب پایه مبل تکی، رنگ فلز دیگر کاناپه‌ها به همراه دوخت، رنگ و جنس کاور مبل وجود دارد.  

مشخصات مبل راحتی ال تسلا

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن: کاناپه سه نفره+کنج وسط+ کاناپه سه نفره+ میز جلومبلی+ تک نفره
  • مکانیزم تختخواب شو:  هدبورد گردن
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه:  تک نفره: چوب راش, مبل ال: فلزی
  • پارچه: قیمت با پارچه جاسمین (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب :  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج یورولوکس

مشاهده مبل ال تسلا

 

4.6/5 - (5 امتیاز)