4 صندلی راک مناسب دکوراسیون سبک کلاسیک

 برای اولین‌ بار در حدود 300 سال پیش در آمریکا، کشاورزان چوب‌هایی منحنی بجای پایه به صندلی میبستند و برای استراحت کردن در بین کار از آن استفاده میکردند. این صندلی‌ها که بعد از گذشت چند سال به صندلی راک نام‌گذاری شد، به مرور زمان با ظاهری کامل‌تر و به روز تر به منظور استفاده‌ی افرادی که کاری سخت دارند و نیز استفاده مادران در زمان نگهداری از نوزاد خود تولید شد. امروزه میتوانید شاهد این محصول در طرح، رنگ، سبک و … به صورت متنوعی باشید که در این متن ما قصد داریم 4 مدل صندلی راک مناسب دکوراسیون سبک کلاسیک را به شما معرفی کنیم.

برای اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر تاریخچه این نوع صندلی‌ها میتوانید به مقاله تاریخچه صندلی راک مراجعه کنید و همچنین میتوانید انواع صندلی راک را در سبک‌های دیگر در فروشگاه سوفامبل مشاهده و بررسی کنید.

این صندلی‌ها که به صندلی گهواره‌ای و صندلی راکر نیز معروف هستند، با چوب‌های درجه یک و بسیار باکیفیتی از جمله چوب راش، گردو، توسکا و … ساخته میشوند؛ طراحی این مدل صندلی‌ها به گونه‌ای است که بیشترین فشار و سنگینی وزن بر روی تکه چوب منحنی پایه است.

کاربرد صندلی راک در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، تراس، اتاق کار، اتاق کودک و … قابل استفاده است و حتی میتوانید این صندلی ریلکسی را در کنار ست مبلمان خود به عنوان نشیمن کمکی قرار بدهید.

 

در سوفامبل میتوانید انواع صندلی راک، مبلمان، پاف، کاناپه شزلون، میز ناهارخوری و دیگر مصنوعات چوبی را از تولیدی‌های معتبر خریداری کنید. 

قیمت مبل سلطنتی قیمت مبل کلاسیک قیمت مبلمان فرانسوی قیمت میز ناهار خوری

 

صندلی راک کلاسیک ساده

صندلی راک کلاسیک ساده

این صندلی راک کلاسیک ساده را یک تولیدی در شهرک صنعتی خاوران ساخته و به شما خریداران محترم عرضه میکند. این صندلی را بخاطر داشتن استحکام و طول عمر خیلی زیاد، با چوب راش درجه یک تولید کرده‌اند تا تحمل هر وزنی را داشته باشد و به راحتی نشکند.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، این صندلی بدون پوشش رنگی و با چوب طبیعی و با خطوط منحنی ظریف طراحی و تولید شده که این ویژگی باعث میشود تا به خوبی در کنار ست مبل کلاسیک شما بدرخشد. از طرفی مدل کلاسیک ساده فضای خیلی کمی از محیط را اشغال میکند؛ زیرا با ابعاد کم و بسیار جمع و جور طراحی و ساخته شده است، به ابعاد آن در طول و ارتفاع 100 سانتی متر و در عرض 55 سانتی متر میباشد.

البته لازم به ذکر است که این صندلی گهواره‌ای کلاسیک ساده را در رنگ‌های مختلف داشته باشید و حتی امکان تغییر رنگ نشیمن اسفنجی نیز وجود دارد.

در صورتی که این صندلی را برای فضایی با متراژ زیاد در نظر دارید و نیاز به ابعاد بزرگتری دارید، میتوانید در زمان ثبت سفارش به تولیدی مربوطه، ابعاد آن را تغییر داده و براساس نیازتان ثبت کنید.

این محصول در تاریخ 25/8/1402 با قیمت 5.900.000 تومان قابل سفارش از طریق سوفامبل به تولیدی کالاچوب و دریافت بین 1 تا 7 روز کاری با 1 سال گارانتی کیفیت محصول است.

مشخصات صندلی راک کلاسیک ساده

  • محل تولیدی: شهرک صنعتی خاوران
  • حداکثر زمان تحویل: بین 1 تا 7 روز کاری
  • جنس چوب: راش درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: متغییر (به دلخواه مشتری)
  • گارانتی: 1 سال
  • ابعاد: طول 100 _ عرض 55 _ ارتفاع 100

مشاهده صندلی راک کلاسیک ساده

 

صندلی راک تاج عقابی

صندلی راک تاج عقابی

دلیل نامگذاری این مدل به صندلی راک تاج عقابی، تصویر زیبا و باشکوه عقاب بر روی تاج صندلی میباشد، البته این حکاکی به قدری ظریف و تمیز توسط تولیدی در شهرک صنعتی خاوران بر روی صندلی انجام شده که به هیچ عنوان باعث شلوغ شدن و بهم ریختگی سبک کلاسیک محصول نشده است.

مدل تاج عقابی نه تنها در دکوراسیون کلاسیک، بلکه در دکوراسیون سبک سلطنتی هم کاربرد دارد و با وجود این که معمولا محصولات کلاسیک و سلطنتی ابعاد زیادی دارند، اما مدل تاج عقابی با ابعاد کم و به صورت کم حجم طراحی شده است.

این محصول محبوب و پرفروش به دلیل استفاده از متریال مرغوب مثل: چوب توسکا درجه یک در آن، کیفیت عالی دارد دارد، اما با این وجود تولیدی برای اطمینان خاطر شما عزیزان 1 سال گارانتی کیفیت محصول را برای صندلی گهواره‌ای تاج عقابی قرار داده است تا با اطمینان بیشتر سفارشتان را ثبت کنید.

این مدل به صورت تمام چوب و با ابعاد 100 سانتی متر در طول، 118 سانتی متر در ارتفاع و 75 سانتی متر در عرض ساخته میشود، اما شما در کنار تغییر رنگ چوب میتوانید ابعاد محصول را نیز تغییر بدهید.

این محصول را با قیمت 3.900.000 تومان  در تاریخ 25/8/1402 از تولیدکننده مربوطه در شهرک صنعتی خاوران میتوانید خریداری کنید و در 7 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات صندلی راک تاج عقابی

  • محل تولیدی: شهرک صنعتی خاوران
  • حداکثر زمان تحویل: بین 1 تا 7 روز کاری
  • جنس چوب: توسکا درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: متغییر (به دلخواه مشتری)
  • گارانتی: 1 سال
  • ابعاد: طول 100 _ عرض 75 _ ارتفاع 118

مشاهده صندلی راک تاج عقابی

 

صندلی راک تاج ساده

صندلی راک تاج ساده

در ادامه این متن با موضوع 4 مدل صندلی راک مناسب دکوراسیون سبک کلاسیک میخواهیم صندلی راک تاج ساده را به شما معرفی کنید که یکی از ظریف‌ترین نمونه‌های این محصول است و در شهرک صنعتی خاوران تولید میشود.

این محصول ظریف و پرفروش هم به صورت تمام چوب، از جنس چوب راش مرغوب ساخته شده تا با ظرافتی که دارد دچار شکستگی نشود، از طرفی تنوع رنگی بسیار زیاد چوب راش باعث میشود تا شما برای انتخاب رنگ چوب صندلی خود محدودیتی نداشته باشید.

مدل تاج ساده به صورت پیش فرض با ابعاد 100 سانتی متر در طول، 75 سانتی متر در عرض و 118 سانتی متر در ارتفاع طراحی شده، اما لزومی برای خرید صندلی گواره‌ای خود با این ابعاد وجود ندارد؛ زیرا شما میتوانید در کنار تغییر رنگ چوب، ابعاد صندلی تاج ساده را نیز تغییر بدهید.

کاربرد این مدل صندلی راک تاج ساده در کنار پنجره، کمکی کنار مبل کلاسیک، در تراس، اتاق کار و … برای استراحت و ریلکس کردن میباشد.

شما میتوانید مدل تاج ساده را در تاریخ 25/8/1402 با قیمت 3.500.000  از تولیدی آن در شهرک صنعتی خاوران خریداری کنید و با 1 سال گارانتی تحویل بگیرید.

مشخصات صندلی راک تاج ساده

  • محل تولیدی: شهرک صنعتی خاوران
  • حداکثر زمان تحویل: بین 1 تا 7 روز کاری
  • جنس چوب: توسکا درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: متغییر (به دلخواه مشتری)
  • گارانتی: 1 سال
  • ابعاد: طول 100 _ عرض 75 _ ارتفاع 118

مشاهده صندلی راک تاج ساده

 

مقاله پیشنهادی: کاربرد صندلی راک در خانه

 

صندلی راک کلاسیک

صندلی راک کلاسیک

صندلی راک کلاسیک را به دلیل داشتن تزئینات منبت و مشبک با نقوش پیچیده و ظریف، نه تنها در دکوراسیون داخلی و مبلمان کلاسیک استفاده کرد، بلکه در دکوراسیون و مبل سلطنتی نیز کاربرد دارد.

برای ساخت مدل کلاسیک بخاطر داشتن این نقوش از چوب راش درجه یک استفاده شده که انعطاف پذیری و استحکام خیلی بالایی دارد. از طرفی چوب راش تنوع رنگی زیادی دارد و شما میتوانید در کنار تغییر رنگ بخش اسفنجی پشتی و کفی، رنگ چوب را نیز تغییر بدهید.

ابعاد صندلی گهواره‌ای کلاسیک در طول 100 سانتی متر، عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 103 سانتی متر میباشد؛ اما تولیدکننده ابعاد صندلی را متغییر در نظر گرفته تا بتوانید براساس متراژی که برای صندلی خود در نظر گرفتید آن را مشخص کنید.

در بخش‌های اسفنجی این صندلی از دوخت چستر استفاده شده که به ظاهر لوکس و لاکچری آن کمک بیشتری کند؛ اما با وجود زیبایی مدل کلاسیک با این دوخت میتوانید آن را ه دوخت دلخواهتان تغییر بدهید.

این محصول در تاریخ 25/8/1402 با قیمت 14.500.000 تومان قابل سفارش از طریق سوفامبل به تولیدی کالاچوب و دریافت بین 1 تا 7 روز کاری با 1 سال گارانتی کیفیت محصول است.

مشخصات صندلی راک کلاسیک 

  • محل تولیدی: شهرک صنعتی خاوران
  • حداکثر زمان تحویل: بین 1 تا 7 روز کاری
  • جنس چوب: راش درجه یک
  • رنگ چوب و پارچه: متغییر (به دلخواه مشتری)
  • گارانتی: 1 سال
  • ابعاد: طول 100 _ عرض 60 _ ارتفاع 103

مشاهده صندلی راک کلاسیک

5/5 - (2 امتیاز)