معرفی 7 مدل مبل مینیمال در بازار مبل یافت آباد

بازار یافت آباد یکی از بازار‌های معروف و بسیار قدیمی در تهران میباشد که تنوع مبلمان و دیگر لوازم خانگی در آن باعث شده تا اکثر افراد برای خرید مبل در سبک‌ها و مدل‌های متنوع مثل: مبل مینیمال، مبل سلطنتی، کلاسیک، استیل و … حتما به آنجا سری میزنند، حتی برخی افراد از اطراف و شهرستان‌ها نیز برای خرید این لوازم به بازار مبل یافت‌آباد مراجعه میکنند؛ اما از آنجایی که همه شرایط بازدید و خرید حضوری از این بازار را ندارند، تصمیم گرفتیم تا 7 مبل مینیمال در بازار مبل یافت آباد را در این مقاله به شما علاقمندان به مبل راحتی مینیمال معرفی کنیم.

در این بازار نه تنها حدود 3000 مغازه‌ یا فروشگاه، بلکه تولیدی‌های خیلی زیادی قرار دارد که محصولات را ساخته و به بازار عرضه میکنند، اما سوفامبل این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند مستقیما و بدون واسطه از تولیدی‌ها محصول مدنظرشان را خریداری کنند که در این روش برای مشتری مزیت‌های بسیار زیادی وجود دارد.

از مهم‌ترین مزایای این روش خریداری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت مناسب‌تر
  2. کیفیت درجه یک
  3. امکان شخصی سازی یا ایجاد تغییرات دلخواه در محصول
  4. انتخاب راحت براساس بودجه و شرایط
  5. ثبت سفارش آسان

برای کسب اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازار مبل یافت آباد تهران و آدرس دقیق آن میتوانید به مقاله‌ی «مبل از کجا بخریم؟» مراجعه کنید و همچنین برای ثبت سفارش محصولات چوبی و مصنوعات چوبی از طریق سوفامبل، کافیست وارد صفحه محصول مورد نظر شده و سپس با شماره تولیدکننده تماس بگیرید و ثبت سفارش را انجام بدهید و یا سفارش خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در سایت ثبت کرده تا تولیدی با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

همانطور که میدانید مبلمان مینیمال از دسته مبل‌های سبک راحتی هستند، اما سادگی و خصوصیات دیگر آنها باعث تمایز آنها از بیشتر مبل‌های سبک راحتی شده است؛ البته که برای کسب اطلاعات دقیق درباره‌ی مبل مینیمال بهتر است مقاله‌ی «ویژگی مبلمان راحتی مینیمال چیست؟» را مطلعه فرمایید و سپس به بررسی مدل‌های معرفی شده در ادامه بپردازید.

 

در پلتفرم سوفامبل امکان خرید مبلمان و دیگر مصنوعات چوبی از تولیدکنندگان بازار یافت‌آباد، بازار چهاردانگه، بازار دلاوران، شهرک ولیعصر و … وجود دارد.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل در چهاردانگه قیمت مبل در دلاوران قیمت مبل در یافت آباد

 

مبل راحتی مینیمال رها

مبل راحتی مینیمال رها

مبل راحتی مینیمال رها با ابعاد کم و در عین حال سادگی که مختص مبلمان سبک مینیمال است، قابل استفاده برای اکثر محیط‌ها با هر متراژی میباشد.

از طرفی همانطور که در تصویر مدل رها که یکی از محصولات پرفروش بازار است مشاهده میکنید، برای نشیمن مبل اسفنج‌ها با ضخامت زیاد و به صورت دوبل طراحی شده تا در کنار راحتی زیاد بتوان آن را هنگام جابجایی مبل جدا کرد و این قابلیت باعث شده تا این محصول گزینه خیلی عالی برای افرادی باشد که دائما درحال اسبابکشی و تعویض منزل هستند.

ست راحتی مینیمال رها به صورت پیش فرض 7 نفره در نظر گرفته شده و اجزاء آن شامل: یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و نیز دو کاناپه یک نفره میباشد، ولی انتخاب نهایی تعداد نشیمن این مدل به عهده مشتری است و بر این اساس ساخته میشود.

ممکن است با مشاهده‌ی پایه‌های ظریف و ساده این ست تصور کنید که خیلی زود میشکنند؛ اما باید به اطلاع شما مشتری عزیز برسانیم که جنس پایه‌ها، کلاف و تمام بخش‌های چوبی مدل رها از چوب روس درجه یک است که از دسته محکم و مقاوم‌ترین مدل‌ها در صنعت مبل سازی میباشد که تنوع رنگی خیلی خوبی هم دارد؛ اما با این وجود تولید کننده مبل مینیمال شما را همراه با 24 ماه ضمانت کیفیت در 10 روز کاری تحویل میدهد.

نکته حائز اهمیت درباره این محصول امکان تغییر رنگ چوب، رنگ و جنس پارچه، تعداد نشیمن مبل و اضافه کردن میز جلو مبلی و عسلی میباشد و شما میتوانید مبل رها را در تاریخ 1402/09/27 با قیمت 8.500.000 تومان از طریق سایت و یا تماس با تولیدی ثبت سفارش کنید تا فرایند تولید آغاز شود.

مشخصات مدل رها

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: 7 نفره (متغییر)
  • جنس چوب: روس درجه یک
  • نوع اسفنج: 30 کیلویی
  • ضمانت کیفیت: 24 ماه
  • قیمت: با پارچه ایرانی درجه یک محاسبه شده

مشاهده مبل مینیمال رها

 

مبل راحتی مینیمال پاندا

مبل راحتی مینیمال پاندا

با این که اغلب مبلمان مینیمال کم حجم و ظریف هستند و از همین رو نمیتوانند منازل بزرگ را پوشش دهند، اما مبل راحتی مینیمال پاندا از آن دسته مدل‌ها در سبک مینیمال میباشد که برای محیطی با متراژ خیلی زیاد هم کاربرد دارد و حتی میتوان گفت جلوه این محصول در خانه بزرگ بیشتر است؛ زیرا مبل پاندا با اسفنج‌های ضخیم و ابعاد بزرگ توسط تولیدی طراحی و ساخته شده است به طوری که تنها بخش چوبی قابل مشاهده آن پایه‌های مبل میباشد.

پایه‌های چوبی مبل پاندا با طرحی متمایز از دیگر مدل‌ها و به شکل یک بومرنگ از جنس چوب روس و سفید درجه یک است که ظاهر ست 7 نفره این مبل را خاص و شیک کرده و نیز استفاده از این نوع چوب باعث افزاریش طول عمر مبل شده است.

تولیدکننده انتخاب رنگ این چوب‌های سفید و روس مرغوب به همراه رنگ و جنس پارچه را به عهده شما گذاشته و براساس نیاز و سلیقه شما در دکوراسیون منزلتان تولید میکند.

حتی با این که مبل راحتی مینیمال پاندا یک ست 7 نفره میباشد ولی شما میتوانید با تولیدی هماهنگ کرده و تعداد نشیمن را کمتر یا بیشتر سفارش دهید و به فاکتور میز جلو مبلی و عسلی ست پاندا را نیز اضافه کنید.

قیمت اولیه ست مینیمال پاندا به صورت 7 نفره، با یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو کاناپه یک نفره 9.500.000 تومان محاسبه شده و در تاریخ 1402/09/27 قابل خریداری از طریق پلتفرم سوفامبل و تحویل 10 روزه درب منزل است.

مشخصات مدل پاندا

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: 7 نفره (متغییر)
  • جنس چوب: روس درجه یک + سفید
  • نوع اسفنج: 30 کیلویی
  • قیمت: با پارچه ایرانی درجه یک محاسبه شده

مشاهده مبل مینیمال پاندا

 

مبل راحتی مینیمال ارزان

مبل راحتی مینیمال ارزان

علت نام گذاری این مدل به مبل راحتی مینیمال ارزان که در لیست 7 مبل مینیمال در بازار یافت آباد قرار گرفته، دقیقا همین قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت بسیار عالی و طراحی خاص آن است.

منظور از طراحی خاص این محصول، کاناپه دو نفره که با یک دسته و کاناپه‌های یک نفره که به شکل صندلی با دسته‌های چوبی مشاهده میشوند است؛ به طور کلی مدل ارزان یک ست 7 نفره شامل: یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو صندلی است، ولی امکان تغییر تعداد نشیمن و شخصی سازی برای این محصول نیز مانند همه‌ی محصولات قرار گرفته در سایت وجود دارد.

مقدار چوب بکار رفته در ست ارزان به نسبت مدل‌های مینیمال دیگر کمی بیشتر و با ظرافت بیشتری است، اما بخاطر استفاده از چوب روس در آن نگران شکستگی و خرابی چوب مبل خود نباشید و با خیال راحت مبل راحتی مینیمال ارزان خود را در طرح و رنگ دلخواه برای چوب روس و پارچه مبلی خریداری کنید.

 در صورتی که تمایل به ست شدن مبل با جلو مبلی و عسلی دارید، بهترین راه خرید همزمان آنها از تولیدی به صورت ست و تحویل 10 روزه میباشد که تولیدی این امکان را برای شما قرار داده است.

اغلب مبلمان مینیمال با پارچه مبلی و دوخت ساده هستند تا سبک دکوراسیون مینیمال خانه را بهم نریزد ولی شما به سلیقه خود میتوانید انواع دوخت‌ها و طرح‌ها را برای مبلتان انتخاب کنید و در دکوراسیون مینیمال، کلاسیک و … استفاده کنید.

مبل مینیمال مدل ارزان در تاریخ 1402/09/27 با قیمت 12.000.000 تومان قابل خریداری میباشد.

مشخصات مدل ارزان

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: 7 نفره (متغییر)
  • جنس چوب: روس درجه یک
  • نوع اسفنج: 30 کیلویی
  • قیمت: با پارچه ایرانی درجه یک محاسبه شده

مشاهده مبل مینیمال ارزان

 

مبل راحتی مینیمال لورنزو

مبل راحتی مینیمال لورنزو

مبل راحتی مینیمال لورنزو نیز طبق روال دیگر مدل‌های ای سبک با دوخت ساده، ارتفاع نشیمن کم، پایه‌های ظریف و بسیار راحت ساخته شده، اما ویژگی مثبت این مبل جذاب و پرطرفدار داشتن نشیمن‌های پهن و عریض و کیفیت بسیار بالا است. 

علت کیفیت بالای این محصول متریال مرغوب و درجه یک بکار رفته در آن مثل: چوب روس درجه یک، اسفنج 30 کیلویی مرغوب و پارچه مبلی دیاموند میباشد که حتی با وجود این متریال نیز تولیدکننده 36 ماه گارانتی کیفیت محصول را برای مدل لورنزو لحاظ کرده است و سفارشات شما را بین 14 تا 18 روز کاری درب منزل تحویل میدهد.

ست 8 نفره لورنزو از یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره و دو مبل تک نفره تشکیل شده که پشتی و دسته کاناپه‌ها به شکل یک تکه ساخته شده است و پایه‌ها با ظرافت و نهایت سادگی از جنس چوب روس مرغوب میباشند.

لزومی برای خرید مبل لورنزوی خود با تعداد گقته شده نیست، چراکه انتخاب تعداد کاناپه‌ها به همراه رنگ پارچه مبلی و چوب روس پایه به عهده مشتری است؛ حتی میتوانید مبل خود را با پارچه طرحدار و انواع دوخت‌ها از جمله: چستر، خیاری، حصیری و … انتخاب کنید و در دکوراسیون مدرن بکار ببرید.

شما میتوانید مبل راحتی لورنزو را با قیمت 29.500.000 تومان در تاریخ 1402/09/27 با تغییرات دلخواه شخصی سازی کرده و سپس سفارشتان را با 36 ماه ضمانت کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات مدل لورنزو

  • حداکثر زمان تحویل: 14 تا 18 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: 8 نفره (متغییر)
  • جنس چوب: روس درجه یک
  • نوع اسفنج: 30 کیلویی
  • ضمانت کیفیت: 36 ماه
  • قیمت: با پارچه دیاموند محاسبه شده

مشاهده مدل لورنزو

 

مبل راحتی مینیمال هارمونی

مبل راحتی مینیمال هارمونی

ترکیب چوب طبیعی سوپر راش گرجستان در کنار پارچه ساده مبل راحتی مینیمال هارمونی و همچنین ظرافت و دقتی که در ساخت این محصول مشاهده میشود زیبایی چشم گیری را به وجود آورده است.

در دو کاناپه تک نفره مبل 8 نفره هارمونی، دسته و پشتی به صورت یک تکه و با چوب‌های باریک عمودی طراحی شده‌اند و کاناپه سه و دو نفره آن، تنها پایه‌ها چوبی هستند، به طوری که تمام بخش‌های دیگر با یک لایه اسفنج پوشش داده شده است.

تولیدی این محصول پرفروش برای هماهنگی بیشتر دکوراسیون منزلتان میز ناهار خوری و میز جلو مبلی و عسلی ست هارمونی را نیز ساخته تا در صورت تمایل به فاکتور اضافه کنید که با اضافه کردن آنها قیمت ست 8 نفره هارمونی تغییر میکند.

نوع دوخت در کاناپه 3 و 2 نفره به شکل لمسه دوزی یا همان دوخت چستر معروف است ولی این نوع دوخت قابل تغییر به دوخت خیاری، حصیری و ساده میباشد.

این محصول یکی از بادوام‌ترین نمونه‌های سبک مینیمال است که اسفنج یورولوکس کار شده در روند تولید از علل اصلی آن است، از همین رو مدل هارمونی بسیار لوکس و به شکل یک اثر هنری جلوه میکند.

میب راحتی مینیمال هارمونی را در تاریخ 1402/09/27 با قیمت 51.000.000 تومان میتوان خریدرای کرد.

مشخصات مدل هارمونی

  • حداکثر زمان تحویل: 14 تا 18 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: 8 نفره (متغییر)
  • جنس چوب: سوپر راش گرجستان
  • نوع اسفنج: یورولوکس
  • ضمانت کیفیت: 24 ماه
  • قیمت: با پارچه دیاموند محاسبه شده

مشاهده مدل هارمونی

 

مبل راحتی مینیمال آراد

مبل راحتی مینیمال آراد

مبل راحتی مینیمال آراد که در لیست 7 مبل مینیمال در بازار یافت آباد قرار گرفته است، از جمله ست‌های 7 نفره متشکل از دو کاناپه تک نفره، یک کاناپه سه نفره و یک کاناپه دو نفره است و این تعداد قابل تغییر به درخواست مشتری میباشد.

این مبل راحتی ساده و لوکس، از ترکیب چوب روس و راش که جزء بهترین چوب‌ها در صنعت مبل سازی هستند ساخته شده و تنوع رنگی این دو چوب باعث شده تا برای انتخاب رنگ چوب مبل خود محدودیتی نداشته باشید.

نوع دوخت در بخش پشتی و کفی مبل به صورت خیاری و در نشیمن به صورت ساده مشاهده میشود و ویژگی مهم‌تر این ست 7 نفره مینیمال، اسفنج نشیمن میباشد که به شکل دوبل یا قابل جدا شدن از بدنه اصلی طراحی شده تا برای جابجایی راحت تر باشد. البته که اجباری برای داشتن مبل خود با این نوع دوخت و حتی این ترکیب رنگی نیست، بلکه شما میتوانید مبل راحتی مینیمال خود را با هر رنگ و طرحی برای چوب روس و راش و پارچه مبلی انتخاب کرده و ثبت سفارش را در سایت سوفامبل انجام دهید.

تولیدی که مبل آراد را طراحی و عرضه میکند، امکان اضافه کردن میز جلو مبلی و عسلی ست آن به فاکتور را قرار داده تا در صورت نیاز همراه با این محصول خریداری کنید و در 15 روز کاری با 1 سال گارانتی تحویل بگیرید.

امکان خریداری مبل مینیمال آراد در تاریخ 1402/09/27 با قیمت 19.000.000 تومان برای شما عزیزان وجود دارد.

مشخصات مدل آراد

  • حداکثر زمان تحویل: 15 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: 7 نفره (متغییر)
  • جنس چوب: روس درجه یک + راش
  • نوع اسفنج: 30 کیلویی ویژه
  • ضمانت کیفیت: 1 سال
  • قیمت: با پارچه دیاموند درجه یک محاسبه شده

مشاهده مبل مینیمال آراد

 

مبل راحتی ال مینیمال زارا

مبل راحتی ال مینیمال زارا

همانطور که اطلاع دارید، مبل‌های ال به سبک مینیمال امروزه خیلی ترند و پرطرفدار شده‌اند و مبل راحتی ال مینیمال زارا که یک ست 5 نفره شیک و ژرنالی است نیز از این دسته میباشد.

از مزایای این مدل میتوان به نشیمن پهن و راحت و همچنین کاربرد در اکثر منازل با هر متراژی اشاره کرد، زیرا مدل زارا طبق روال دیگر مدل‌های مینیمال در نهایت سادگی و ظرافت تولید شده است که منظور از این ساده بودن، دوخت و پارچه مبلی ساده و بدون هیچ تزئینی و حتی پایه‌های کم ارتفاع و ساده است.

اجزاء تشکیل دهنده مبل زارا شامل یک کاناپه 2 نفره که در یک سمت دارای دسته میباشد و یک لاوست 3 نفره است. کلاف این مبل فلزی در نظر گرفته شده تا استحکام بسیار بیشتری داشته باشد و از طرفی برای پایه‌ها از چوب روس درجه یک استفاده شده تا با تنوع رنگی بندی آن محدودیتی در انتخاب رنگ پایه مبل نداشته باشید.

مبل راحتی ال مینیمال زارا را در تاریخ 1402/09/27 با رنگ، طرح، دوخت و حتی تعداد نشیمن دلخواه به قیمت 44.500.000 تومان میتوان ثبت سفارش کرد و بیت 14 تا 18 روز کاری با گارانتی 2 ساله دریافت کرد.

مشخصات مدل زارا

  • حداکثر زمان تحویل: 14 تا 18 روز کاری
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نشیمن: کاناپه 2 نفره + لاوست 3 نفره
  • جنس چوب: سوپر روس درجه یک و کلاف فلزی
  • نوع اسفنج: یورولوکس
  • ضمانت کیفیت: 2 ساله
  • قیمت: با پارچه جاسمین محاسبه شده

مشاهده مبل مینیمال زارا

 

4.2/5 - (9 امتیاز)