مبل خوب از کجای تهران بخریم؟

بازار مبل جاجرود

برای اینکه بدانیم مبل از کجا بخریم؟ اول از همه با بازار مبل جاجرود شروع میکنیم.بازار مبل جاجرود، که به نام بازار مبلمان کمرد هم شناخته شده، گزینه مناسبی برا بودجه بالا و سلیقه های خاص است. در این بازار مبلهای متنوع تر و انواع مبل لاکچری گران تری پیدا میشود و برای افرادی که به دنبال خرید ست مبلمان شیک و متفاوت هستند، کاملا مناسب است. در بازار جاجرود مشکل جای پارک ندارید و اغلب نمایشگاه های مبل، به راحتی در دسترس هستند و نیازی به گشت و گذار فراوان نیست. بیشتر فروشگاه های مبل جاجرود، قدمت دار و با سابقه هستند و این یک امتیاز بزرگ است.

شما میتوانید با کمک گرفتن از تجربه دیگران، چه در محیط آنلاین و چه حضوری، کیفیت مبل و خدمات آنها را بررسی کنید. البته نکات منفی هم در بازار مبل جاجرود به چشم میخورد که شاید بزرگ ترینش، همان قیمت بالای ست مبلمان باشد. در کنار آن میتوان به کم بودن مکانهای برای رفع خستگی ( مثلا کافه و یا فست فود)، شلوغی نسبتا زیاد و دوری از مرکز شهر اشاره کرد.

• آدرس بازار مبل جاجرود

بازار مبلمان جاجرود در شمال شرق تهران و در امتداد جاده قدیم آبعلی واقع شده. این بازار شامل دو بخش بازار مبل جاجرود و همینطور بازار مبل کمرد است.

• دسترسی به بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود

برای رسیدن به این بازار باید از یکی از اتوبان های بابایی/بسیج به سمت اتوبان یاسینی حرکت کنید و در جاده قدیم آبعلی رانندگی کنید تا به جاجرود و سپس کمرد برسید.
اگر بخواهید با خودرو شخصی به این بازار برسید باید از مسیر اتوبان شیخ فضل الله به سمت اتوبان باکری حرکت کنید و خروجی به سمت اتوبان همت به سمت جاده دماوند و با ادامه این مسیر به شهرستان جاجرود می رسید.
برای اینکه با مترو به بازار مبل جاجرود برسید، میتوانید از مترو تهرانپارس استفاده کنید و ادامه مسیر را تاکسی خطی بگیرید.

بازار مبل دلاوران

معمولا وقتی به این فکر میکنیم که مبل از کجای تهران بخریم بازار مبل دلاوران اولین مکانی هست که به ذهنمان میرسد. بازار مبل دلاوران نسبت به بازار مبل جاجرود طیف قیمت پایین تری دارد اما به طور کلی، چندان هم اقتصادی نیست. مبلمان بازار دلاوران هم سبکهای خاص خودش را دارد و سلیقه های خاص را پوشش میدهد. بازار دلاوران صرفا محدود به خود خیابان دلاوران نمیشود و ناحیه‌هایی مانند خیابان استقلال، شمیران نو و خیابانهای اطراف را هم شامل میشود. این بازار در کنار مبلمان، انواع تخت، کمد، ست خواب کودک و نوجوان، سیسمونی، پارچه مبل و سرویس خواب هم عرضه میکند. به طور کلی در چهارراه اول دلاوران، مبلهای گران‌تر و شیک تری به چشم میخورند و در چهار راه دوم، قیمتها کمی رقابتی‌تر است.

• آدرس بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران در منطقه شرق تهران واقع شده است.. این بازار در میدان رسالت، میدان ولیعصر، میدان الغدیر و خیابان دلاوران قرار دارد.

• دسترسی به بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران
اگر خودروی شخصی دارید، به طور کلی از چهار طریق میتوانید به این بازار دسترسی داشته باشید:
1. مسیر شمال تهران: بزرگراه بابایی، خروجی خیابان هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
2. مسیر شمال شرق تهران: اتوبان همت-زین الدین، خروجی خیابان هنگام، میدان الغدیر، به خیابان دلاوران
3. مسیر شرق تهران: بزرگراه رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
4. مسیر جنوب تهران: بزرگراه آزادگان و امام علی، بزرگراه رسالت، خیابان هنگام و میدان الغدیر، خیابان دلاوران

اگر میخواهید با مترو بروید، نزدیکترین مترو به بازار مبل دلاوران ایستگاه گلبرگ یا همان میدان رسالت است. ایستگاه علم و صنعت هم می تواند شما را به بازار مبل دلاوران برساند.


برای مشاهده قیمت و محصولات بازار مبل دلاوران روی لینک زیر کلیک کنید.
قیمت مبل در دلاوران 


بازار مبل چهاردانگه

بازار مبلمان چهاردانگه به علت ارزان‌تر بودن اجاره‌ها، قیمتهای اقتصادی و قابل قبولی ارائه میدهد. بازارهای مرتضی گرد و شهرک صنعتی چهاردانگه جزو بازار مبل چهاردانگه محسوب میشوند که در سمت جنوب غرب تهران قرار دارند. مبلمان بازار چهاردانگه انواع مبل، میز تلویزیون، تخت خواب، ست مبلمان اداری و نهارخوری را عرضه میکند. با اینکه آیتمهای زیادی در بازار مبل چهاردانگه عرضه میشوند، تنوع آنها خیلی بالا نیست و پیدا کردن ست‌های مبلمان با مدلهای خاص، سخت است.

به طور کلی کیفیت مبلهای بازار چهاردانگه در مقایسه با بازار یافت آباد و یا جاجرود کمتر است. بنابراین اگر میخواهید از این بازار خرید کنید به یاد داشته باشید که کیفیت مبل، باید آپشن سوم و یا چهار شما باشد. البته برای بازارها نمیتوان یک قاعده قطعی قائل شد ولی پیدا کردن ست مبلمان با کیفیت در بازار مبلمان چهاردانگه، کمی چالش برانگیز است.
در عوض این بازار برای افرادی که دنبال ظاهر ایرانی پسند و قیمت رقابتی هستند بسیار آپشن مناسبی است. در کل دو نوع ست مبلمان در این بازار عرضه میشود. آنهایی که در گاراژها و یا کارگاه ها عرضه میشوند که کیفیت پایین تری دارند و آنهایی که در پاساژها عرضه میشوند و اغلب سطح بالاتری دارند.

 

• آدرس بازار مبل چهاردانگه

 

بازار مبل چهاردانگه در جنوب غربی تهران در منطقه 19 قرار دارد و این شهرک از توابع شهرستان اسلامشهر است که آزادگان وقتی به حد فاصل بزرگراه تهران ساوه و بزرگراه تهران قم رسیدید خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب می تواند شما را به سمت شهرک صنعتی چهاردانگه ببرد.

• دسترسی به بازار مبل چهاردانگه

بازار چهاردانگه
از طریق خط ۳ مترو می‌توانیم در ایستگاه آزادگان پیاده بشویم و با استفاده از وسایل نقلیه مثل اتوبوس یا تاکسی، در عرض 10 دقیقه به چهاردانگه برسیم. همچنین چهاردانگه به بازار مبل یافت آباد هم نزدیک است.


برای مشاهده قیمت و محصولات بازار مبل چهاردانگه روی لینک زیر کلیک کنید.
قیمت مبل در چهاردانگه 


بازار مبل یافت آباد

در ادامه مقاله مبل از کجا بخریم؟ به سراغ بازار یافت آباد رفتیم .بازار مبل یافت آباد از بازارهای قدیمی مبل در تهران است. قیمتهای این بازار چندان رقابتی نیست ولی مغازه های زیاد و مدلهای متنوعی دارد. بازار یافت آباد هم ماند بازار مبل دلاوران شامل نواحی اطراف میشود. مثلا بازار مبل شهرک ولیعصر هم جزیی از بازار یافت آباد است و قیمتهای شدیدا رقابتی و اقتصادی را عرضه میکند.

با این وجود، مدلهای موجود در بازار ولیعصر چندان متنوع نیست و مدلهای رایج و نه چندان خاص، در آن زیاد به چشم میخورد. به طور کلی بازار مبل یافت آباد به تنوع در قیمها و رنج قیمت گسترده مشهور است. در بازار مبل یافت آباد انواع مبلمان از جمله سبکهای مدرن، سلطنتی، کلاسیک و … پیدا میشود. اگر دنبال مبل قیمت مناسب میگردید، بازار یافت آباد نمیتواند نیاز شما را برآورده کند اما مبلمان چشم نواز و جذابی دارد.

• آدرس بازار مبل یافت آباد

 

مرکز خرید مبل یافت آباد، وسیع ترین مرکز خرید مبلمان خانگی در ایران است و از ابتدای چهار راه یافت آباد تا انتهای خیابان امامزاده حسن (اصلی و فرعی ها) ادامه دارد.

• دسترسی به بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد
در صورتی که میخواهید با ماشین شخصی به بازار یافت ّآباد بروید، چندین راه وجود دارد:
1. از شمال تهران (خیابان شریعتی)، با ورود به اتوبان همت، از خروجی چمران جنوب خارج شده و وارد اتوبان چمران شوید. سپس در مسیر جنوب به اتوبان نواب متصل شوید و پس از گذر از تونل توحید، به خیابان قزوین و سپس خیابان امامزاده حسن بروید. پس از گذشت حدود ۱۰۰ متر، وارد محدوده بازار مبلمان یافت آباد خواهید شد.
2. از جنوب تهران، با ورود به اتوبان نواب صفوی، تا میدان حق شناس رانندگی کرده و سپس به طرف میدان قزوین و خیابان امامزاده حسن (امین الملک) بروید. با ادامه رانندگی از خیابان امامزاده حسن، بازار مبل یافت آباد شروع و تا چهارراه یافت آباد ادامه دارد.
3. از میدان آزادی، با ورود به بزرگراه آیت اله سعیدی، سپس سه راه آذری (میدان شمشیری)، به خیابان شهید قدرت پاکی بروید و وارد خیابان یافت آباد شرقی شوید. بازار مبل یافت آباد از ابتدای چهارراه شروع می شود.
4. از بزرگراه آزادگان (شرق به غرب)، با ورود به بزرگراه شهید کاظمی و سپس بزرگراه آیت اله سعیدی، به صورت مستقیم تا چهارراه یافت آباد ادامه دهید و سپس وارد بازار مبلمان یافت آباد شوید.
نزدیک ترین ایستگاه های مترو به یافت‌آباد، ایستگاه‌های “نعمت‌آباد” و “آزادگان” هستند. این ایستگاه‌ها در خط ۳ متروی تهران با رنگ آبی مشخص‌ شده‌اند.


برای مشاهده قیمت و محصولات بازار مبل یافت آباد روی لینک زیر کلیک کنید.
قیمت مبل در یافت آباد


بازار مبل وهن آباد (رباط کریم)

وهن آباد در حقیقت محله‌ای روستایی است که از زمان تاسیس نمایشگاه های مبل رو به پیشرفت گذاشته است. بازار مبل وهن آباد نسبت به سایر بازارها قدمت کمتری دارد و گفته میشود که نظم خاصی هم ندارد. نمایشگاه های مبل به طور نامنظم و پراکنده، در کوچه و مخصوصا خیابانهای بازار مبل وهن آباد قرار گرفته‌اند. امتیاز بازار وهن آباد نسبت به سایر بازارهای مبل، مدلهای نسبتا متنوع در عین داشتن قیمت اقتصادی است.

در بیشتر بازارهای مبل، اگر قیمت اقتصادی باشد، مبلهای متنوعی پیدا نمیشود. در بازار وهن آباد به دلیل پایین بودن هزینه کارگر و اجاره ی مکان، قیمتها مناسب و معقول است. بیشتر مبلهای موجود در وهن آباد به سبک استیل و کلاسیک هستند که در ایران طرفداران زیادی دارد. ولی به طور کلی اگر خوب بگردید، مدلهای خاص تر هم پیدا میشود.

• آدرس بازار مبل وهن آباد

بازار مبل وهن آباد در استان تهران، شهرستان رباط کریم، روستای وهن آباد و خیابان آزادگان واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مصنوعات چوبی ایران زمین، شهرک تولید مبل و صنایع چوبی، سوپر مارکت عبداللهی ، خانه بهداشت و نارون چوب قرار گرفته است.

• دسترسی به بازار مبل وهن آباد

برای دسترسی به بازار مبل رهن آباد دو روش کلی وجود دارد:
اگر قصد دارید تاکسی یا اتوبوس بگیرید، به میدان آزادی بروید، بعد از آن برای رباط کریم سوار تاکسی یا اتوبوس شوید. اگر میخواهید با مترو بگیرید، با مترو به سمت ایستگاه شاهد بروید و بعد از آن به مقصد رباط کریم، تاکسی خطی بگیرید. این تاکسی ها در مسیر خود از وهن آباد هم عبور میکنند.


برای مشاهده قیمت و محصولات بازار مبل وهن آباد روی لینک زیر کلیک کنید.
قیمت مبل در وهن آباد


نکات مهم در خرید مبل

بازار مبل یافت آباد
برای خرید ست مبلمان بهتر است بسته به شرایط خودتان و بازاری که میخواهید از آن مبل بخرید، یک سری نکات را مدنظر داشته باشید.
1. بازار مبل مناسب، برای همه، معنای واحد ندارد. شما اول بودجه خودتان، سلیقه و نزدیکی بازار به منزلتان را بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید که میخواهید از کدام بازار مبل بخرید.
2. سعی کنید درصدی از پول محصول را به صورت بیعانه پرداخت کنید.
3. از شخص فروشنده بخواهید که تک تک مواردی که در مورد خصوصیات مبل میگوید، مانند جسن چوب، متریال پارچه، زمان تحویل، نوع گارانتی و … را در فاکتور ذکر کند و مهر و امضا بزند. مراقب باشید چون برخی فروشنده ها شما را با اطلاعات زیاد و گاها اشتباه بمباران میکنند تا مبل را به هر قیمتی به شما بفروشند. به همین دلیل، راه حل زیرکانه این است که فروشنده، تک تک وعده‌هایی که در مورد کیفیت مبل به شما تحویل داده را، در فاکتور قید کند.
4. مبلغ کرایه را نهایی کرده و از فروشنده بخواهید در فاکتور ذکر کند.
5. ست مبلی که “در محل به شما تحویل داده میشود” را با دقت بررسی کنید و خصوصیات آن را در ذهن داشته باشید. دقت کنید که زدگی و خوردگی نداشته باشد. از پارچه مبل تا تاج مبل، و حتی ملزومات آن مثل کوسن‌ها را حتما چک کنید.
6. فقط و فقط بعد از اینکه مبل را چک کردید و از کیفیت آن مطمئن شدید، باقی پول را پرداخت کنید. حتما سعی کنید از تجربه افرادی که مبل خریده‌اند استفاده کنید.
7. خرید آنلاین مبل کاری پر ریسک است. تست کردن راحتی نشیمن، کیفیت چوب، سایز مبل و سایر موارد مهم در خرید مبلمان، ضروری است. تنها در صورتی به صورت آنلاین خرید کنید که مبل را قبلا دیده‌اید و مدل آن را میشناسید.
8. گاهی در یک بازار مبل واحد، یک مدل مبل با قیمتهای مختلف عرضه میشود. علت این قضیه معمولا این است که یا متریال مبل (از نظر چوب، پارچه و …) کیفیت های متفاوتی دارد، نوع گارانتی متفاوت است، و یا اینکه درصدی که شرکتهای تولیدکننده روی مبل میکشند با هم فرق میکند.

نتیجه‌گیری

در بحث خرید مبل نهایتا آنچه که مهم است شرایط، سلیقه و اولویتهای شماست و نمیتوان گفت مبلی که ارزان است به طور مطلق بد و نامرغوب است. قطعا که قیمت بالاتر مبل هم لوزما به معنای بهتر بودن مبل نیست ولی اگر ست مبلمان خود را از بازارهای شناخته شده و مراکز فروش مبل که قابل اطمینان هستند بخرید، احتمال ماندگاری آنها بالاتر است. راهنمایی نهایی ما به شما این است که اگر به فکر این هستید که مبل خوب از کجا بخریم و بین کیفیت و قیمت گیر افتادید، سعی کنید کیفیت را اولویت قرار دهید. مبلی که اکنون، و در ظاهر قیمت پایینی دارد، بعدا برای شما خسارات بیشتری به همراه خواهد داشت.

 

1. بازار مبل در تهران کجاست؟

برای خرید مبل میتوانید به بازار مبل دلاوران در شرق تهران ، بازار مبل یافت آباد، بازار مبل چهاردانگه، بازار مبل وهن آباد و بازار مبل جاجرود مراجعه کنید و با توجه به بودجه خودتون بهترین مبل رو پیدا کنید.

2.ویژگی‌های بازار مبل جاجرود چیست؟

بازرا مبل جاجرود دارای مبلمانی با کیفیت و قیمت بالا است در این بازار مبل شما میتوانید انواع مبلمان را با مدل‌های مختلف و طرح‌های متنوع ببینید.از نکات منفی این بازار مبل هم میتوان به کم بودن مکانهایی برای رفع خستگی ( مثلا کافه و یا فست فود)، شلوغی نسبتا زیاد و دوری از مرکز شهر اشاره کرد.

3. محدوده قیمتی مبلمان در بازار دلاوران چقدر است؟

بازار مبل دلاوران به نسبت بازار جاجرود قیمت پایین‌تری دارد اما به طور کلی چندان هم اقتصادی نیست! شما میتوانید انواع ست مبلمان، سرویس خواب و میز ناهارخوری را در این بازار مشاهده کنید.

4. بازار مبل چهاردانگه کجاست؟

بازار مبل چهاردانگه در جنوب غربی تهران در منطقه 19 قرار دارد و این شهرک از توابع شهرستان اسلامشهر است.

5. قیمت مناسب‌ترین بازار مبل کجاست؟

اگر دنبال مبل با قیمت پایین و کیفیت مناسب می‌گردید ما بازار مبل وهن آباد را به شما پیشنهاد میکنیم .در بازار وهن آباد به دلیل پایین بودن هزینه کارگر و اجاره ی مکان، قیمتها مناسب و معقول است.

4.3/5 - (20 امتیاز)