بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران در شرق تهران جزء مراکز و بورس خرید مبلمان و سرویس خواب بزرگ تهران محسوب میشود که برای افرادی که در سمت شرق تهران سکونت دارند میتواند دسترسی راحتی را داشته باشد و در ادامه به بررسی اینکه بازار مبل دلاوران کجاست خواهیم پرداخت.

نمایشگاه‌هایی که در بازار مبل دلاوران و در کنار بلوار دلاوارن قرار دارند همواره جدیدترین و با کیفیت‌ترین مبلمان، سرویس خواب و میزناهار خوری را به فروش میگذارند. اما به خاطر قیمت‌های بالای اجاره و سایر هزینه ها، مانند سایر بازارهای مبل، به نسبت تولیدکنندگان قیمت‌های نسبتا بالایی داشته باشند.

تولیدکنندگان بسیاری در بازار مبل دلاوران مشغول فعالیت هستند که مدل‌هایشان علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت و زیبایی بسیار زایدی هستند. اما تقریبا 99% مکان این تولیدکنندگان در کنار خیابان یا در معرض دید نیستند و کارگاه‌های تولیدی خود را در کوچه ها و یا خیابان های فرعی بنا نموده‌اند و به صورت متمرکز در یک جا قرار ندارند. همین امر باعث می‌شود تا دسترسی به تولیدکنندگان مبلمان دلاوران سهولت نداشته باشد.

البته خرید مبلمان و سرویس خواب در دلاوران ( چه از نمایشگاه و یا تولیدی) کار سختی خواهد بود. مانند تمام بازارهای دیگر انتخاب اینکه کدام تولیدی و یا نمایشگاه اجناس با کیفیت و قیمت مناسب ارائه میکند کار سختی است که میتوان با جستجو در فضای مجازی، نظرات دوستان و آشنایان، نظرات در صفحه اینستاگرام و یا سایت این فرآیند انتخاب را راحت‌تر کرد.

 

لوکیشن بازار مبل دلاوران کجاست؟

لوکیشن بازار مبل دلاوران کجاست؟

بازار مبل دلاوران در بین چهار اتوبان شهید زین‌الدین، باقری، امام علی و رسالت (شهید سلیمانی) قرار گرفته است و این امر باعث شده علاوه بر ساکنین شرق تهران، افرادی که ماشین شخص دارند بتوانند از سمت غرب، جنوب و شمال نیز به این بازار مبل دسترسی نسبتا آسانی داشته باشند.

البته نزدیک‌ترین اتوبان‌ها، اتوبان شهید باقری و زین‌الدین است. بازار مبلمان و سرویس خواب دلاوران در سمت بالای دانشگاه علم و صنعت واقع شده است.

اکثر نمایشگاه‌های مبلمان به صورت متمرکز در کنار بلوار دلاوران قراردارند اما در اطراف خیابان ها مانند سراج، شمیران نو، استقلال و … نیز نمایشگاه مبلمان یافت می‌شود. اما همانطور که در بالا گفتیم تولیدکنندگان به صورت متمرکز در یک خیابان خاص قرار ندارند.

در تصویر پایین علاوه مکان حدودی بازار مبلمان دلاوران، خیابانی که اکثر نمایشگاه‌های مبلمان در آن حضور دارند را میتوانید مشاهده کنید.

راه های رفتن به بازار مبلمان دلاوران

شما از سه طریق ماشین شخصی، مترو و تاکسی میتوانید به بازار دلاوران دسترسی داشته باشید که در ادامه هرکدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

  • از سمت شمال: اگر از سمت شمال تهران قصد رفتن به دلاوران را دارید بهترین و خلوت ترین راه این است که بعد از صدر به سمت اتوبان بابایی بروید، سپس خروجی باقری جنوب را وارد شودی و پس گذشت چند دقیقه تابلو بازار مبل دلاوران را مشاهده خواهید کرد و باید به سمت راست بپیچید.
  • از سمت شرق: اگر از سمت شرق تهران میخواهید حرکنید (بستگی به لوکیشین شما) میتوانید اتوبان باقری، زین‌الدین و یا رسالت را انتخاب کنید که در هرکدام از این اتوبان ها تابلوی بازار مبلمان دلاوران را میتوانید مشاهده کنید.
  • از سمت غرب: شهید همت غرب را تا انتها بیایید، وارد اتوبان زین‌الدین شوید، خروجی هنگام را وارد شوید و سپس تابلوی بازار مبل را مشاهده خواهید کرد.
  • از سمت جنوب: اگر از اتوبان امام علی میایید وارد اتوبان رسالت (شهید سلیمانی) شرق شودی، اگر از اتوبان یاسینی میایید خروجی باقری شمال را رفته و سپس از دوربرگردانی که تابلوی دلاوران دارد دور بزنید، بعد از آن تابلوی دلاوران را مشاهده خواهید کرد.
  • مترو: نزدیکترین متروها به این بازار، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری است که در خط  2 مترو تهران قراردارند.
    اما بهترین انتخاب قطعا مترو دانشگاه علم و صنعت است که بعد از خارج شدن از مترو علم و صنعت تاکسی های دلاوران در جلوی درب حضور دارند. (توجه کنید که از خروجی رسالت غرب خارج شوید یعنی خروجی سمت راست)
  • تاکسی: در میدان رسالت تاکسی های دلاوران حضور دارند و میتوانید به راحتی سوار شوید البته در جلوی مترو علم صنعت نیز هستند.

در تصویر پایین میتوانید مکان قرار گرفته شده مترو ها را مشاهده کنید.

راه های رفتن به بازار مبلمان دلاوران

تولیدی‌های معتبر دلاوران در سوفا مبل

 

شما در سوفا مبل به راحتی میتوانید قیمت انواع مبلمان را از تولیدکنندگان دلاوران و سایر بازارهای مبل به مشاهده کنید و در صورت نیاز خرید خود را به صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهید.

سوفا مبل همواره تلاش میکند تا تولیدکنندگان مبل چستر، مبل کلاسیک و سایر مدل های مبلمان خو را بتوانند بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار بدهد. در پلتفرم سوفامبل علاوه بر تولیدکنندگان دلاوران شما میتوانید مبلمان و سرویس خواب خود را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان سایر بازاهای مبل تهران خریداری کنید. لیست این بازارها را میتوانید در ادامه مشاهده کنید:

 

اگر شما هم تجربه‌ای از خرید مبلمان در بازار مبل دلاوران دارید و یا مواردی هست که در این مقاله به آن اشاره نشده است میتوانید در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از آخرین تخفیفات و محصولات تولیدکنندگان صفحه اینستاگرام سوفامبل را دنبال کنید.

1. نزدیکترین مترو به بازار دلاوران کدام است؟

مترو دانشگاه علم و صنعت، مترو سرسبز و مترو شهید باقری نزدیکترین مترو ها به بازار مبلمان دلاوران است اما بهترین انتخاب مترو دانشگاه علم و صنعت است.

چرا که تاکسی های دلاوران دقیقا روبروی درب ورودی مترو قرار دارند.

2. چه اتوبانی به دلاوران نزدیک است؟

  1. نزدیکترین اتوبان ها به بازار مبلمان دلاوران به ترتیب:

    1. اتوبان شهید باقری
    2. اتوبان رسالت (شهید سلیمانی)
    3. اتوبان شهید زین‌الدین
    4. اتوبان امام علی

3. ایستگاه تاکسی بازار مبل دلاوران کجاست؟

  1. میدان رسالت
  2. مترو دانشگاه علم و صنعت

 

5/5 - (1 امتیاز)