پاف سرویس خواب چیست؟ + 5 مدل پاف تختخواب

در پاسخ به سوال پاف سرویس خواب چیست؟ ابتدا باید بگوییم در ست سرویس خواب میتوان دو مدل پاف کاملا متفاوت را مشاهده کرد که یکی به عنوان پاف تختخواب و دیگری پاف آینه کنسول میباشد. نمونه‌هایی که برای جلوی میز کنسول یا میز آرایش استفاده میشوند، کاملا با میز ست هستند و تولیدی‌ها آن را مختص نشستن جلوی آینه کنسول طراحی میکنند؛ اما این پاف‌های جمع و جور که در فرم‌های گرد یا مربع هستند را میتوان در مواقع نیاز جابجا کرد. البته در مقاله پاف و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی مفصل درخصوص این نوع پاف‌ها توضیح داده شده است؛ اما در این متن قصد داریم درباره‌ی پاف تختخواب برای شما علاقمندان به دکوراسیون داخلی توضیحات کاملی را ارائه دهیم.

پاف سرویس خواب

پاف‌ تختخواب که به اسم اتومان و پاف نیمکتی نیز شناخته میشود از نظر طرح، رنگ، سبک و متریال بسیار متنوع میباشد؛ اما برخلاف دیگر نمونه‌های پاف که با فرم‌های مربع، مستطیل، گرد و … ساخته میشوند، فرم پاف تختخواب همیشه ثابت، به صورت مستطیل کشیده یا دقیقا یک نیمکت است.

این اتومان‌ها نه تنها در اتاق خواب، بلکه در کنار میز ناهار خوری، مبلمان و گوشه‌های خانه هم استفاده میشوند، ولی جای اصلی آن در اتاق خواب «پایین تختخواب» است؛ به همین خاطر معمولا ن را با تختخواب ست میکنند به طوری که برای اتومان و تختخواب یک نوع پارچه، سبک و متریال انتخاب میشود.

اتومان‌ها بسیار کاربردی هستند؛ چرا که میتوان از آنها به عنوان نشیمن کمکی، استراحت دادن پاها، میز پذیرایی از میهمان، میز دکوری و … استفاده کرد. البته از تاثیر ظاهر این پاف در دکوراسیون اتاق خواب نباید غافل شد، این اتومان‌ها با ظاهر خاص و متفاوتی که دارند، نمای اتاق شما را بسیار شیک‌ و لوکس‌تر نشان میدهند.

 

در سوفامبل میتوانید مدل‌های مختلف پاف، سرویس خواب دو نفره، آینه کنسول، مبلمان و … را از تولیدی‌های معتبر خریداری کنید.

قیمت آینه کنسول قیمت پاف قیمت سرویس خواب قیمت مبل راحتی 8 نفره

 

مقاله پیشنهادی: پاف و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

 

ظاهر پاف سرویس خواب

ظاهر پاف سرویس خواب

پاف سرویس خواب یک نشیمن خیلی ساده بدون پشتی و دسته است که از نظرظاهری کاملا مانند نیمکت میباشد. در قسمت نشیمن یا سطح روی این پاف نیمکتی یک لایه نسبتا ضخیم اسفنج قرار دارد که راحتی بیشتری را در زمان نشستن ایجاد کند.

اتومان یا همان پاف نیمکتی همیشه کاملا ست با تختخواب است و یا در برخی مواقع از نظر رنگ، یک درجه تیره‌تر یا روشن‌تر میباشد، همچنین معمولا نوع دوخت استفاده شده برای تاج تختخواب و بخش‌های دیگر با نوع دوخت اتومان هماهنگ است، ولی گاهی مواقع ترکیب دوخت ساده اتومان با یک دوخت تزئینی مثل: چستر، راه‌راه، حصیری، مربعی و … نیز زیبایی بخصوصی ایجاد میکند.

این نوع پاف را در بخش‌های دیگر خانه مثل پذیرایی یا نشیمن میتوانید با فرم‌های دیگر از جمله: گرد یا مربع بیابید؛ اما پاف سرویس خواب همیشه مستطیل شکل است تا به خوبی در قسمت پایینی قسمت تختخواب شما جای بگیرد.

در بخش بعد درباره‌ی مدل‌های مختلف اتومان کاملا توضیح داده میشود.

انوع مختلف پاف اتاق خواب یا اتومان

انواع مختلف پاف سرویس خواب

با این که فرم اتومان مخصوص اتاق خواب همیشه مستطیل است؛ ولی با این وجود تولیدی‌ها انواع مدل پاف تخت خواب را طراحی کرده‌اند تا همه افراد با هر نوع دکوراسیون داخلی و سلیقه‌ای بتوانند اتومان دلخواه و مدنظرشان را خریداری کنند. به عنوان مثال:

  • پاف سرویس خواب باکس‌دار:

این این مدل قطر بخش نشیمن پاف به نظر بیشتر می‌آید و یا کاملا یک تکه هستند، در صورتی که ارتفاع زیاد آن بخاطر داشتن محفظه‌ای مخفی داخل پاف است. نمونه‌های باکس‌دار بیشتر مواقع حالتی محکم‌تر و اسفنج سفت‌تری دارند و همچنین وزن بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند؛ چرا که برای ساخت محفظه درون پاف از مقدار خیلی بیشتری چوب‌های مستحکم استفاده میشود.

پاف باکس‌دار را میتوانید برای لباس‌، رخت خواب اضافی، لوازم مدرسه یا اسباب بازی کودکان و … به دلخواه خود استفاده کنید؛ اما پاف نیمکتی باکس‌دار را ممکن است نتوانید به راحتی پاف ساده جابجا کنید، زیرا وزن بالای آنها به واسطه نوع ساخت و وسایل دورن پاف مانع این کار میشود؛ در نتیجه اگر نیاز به نشیمن کمکی برای بخش‌های مختلف اتاق دارید یا در واقع قصد جابجایی آن را دارید، پیشنهاد میکنیم مدل باکس‌دار را تهیه نکنید ولی در صورت نیاز داشتن به فضای ذخیره سازی زیاد برای وسایل اتاق خواب، این مدل کاربردی بهترین انتخاب برای شماست.

  • اتومان در سبک‌های مختلف

پاف تختخواب در سبک‌های مختلف

پاف هم مثل دیگر المان‌های ریز و درشت اتاق خواب در سبک‌های مختلف ساخته میشود تا برای هر سبک دکوراسیونی قابل استفاده باشد. مثال: همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید اتومان سبک سلطنتی دقیقا مشابه لوازم همین سبک، پر از نقش و نگار منبت کاری شده برجسته است و از طرفی برای این سبک اتومان از مقدار زیاد چوب درجه یک به کار رفته است. 

ست کردن یک اتومان سلطنتی با تختخواب کمی سخت است، زیرا اگر بخواهید این دو را مجزا خریداری کنید برای پیدا کردن نوع طرح‌های تزئینی یکسان آنها دچار مشکل میشوید؛ در نتیجه بهترین راه حل خرید همزمان ست سرویس خواب و پاف نیمکتی تختخواب است که در ادامه چند مدل ست سرویس خواب و اتومان را معرفی کرده‌ایم. البته مدل‌های بیشتری از این ست را میتوانید در دسته بندی سرویس خواب دو نفره مشاهده فرمایید.

در سبک راحتی میتوانید پاف‌های نرم و راحت که نمایی مدرن‌تر دارند را بیابید و همچنین پاف‌های سبک کلاسیک به رنگ طبیعی چوب و بسیار دلنشین هستند. اتومان کلاسیک دارای طرح‌های اراش خورده خیلی ریز پیچیده میباشد و ظرافت در تمام اجزاء محصول مشخص است. 

  • اتومان یک تکه یا بدون پایه:

پاف تختخواب یک تکه

این پاف‌های پایین تخت که به صورت یک تکه و بدون پایه هستند بیشتر برای سرویس‌خواب‌های سبک راحتی، مینیمال و مدرن تولید میکنند که نیازمند نمای ساده‌ای است؛ از طرفی این مدل‌ها در اغلب مواقع به شکل باکس‌دار هستند، ولی پاف یک تکه معمولی بدون محفظه نیز در بازار قابل خریداری است.

قرار دادن اتومان یک تکه در فضای اتاق خواب همراه با کاناپه تک نفره راحتی یک تکه میتواند هماهنگی خوبی را ایجاد کند. حتی میتوان از انواع دوخت‌های زینتی مشابه برای مبل و اتومان استفاده کرد و جلوه‌ی اتاق را بیشتر کرد.

کاربرد‌های اتومان یا پاف اتاق خواب

کاربرد پاف در اتاق خواب

در مقاله‌ی اکسسوری‌های دکوراسیون مینیمال به طور خلاصه اشاره شد که پاف یک عنصر تزئینی کاربردی عالی برای محیط سبک مینیمال است، زیرا به تنهایی میتواند ظاهر اتاق را متفاوت و لوکس نشان بدهد بدون این که باعث شلوغ شدن، بی نظمی، ناهماهنگی و مهم‌تر از همه جلب توجه خیلی زیاد بشود؛ در نتیجه مطمئن باشید با تهیه‌ی این اکسسوری جذاب و متفاوت برای اتاق خوابتان ضرر نمیکنید و قطعا جزء وسایل کاربردی در دکوراسیون اتاق خوابتان میشود.

به عنوان نمونه از کاربرد پاف تخت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نشیمن کمکی

استفاده از اتومان به عنوان نشیمن کمکی یکی از متداول‌ترین کاربرد‌های آن در اتاق است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید در طول روز از تختخواب استفاده کنید و نظم تختخواب را بهم بریزید میتوانید از پاف پایین تخت استفاده کنید و یا در هنگامی که میهمان دارید پاف را جابجا کرده و آنها را دعوت به نشستن روی این پاف‌های نیمکتی راحت کنید. 

  • میز پذیرایی

مدل‌هایی از پاف نیمکتی که با اسفنج محکم‌تری ساخته میشوند گزینه‌ی خوبی برای استفاده بجای میز هستند، میز پذیرایی، میز دکوری، میز مخصوص گلدان‌ها و … کاملا بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. به طور کلی اتومان‌ها بخاطر داشتن فرم مستطیلی کشیده میتوانند به عنوان میز استفاده بشوند.

  • نشیمن جلوی میز آرایش

پاف نیمکتی وزن زیادی ندارد و جابجا کردن آن در سطح اتاق راحت است. اکثر سرویس خواب‌ها برای جلوی میز آرایش یک پاف گرد یا مربعی کوچک دارند؛ ولی برای ست‌هایی که بدون پاف ست هستند میتوانید از همین اتومان‌های نیمکتی برای نشستن جلوی میز آرایش استفاده کنید.

ابعاد متناسب پاف در اتاق خواب!

ابعاد پاف اتاق خواب

در صورتی که قصد خرید پاف تختخواب یا همان اتومان را دارید، باید اطلاع داشته باشید که ابعاد متناسب آن در نمای دکوراسیون اتاق تاثیر خیلی زیادی دارد. اما این اکسسوری راحتی باید چه اندازه‌ای باشد؟ 

همانطور که در بخش‌های قبل از مقاله پاف سرویس خواب چیست؟ اشاره شد، جای اصلی این پاف در قسمت پایینی تختخواب است و با تختخواب ست میشود، اما نکته قابل توجه «ابعاد متناسب اتومان با تختخواب» است.

اتومان‌ها به خودی خود عرض کمی دارند، اما با این وجود بهتر است برای اتاق‌های کوچک از کم عرض‌ترین مدل برای پایین تختخواب خود استفاده کنید تا مانع رفت و آمد نشود و همچنین محیط اتاق را کوچکتر از آنچه هست نشان ندهد.

انتخاب طول و ارتفاع پاف نیمکتی نیازمند دقت و هماهنگی با محیط است؛ زیرا بهترین حالت برای ابعاد این ست به گونه‌ای است که عرض تخت و طول اتومان کاملا باهم یکسان و از نظر ارتفاع، بلندی اتومان برابر با تشک تخت باشد؛ ولی اگر پاف نیمکتی مدنظرتان را با این اندازه استاندارد نیافتید نیازی به نگرانی نیست! میتوانید از پاف بین 15 تا 20 سانت کوچکتر و تا 5 سانت کم ارتفاع‌تر هم برای اتاق استفاده کنید ولی به هیچ وجه پاف بزرگتر از تختخواب را برای اتاقتان خریداری نکنید.

ابعاد بزرگتر پاف نیمکتی نسبت به تختخواب شما نه تنها نمای کلی اتاق و بخصوص سرویس خواب شما را به هم میریزد، بلکه ممکن است رفت و آمد در اطراف تختخواب را نیز دچار مشکل کند.

برای نمونه در ادامه مطلب 5 مدل سرویس خواب دو نفره در سبک‌های مختلف سلطنتی، کلاسیک، مینیمال، مدرن و … که میتوانید همراه با اتومان ست از تولیدی خریداری کنید را برای شما عزیزان معرفی میکنیم.

سرویس خواب سلطنتی رز

سرویس خواب رز سرویس خواب رز

سرویس خواب دو نفره سلطنتی رز یکی از مدل‌هایی میباشد که میتوانید با پاف نیمکتی ست به تولیدی در چهاردانگه سفارش بدهید، ولی توجه داشته باشید قیمت این سرویس خواب با یک تختخواب دو نفره، 2 عدد پاتختی، آینه کنسول و صندلی مخصوص 22.500.000 تومان است و در تاریخ 1402/11/15 قابل خرید میباشد. در صورت اضافه کردن اجزاء دیگری مثل: پاف نیمکتی، پاف کوچک، تعداد بیشتری پاتختی، فایل کشویی، کمد و … قیمت محصول نیز بیشتر میشود.

زیبایی سرویس خواب رز چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره میکند؛ زیرا در این سرویس خواب دو نفره از نقوش خیلی ریز و پیچیده‌ای بکار رفته که بر روی چوب ام دی اف درجه یک با ظرافت تمام انجام شده و همچنین دوخت چستر ظریف و شیکی بر روی بخش اسفنجی تاج و کفی تخت قابل مشاهده است.

مدل رز را بهتر است در یک اتاق خواب بزرگ با سقف بلند چیدمان کنید، چون تزئینات آن باعث شلوغی و کوچکتر بنظر رسیدن فضای اتاق شما شود. ابعاد تختخواب رز 2 متر در 160 سانتی متر است ولی تولیدی در کنار تغییر رنگ پارچه، نوع دوخت و رنگ چوب، امکان تغییر ابعاد تخت را هم برای مشتریان محترم فراهم کرده تا بر اساس شرایط اتاق خواب خود آن را مشخص کنید. 

مشخصات مدل سرویس خواب دو نفره رز

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • مدت زمان تحویل: 14 تا 18 روز کاری
  • ابعاد تخت: 2 متر در 160 سانت (قابل تغییر)
  • اجزای سرویس خواب: 1 تختخواب دو نفره + 2 پاتختی + میزآرایش و آینه + صندلی میز آرایش 
  • جنس: MDF درجه یک + ABS درجه یک
  • قیمت: بدون  تشک و کفی تخت محاسبه شده است 
  • امکان سفارش تخت دو نفره: دارد 
  • ضمانت: 1 سال گارانتی کیفیت
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تشک و کفی: قیمت جداگانه دارند

مشاهده سرویس خواب سلطنتی رز

 

سرویس خواب باکس‌دار پازل

سرویس خواب باکس‌دار پازل سرویس خواب باکس‌دار پازل سرویس خواب باکس‌دار پازل

اتومان نیمکتی که میتوانید همراه با سرویس خواب دو نفره پازل از تولیدی خریداری کنید از مدل‌های باکس‌دار مانند قسمت‌های مختلف سرویس خواب است. 

اگر فکر میکنید لوازم زیادی دارید و نیاز به یک سرویس خواب بسیار بزرگ و جادار دارید، حتما سرویس خواب باکس‌دار پازل را در نظر داشته باشید، زیرا در هر طرف این ست سرویس خواب دو نفره یک کشو یا محفظه برای نگهداری وسایل شما تعبیه شده است؛ حتی میتوانید برای داشتم فضای بیشتر برای وسایل از کمد، پاتختی بیشتر، پاف باکس‌دار و فایل کشویی هم در کنار ست پازل استفاده کنید.

البته بجز تخت خواب مدل پازل، میز کنسول آن نیز با 4 کشو و یک آینه قدی کشویی باکسدار ساخته شده است و این از مزایای اصلی مدل پازل میباشد. قیمت اولیه این محصول با یک تختخواب دو نفره ابعاد 2 متر در 160 سانتی متر، آینه چراغدار، میز کنسول به همراه صندلی ست 33.300.000 تومان محاسبه شده است که در تاریخ 1402/11/15 قابل سفارش است؛ ولی در صورت اضافه کردن اجزاء موارد ذکر شده به ست پازل قیمت محصول بیشتر میشود.

متریال اصلی بکار رفته در سرویس خواب پازل از چوب ام دی اف بسیار باکیفیت است و در رنگ‌های سفید، صدفی، طوسی، کرمی، گردویی، مشکی به انتخاب شما ساخته میشود؛ اما رنگ پارچه، نوع دوخت و ابعاد تختخواب محدودیتی برای تغییر ندارد.

این تولیدکننده سفارشات را طی 14 تا 18 روز کاری همراه با 2 سال گارانتی کیفیت درب منزل تحویل میدهد.

مشخصات سرویس خواب دو نفره پازل

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • مدت زمان تحویل: 14 تا 18 روز کاری
  • ابعاد تخت: 2 متر در 160 سانت (قابل تغییر)
  • اجزای سرویس خواب: 1 تختخواب دو نفره باکس دار+ میزآرایش باکسدار + آینه چراغ دار+ صندلی میز آرایش + کفی تخت
  • جنس: تمام MDF درجه یک 
  • قیمت: بدون  تشک محاسبه شده است 
  • امکان سفارش تخت دو نفره: دارد 
  • ضمانت: 2 سال گارانتی کیفیت
  • رنگپارچه: دلخواه مشتری
  • رنگ چوب : سفید، صدفی، طوسی، کرمی، گردویی، مشکی

مشاهده سرویس خواب پازل

 

سرویس خواب کد 811

سرویس خواب کد 811 سرویس خواب کد 811

سرویس خواب 2 نفره کد 811 مناسب افرادی میباشد که دکوراسیون اتاق خواب خود را با سبک کلاسیک و یا سلطنتی چیدمان کرده‌اند؛ اما بخاطر نداشتن فضای کافی، نیاز به یک ست جمع‌ و جور دارند.

با این که معمولا ست‌هایی با سبک کلاسیک و سلطنتی بخاطر حجم زیاد تزئینات، مقدار زیادی از متراژ اتاق را اشغال میکنند؛ اما کد 811 با طرح‌های منبت خیلی ظریف و اجزاء کم حجم، در همه‌ی محیط‌ها کاربرد دارد. در قسمت تاج تختخواب کد 811 دوخت چستر پرکاری وجود دارد که میتواند در کنار یک اتومان چستر به خوبی بدرخشد و جذابیت دکوراسیون اتاق خواب را دوچندان کند.

انتخاب رنگ چوب ام دی اف و ملامینه و همچنین چوب راش که در قسمت پایه و  سرستون‌ها بکار رفته کاملا به انتخاب خریدار است و البته در کنار آن انتخاب رنگ پارچه و ابعاد تختخواب که به صورت پیش فرض 2 متر در 160 سانتی متر محاسبه شده هم با خریداران محترم میباشد.

شما میتوانید در زمان خرید مدل 811 از تولیدکننده، تعداد پاتختی را اضافه تر سفارش بدهید و نیز مواردی مثل: فایل کشویی، آینه قدی، پاف نیمکتی، کمد و … را نیز به فاکتور خود اضافه کنید.

قیمت ست سرویس خواب کد 811 با اجزاء اصلی یعنی تختخواب دو نفره، 2 عدد پاتختی، آینه کنسول و صندلی ست 14.900.000 تومان میباشد و در تاریخ 1402/11/15 با این قیمت قابل سفارش در سایت سوفامبل است.

مشخصات سرویس خواب دو نفره 811

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه – فیروز بهرام
  • مدت زمان تحویل: 12 روز کاری
  • ابعاد تخت: 2 متر در 160 سانت (قابل تغییر)
  • اجزای سرویس خواب: 1 تختخواب دو نفره + 2 پاتختی + میزآرایش و آینه + صندلی میز آرایش
  • جنس: MDF درجه + سر ستون و پایه ها چوب راش
  • قیمت: بدون کفی تخت و تشک محاسبه شده است 
  • امکان سفارش تخت دو نفره: دارد 
  • ضمانت: 3 سال گارانتی کیفیت
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • قیمت کفی تخت: از 700 هزار تومان الی 2 میلیون تومان

مشاهده سرویس خواب کد 811

 

سرویس خواب ویکتوریا

سرویس خواب دونفره ویکتوریا سرویس خواب دونفره ویکتوریا سرویس خواب دونفره ویکتوریا سرویس خواب دونفره ویکتوریا

اجزاء تشکیل دهنده سرویس خواب دو نفره ویکتوریا شامل: تختخواب، آینه کنسول به همراه صندلی ست و 1 پاتختی است که ابعاد تختخواب 2 متر در 160 سانتی متر، آینه در ابعاد بزرگ و با فرم مشابه تاج تخت و  میز کنسول دارای 2 کمد و 2 کشو میباشد، همچنین پاتختی دارای 2 کشو کوچک میباشد.

قیمت اولیه‌ی مدل ویکتوریا در تاریخ 1402/11/15 با اجزاء نام برده 19.800.000 تومان میباشد؛ ولی از مزایای این سرویس خواب دو نفره اضافه کردن پاف نیمکتی یا پاف، کمد، فایل، تعداد بیشتری پاتختی و … به فاکتور خرید و تحویل 10 روز همراه با 3 سال گارانتی کیفیت است؛ از طرفی شما میتوانید جنس، طرح و رنگ اتومان را کاملا با تختخواب خود ست کنید.

جنس سرویس خواب مدل ویکتوریا از ترکیب چوب روس و چوب mdf با کیفیت است که رنگبندی زیادی دارد تا شما براساس دکوراسیون اتاقتان آن را انتخاب کنید؛ همچنین در کنار انتخاب رنگ چوب میتوانید رنگ پارچه و نوع دوخت را نیز تغییر داده و ست ویکتوریا را کاملا شخصی سازی کنید.

مشخصات سرویس خواب ویکتوریا

  • محل تولیدی: تهران – یافت آباد
  • مدت زمان تحویل: 1 تا 10 روز کاری
  • ابعاد تخت: 2 متر در 160 سانت (قابل تغییر)
  • اجزای سرویس خواب: 1 تختخواب دو نفره + 1 پاتختی + میزآرایش و آینه + صندلی میز آرایش
  • جنس: چوب روس + MDF درجه 
  • قیمت: بدون کفی تخت و تشک محاسبه شده است 
  • امکان سفارش تخت دو نفره: دارد 
  • ضمانت: 3 سال گارانتی کیفیت
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • قیمت کفی تخت: از 700 هزار تومان الی 2 میلیون تومان

مشاهده سرویس خواب دو نفره ویکتوریا

 

سرویس خواب کد 910

سرویس خواب دو نفره 910 سرویس خواب دو نفره 910 سرویس خواب دو نفره 910

در ادامه مطلب با موضوع پاف سرویس خواب چیست؟ لازم است ست سرویس خواب دو نفره کد 910 را به شما معرفی کنیم. این مدل یکی از ست‌های پایه فلزی و مدرن تولیدی در چهاردانگه است که بهترین انتخاب برای اتاق‌هایی با دکوراسیون تم طلایی میباشد.

در این ست مدرن و شیک با قیمت 11.500.000 تومان، تختخواب 2 نفره با ابعاد 2 متر در 160 سانتی متر، 2 عدد پاتختی، میز آرایش که 6 کشو بزرگ و جادار دارد، آینه قاب‌دار و 1 پاف برای جلوی میز آرایش قرار دارد که در تاریخ 1402/11/15 با این قیمت قابل سفارش در سوفامبل است.

این تولیدی برای ست 910 امکان اضافه کردن اتومان، کمد، پاتختی بیشتر، فایل و … را قرار داده است، ولی توجه داشته باشید قیمت ذکر شده با اجزاء اصلی میباشد و قیمت پاف تخت خواب و موارد دیگر افزوده میشود.

جنس سرویس خواب ویکتوریا از mdf درجه یک با روکش ملامینه‌ی باکیفیت است و با وجود کیفیت عالی که دارد با 3 سال گارانتی کیفیت به شما مشتریان محترم تحویل داده میشود. درمورد تختخواب توجه داشته باشید که قیمت بدون کفی و تشک محاسبه شده است و همچنین امکان تغییر ابعاد آن به درخواست شما وجود دارد.

شخصی سازی سرویس خواب کد 910 از مزایای خیلی خوب این محصول است، به طوری که در این مدل میتوانید رنگ پارچه، رنگ چوب، نوع دوخت، طرح و جنس پارچه و حتی ابعاد تختخواب را تغییر بدهید.

مشخصات سرویس خواب دو نفره 910

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه – فیروز بهرام
  • مدت زمان تحویل: 5 روز کاری
  • ابعاد تخت: 2 متر در 160 سانت (قابل تغییر)
  • اجزای سرویس خواب: 1 تختخواب دو نفره + 2 پاتختی + میزآرایش و آینه + صندلی میز آرایش + پاف
  • جنس: MDF درجه + ملامینه درج 1
  • قیمت: بدون کفی تخت و تشک محاسبه شده است 
  • امکان سفارش تخت دو نفره: دارد 
  • ضمانت: 3 سال گارانتی کیفیت
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • قیمت کفی تخت: از 700 هزار تومان الی 2 میلیون تومان

مشاهده سرویس خواب دو نفره 910

 

4.4/5 - (5 امتیاز)