12 مدل آینه کنسول شیک و قیمت مناسب

میز‌ کنسول به نیمه میز‌هایی گفته میشود که اغلب عرض کم و ارتفاع زیادی دارند و همیشه به دیوار چسبیده میشوند. این میز‌کنسول‌ها میتوانند بدون پایه و یا با پایه باشند و همینطور با کشو و کمد و یا کاملا ساده باشند.
میز‌کنسول‌ها معمولا آینه‌های بزرگ یا آینه‌های چندتکه دارند که به آنها آینه کنسول میگویند و یا بدون آینه هستند.
این نیمه میز‌های جذاب و کاربردی را در همه قسمت‌های خانه میتوانید استفاده کنید؛ به طور مثال:
پذیرایی: بجای بوفه‌های بزرگ و جا گیر، برای نگهداری خرده ریزه‌هایی که جای مناسب برایشان نداریم و خانه را شلوغ کرده‌اند، برای قرار دادن وسایل پذیرایی و خوردنی‌ها و … استفاده کرد.
بهتر است از آینه ‌کنسول‌هایی در قسمت پذیرایی خانه استفاده کنید که آینه‌ی چند تکه تزئینی دارند؛ زیرا آینه‌های بزرگ و یک تکه اغلب برای اتاق‌ها مثل (اتاق نشیمن، اتاق خواب و …) یا ورودی و راهرو استفاده میشود. همینطور آینه کنسول پذیرایی را معمولا به عنوان بوفه یا برای قرار دادن ظروف قیمتی و قدیمی استفاده میکنند که با آینه‌های یک تکه و بزرگ جلوه زیبایی ندارند.
اتاق نشیمن: برای نگهداری از اسناد مهم که میخواهیم دم دست باشند، برای قرار دادن عکس‌های خانوادگی یا آینه و شمدان و … استفاده کرد.
اتاق خواب: بجای میز‌آرایش‌های قدیمی و بزرگ یا برای قرار دادن گلدان‌ها و وسایل تزئینی اتاق استفاده کرد.
ورودی و راهرو خانه: به عنوان تزئینی یا برای قرار دادن کت، کلید وکلاه و … استفاده کرد.
آینه کنسول‌ها تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ، متریال، سبک و… دارند که انتخاب را برای برخی افراد سخت کرده است. در این مقاله ما 12 آینه کنسول 4 تا 11 میلیون تومان را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

شما در سوفامبل میتوانید آینه کنسول و جلو مبلی مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خرید کنید

خرید میز ناهارخوری خرید آینه کنسول خرید میز جلومبلی و عسلی خرید میز تلویزیون

آینه کنسول مدل آراز

آینه کنسول آراز
آینه کنسول مدل آراز که توسط تولیدی رولکس در فیروز بهرام ساخته میشود در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 4.290.000 تومان قابل سفارش است.
این مدل آینه کنسول، 140 سانتی متر دارد و از جنس چوب MDf درجه یک تبریز است که بارنگ‌های سفید، مشکی، ابروبادی، قهوه،ای تیره قابل سفارش است.
میز‌کنسول این مدل، دارای پایه‌های نسبتا بلندی است و 3 عدد کمد دارد. یک نوار پهن با طرح لوزی‌های ریز به طور افقی به دور میز‌ کنسول مشاهده میشود که زیبایی این مدل را کامل کرده است و آینه، به شکل 2 تکه مستطیلی است که روی میز‌کنسول قرار میگیرد.
آینه کنسول مدل آراز، یک گزینه عالی برای اتاق نشیمن یا پذیرایی است. همراه با مدل آراز میتوان میز‌تلویزیون، جلومبلی و عسلی هم به تولیدی رولکس سفارش داد و در 10 روز کاری تحویل گرفت.
طول: 140 سانتی متر
جنس چوب: MDF درجه یک تبریز
رنگ چوب: سفید، مشکی، قهوه‌ای تیره، ابروبادی
اجزاء: میز‌کنسول + آینه + قاب آینه

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل آراز

 

کاربرد میز کنسول چیست

 

آینه کنسول مدل A 105

آینه کنسول مدل A 105
آینه ‌کنسول مدل A 105، در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 4.590.000 تومان به تولیدی رولکس در فیروز بهرام قابل سفارش است.
طول کنسول این مدل 160 سانتی متر است و از جنس MDF درجه یک تبریز است که در رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، مشکی و ابروبادی قابل ساخت است. آینه کنسول مدل A105 دارای پایه‌های فلزی با رنگ طلایی و یک عدد آینه دایره‌ای بزرگ است که به دیوار تصب میشود.
کنسول این مدل،دارای 2 عدد کمد بزرگ است و در هر دو سمت شیار‌های راه‌ راه‌ عمودی منظم و نزدیک به هم مشاهده میشود که زیبایی کار را دو چندان کرده است.
نوار طلایی رنگ پهنی که به طور عمودی است و بین دوکمد کنسول قرار دارد، هماهنگی فوق‌العاده زیبایی را با پایه‌های فلزی ایجاد کرده است.
آینه کنسول A 105 یک گزینه بسیار خوب برای اتاق نشیمن و راهرو‌های پهن است.
با این مدل هم میتوانید جلومبلی و عسلی و میز‌تلویزیون سفارش دهید و در 10 روز کاری تحویل بگیرید.
طول: 160 سانتی متر
جنس چوب: MDF درجه یک تبریز
رنگ چوب: سفید، مشکی، قهوه ای تیره، ابروبادی
اجزاء: میز‌کنسول + آینه + قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل A105

 

آینه کنسول مدل سوفیا

آینه کنسول مدل سوفیا
آینه کنسول مدل سوفیا یکی از زیبا‌ترین و چشم نواز‌ترین مدل‌های آینه ‌کنسول است که توسط تولیدی ایران‌هو ساخته میشود.
این مدل به دلیل ابعاد بزرگتر نسبت به دیگر مدل‌ها و کمد‌های بیشتر، بهترین گزینه برای محیط‌های بزرگ مثل: پذیرایی خانه‌ها است. کنسول این مدل، 180 سانت طول دارد و از جنس MDF واناچای است که میتوانید رنگ آن را به دلخواه انتخاب کنید.
از ویژگی‌های جذاب مدل سوفیا، آینه‌ی دایره‌ای بزرگ آن می‌باشد که دارای بک لایت است و مورد دیگر ضمانت 2 ساله‌ی کیفیت محصول که تولیدی ایران‌هو برای آینه کنسول مدل سوفیا قرار داده است. میتوانید همراه با این آینه کنسول، (میز جلو مبلی و عسلی، میز‌تلویزیون و میز‌ ناهار‌خوری هم به سفارش دهید.
طراحی این مدل به شکلی است که از 2 رنگ چوب استفاده شده است به طوری که: قسمت روی میز و 2 کمدی که در وسط قرار دارد با یک رنگ است و 2 کمدی که در دو سمت کنسول قرار داد و کناره‌های کنسول، با شیار‌های راه راه عمودی نزدیک به هم با رنگ دیگر است. پایه‌های آینه کنسول مدل سوفیا از جنس چوب است و آینه این کار بدون قاب است و به دیوار نصب میشود.
آینه کنسول مدل سوفیا را میتوانید در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 11.500.000 تومان به تولیدی ایران‌هو در چهاردانگه سفارش دهید و بین 7 تا 15 روز کاری تحویل بگیرید.
طول: 180 سانتی متر
جنس چوب: MDF واناچای
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه بک لایت

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل سوفیا

 

آینه کنسول مدل broody

آینه کنسول broody
آینه کنسول مدل broody هم توسط تولیدی ایران‌هو در چهاردانگه ساخته میشود و بین 7 تا 15 روز کاری به خریداران عزیز تحویل داده میشود. این مدل را در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 11.000.000 تومان به تولیدی ایران‌هو میتوانید سفارش دهید.
آینه کنسول broody میتواند به جای میز‌آرایش در اتاق خواب و یا در اتاق نشیمن برای قرار دادن عکس‌های خانوادگی و… در منزل شما بدرخشد؛ همچنین امکان سفارش میز‌تلویزیون، جلو‌مبلی و عسلی هم همراه با این کار وجود دارد.
طول کنسول این مدل هم 180 سانتی متر است و چوب به کار رفته در ساخت آن از جنس MDF واناچای است؛ همینطور انتخاب رنگ این مدل هم کاملا به سلیقه مشتری است.
تولیدی ایران‌هو برای این محصول هم ضمانت کیفیت محصول 2 ساله قرار داده است. طراحی کنسول مدل broody به این صورت است که:
. دارای 4 عدد کشو می‌باشد که بسیار جادار است
. نواری ساده و پهن با رنگی متفاوت در بالای کمد‌ها دیده میشود
. قسمت در کمد‌ها یا جلوی کنسول به صورت راه راه های افقی منظم است و کناره‌های کنسول ساده میباشد
. پایه‌ها فلزی هستند و طراحی خاص و زیبایی دارند
طراحی آینه به شکل دایره‌ای بزرگ، همراه با بک‌لایت و بدون قاب است که به دیوار نصب میشود.
طول: 180 سانتی متر
جنس چوب: MDF واناچای
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه بک لایت

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل broody

 

آینه کنسول مدل خورشید

آینه کنسول خورشید
آینه کنسول مدل خورشید، یکی دیگر از مدل‌های فوق العاده زیبایی است که توسط تولیدی رولکس درفیروز بهرام ساخته میشود و در لیست آینه کنسول‌های 4 تا 11 میلیون تومن قرار گرفته است. این مدل را در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 6.700.000 تومان به تولیدی رولکس قابل سفارش است.
آینه این مدل به شکل 2 تکه نیم دایره کوچک و بزرگ می‌باشد که به هم چسبیده و در یک قاب قرار دارند و کنسول آن دارای 3 عدد کشو دروسط و 2 عدد کمد در دو سمت کنسول است.
علت نام گذاری این مدل، تراشکاری‌های بسیار ظریف به شکل خورشید است که روی کمد‌ها و کشو‌ها انجام شده است. آینه کنسول مدل خورشید، 160 سانتی متر طول دارد و از جنس MDF درجه یک تبریز است که با رنگ‌های (سفید، مشکی، ابروبادی، قهوه‌ای روشن و تیره) قابل سفارش است.
با آینه کنسول مدل خورشید میتوانید: میز‌تلویزیون، جلو‌مبلی و عسلی به طور ست سفارش دهید و در 10 روز کاری تحویل بگیرید.
طول: 160 سانتی متر
جنس چوب: MDF درجه یک تبریز
رنگ چوب: سفید، مشکی، ابروبادی، قهوه‌ای تیره و روشن
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل خورشید

 

آینه کنسول مدل گلد‌پلاس

آینه کنسول گلد پلاس
آینه کنسول مدل گلد‌پلاس که توسط تولیدی روبینکو در احمد‌آباد مستوفی ساخته میشود در 7 روز کاری به خریداران عزیز قابل سفارش است. این مدل برای محیط‌های مدرن و مینیمال و برای افرادی که ساده پسند هستند بشدت پیشنهاد میشود.
کنسول مدل گلد‌پلاس، دارای 2 عدد کشو‌ی بزرگ جادار و 2 عدد کمد است که دسته کمد‌ها، دسته کشو‌ها و همینطور پایه‌های کنسول، از جنس فلزی طلایی رنگ است.
. جنس کنسول، MDF درجه یکوکیوم است که در رنگ های مختلف به دلخواه مشتری قابل تولید است و فرم آینه، قاب آینه و ابعاد آن را میتوانید به دلخواه خود سفارش دهید.
این مدل زیبا و ساده را در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 6.000.000 تومان میتوانید به تولیدی روبینکو سفارش دهید.
جنس چوب: MDF درجه یک وکیوم
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل گلد پلاس

 

آینه کنسول مدل کارلو

آینه کنسول کارلو
آینه کنسول مدل کارلو را در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 5.290.000 تومان به تولیدی رولکس در فیروز بهرام میتوانید سفارش دهید و در 10 روز کاری تحویل بگیرید.
طراحی آینه این مدل، به شکل 3 تکه با فرم مثلث بزرگ است که به هم‌ چسبیده هستند؛ آینه 3 تکه را میتوانید به دلخواه روی کنسول قرار دهید و یا به دیوار نصب کنید.
طراحی کنسول مدل کارلو به شرح زیر است:
. دارای 4 عدد کمد است
. تراشکاری‌های ظریف و زیبایی به روی در کمد‌ها و روی پایه‌ها انجام شده است
طول این کنسول 160 سانتی متر است و از جنس MDF درجه یک تبریز است که در رنگ‌های سفید، مشکی، ابروبادی، قهوه‌ای تیره و روشن قابل سفارش است .
میز‌جلو‌مبلی وعسلی و همینطور میز‌تلویزیون هم با این آینه کنسول میتوانید سفارش دهید.
طول: 160 سانتی متر
جنس چوب: MDF درجه یک تبریز
رنگ چوب: سفید، مشکی، ابروبادی، قهوه‌ای تیره و روشن
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل کارلو

 

تفاوت میز آرایش و میز آینه کنسول

 

آینه کنسول مدل گلدن

آینه کنسول گلدن
آینه کنسول مدل گلدن، توسط تولیدی روبینکو در احمدآباد مستوفی ساخته میشود و در 7 روز کاری به خریداران عزیز تحویل داده میشود.
این مدل آینه کنسول طراحی کاملا ساده‌ای دارد و برای منازلی با سبک مدرن و مینیمال مناسب است. از این آینه کنسول میتوانید در قسمت‌های مختلف منزلتان (پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، راهرو های بزرگ و …) استفاده کنید.
کنسول این مدل از جنس MDF درجه یک وکیوم در رنگ‌های مختلف قابل ساخت است. پایه‌های فلزی طلایی رنگ مدل گلدن با نوار‌های باریک طلایی رنگی که در قسمت بالایی و پایینی کنسول مشاهده میشود هماهنگی بسیار زیبا و چشم نوازی را ایجاد کرده است. ابعاد و فرم آینه این مدل کاملا به دلخواه مشتری عزیز تولید میشود.
آینه کنسول مدل گلدن را در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 6.000.000 تومان میتوانید به تولیدی روبینکو سفارش دهید.
جنس چوب: MDF درجه یک وکیوم
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

درادامه مقاله 12 آینه کنسول 4 تا 11 میلیون چهار مدل محبوب و بسیار شیک بازار را به شما معرفی کردیم.

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل گلدن

 

آینه کنسول مدل چارلی

آینه کنسول چارلی
آینه کنسول مدل چارلی را در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 7.800.000 تومان به تولیدی روبینکو در احمد‌آباد مستوفی میتوانید سفارش دهید و بین 1 تا 7 روز کاری تحویل بگیرید.
کنسول این مدل دارای 3 عدد کمد است و همه قسمت‌ها به شکل مربع‌های ریز برجسته است و سطح رویی کنسول یک صفحه چوبی با طرح ماربل دیده میشود. جنس آینه کنسول مدل چارلی، MDF درجه یک وکیوم است که در رنگ‌های مختلف میتوانید سفارش دهید.
آینه این مدل به شکل دایره‌ای بزرگ، همراه با قاب آینه میباشد که به دیوار نصب میشود. از این آینه کنسول میتوانید در همه قسمت‌های خانه مثل:
. پذیرایی: برای قرار دادن ظروف قدیمی و تزئینی به جای بوفه
. اتاق نشیمن: برای قرار دادن اسناد یا وسایل اضافی
. اتاق خواب: بجای میز‌آرایشی یا میز دکوری
استفاده کنید و همراه با آن ( میز‌تلویزیون، میز‌جلومبلی و عسلی) هم به طور ست سفارش دهید.
آینه کنسول مدل چارلی در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 7.800.000 تومان به تولیدی روبینکو قابل سفارش است.
جنس چوب: MDF درجه یک وکیوم
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل چارلی

 

آینه کنسول مدل لارا

آینه کنسول لارا
آینه کنسول مدل لارا که توسط تولیدی ایران‌هو در چهاردانگه ساخته میشود، در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 10.800.000 تومان قابل سفارش است. تولیدی ایران‌هو برای این مدل، 2 سال ضمانت کیفیت محصول قرار داده است.
آینه این مدل به شکل دایره بزرگ، با بک لایت و بدون قاب است که به دیوار نصب میشود.
طراحی آینه کنسول مدل لارا به شرح زیر است:
. دارای 4 عدد کمد است
. راه راه‌های منظم به شکل عمودی در تمام قسمت‌های کنسول دیده میشود
. ارتفاع کمی نسبت به دیگر مدل‌ها دارد
. پایه‎ها از جنس فلزی و بسیار ظریف هستند
ابعاد کنسول 180 سانتی‌متر است و جنس کار، MDF واناچای است که در رنگ‌های مختلف قابل تولید است. همراه با آینه کنسول مدل لارا میتوانید (میز‌تلویزیون، میز‌جلو‌مبلی و عسلی) هم سفارش دهید و بین 7 تا 15 روز کاری تحویل بگیرید.
طول: 180 سانتی متر
جنس چوب: MDF واناچای
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل لارا

 

آینه کنسول مدل دنیز

آینه کنسول دنیز
آینه کنسول مدل دنیز، توسط تولیدی روبینکو در احمد‌آباد مستوفی ساخته میشود و در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 7.450.000 تومان قابل سفارش است.
آینه این کار به شکل مستطیل بزرگ همراه با قاب است که به صورت افقی روی میز‌کنسول قرار میگیرد.
قاب آینه و قسمت روی کنسول با طرح اصلی چوب و براق است و قسمت های دیگر با طرح راه‌‌راه‌های عمودی در رنگ متفاوت است. تفاوت رنگ و طرح در قسمت قاب آینه و صفحه رویی کنسول با قسمت های پایینی کنسول، زیبایی این مدل دوچندان کرده است.
طراحی این کنسول زیبا با 3 عدد کمد و پایه‌های کوتاه و ظریف است و جنس کار MDF درجه یک وکیوم است که در رنگ دلخواه مشتری قابل ساخت است.
همراه با آینه کنسول مدل دنیز میتوانید (میز تلویزیون، میز جلومبلی و عسلی) هم به طور ست سفارش دهید و در 7 روز کاری تحویل بگیرید.
جنس چوب: MDF درجه یک وکیوم
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل دنیز

 

آینه کنسول مدل لئو

آینه کنسول لئو
آینه کنسول مدل لئو که توسط تولیدی روبینکو در احمد‌آباد مستوفی ساخته میشود هم در لیست آینه کنسول‌های 4 تا 11 میلیون تومان قرار گرفته است.
آینه این مدل به شکل پنجره ای بزرگ و چند تکه است که روی میز‌کنسول قرار میگیرد.
طول کنسول مدل لئو 180 سانتی متر میباشد و جنس کار، MDF درجه یک وکیوم است و در رنگ‌های مختلف قابل ساخت است.
ویژگی‌های کنسول مدل لئوبه شرح زیر است:
. دارای 2 عدد کمد کوچک در وسط و 2 عدد کمد بزرگ در دو سمت است
. روی کنسول با یک صفحه چوبی باریک با رنگ متفاوت پوشیده شده است
. در همه قسمت‌های خانه قابل استفاده است
آینه کنسول مدل لئو، در تاریخ 22/3/1402 با قیمت 7.250.000 تومان میتوانید به تولیدی ربینکو سفارش دهید و بین 1 تا 7 روز کاری تحویل بگیرید.
طول: 180 سانتی متر
جنس چوب: MDF درجه یک وکیوم
رنگ چوب: به دلخواه
اجزاء: میز‌کنسول + آینه و قاب آینه

 

مشاهده قیمت آینه کنسول مدل لئو

4.8/5 - (25 امتیاز)