5 مدل مبل راحتی ترند که در بازار بیشتر از 50 میلیون تومان به فروش میرسند

مبلمان سبک راحتی گزینه مناسبی برای فضاهایی با سبک کلاسیک و سلطنتی و یا محیط های رسمی مثل ادارات و شرکت‌ها نیستند؛ زیرا این مدل مبل‌ها اغلب مناسب استراحت طولانی مدت و لم دادن جلوی تلویزیون هستند و در محیط‌های خانوادگی و دوستانه و صمیمی استفاده می‌شوند که علت آن، ویژگی‌هایی مثل:
. نشیمن‌های پهن و فوق العاده راحت
. دسته‌های نرم و بالشتی
. پایه‌های کوتاه دارند یا تماما از پارچه پوشیده می‌شود
. ارتفاع کمتر این سبک نسبت به دیگر سبک‌ها 

مبل راحتی دارای مدل های مختلفی مثل تختواب شو، چستر، ال و … میباشد که بیشترین متریالی که در ساخت آن ها استفاده میشود <اسفنج و پارچه< است و مقدار کمتری چوب استفاده میشود، برخی از مدل های راحتی با پایه فلزی هم قابل تولید هستند و همینطور مدل هایی مثل تختخواب شو از بدنه ها و پایه های فلزی استفاده میشود که تحمل وزن و استحکام بیشتری را داشته باشند..

این مدل مبل‌های زیبا و بسیار راحت را می‌توانید در نقاط مختلف منزل خود مثل (نشیمن، پذیرایی،اتاق خواب، اتاق میهمان و …) استفاده کنید.
در این مطلب ما 5 مدل مبل راحتی که در بازار بیشتر از 50 میلیون تومان به فروش میرسند، اما در سوفا‌مبل با قیمت بسیار مناسب‌تر می‌توانید به صورت مستقیم از تولیدکننده خرید کنید و مشاهده کنید را معرفی میکنیم.

این 5 مدل مبل راحتی که توسط تولیدی گالان در فیروز بهرام ساخته می‌شوند، دارای 4 سال گارانتی هستند و در 15 روز کاری به خریداران عزیز تحویل داده میشوند.

خرید مبلمان راحتی خرید مبلمان کلاسیک خرید مبلمان تخت خواب شو مبلمان لاکچری

اولین مدل: مبل راحتی مدل تدی

مبل راحتی تدی 8 نفره

علت نام گذاری مبل راحتی مدل تدی، پارچه‌ی تدی است در بیشتر مواقع برای روکش مبل استفاده میشود.
پارچه تدی، یک پارچه بسیار نرم و لطیف و پنبه‌ای است که دارای پرز های کوتاه و کمی است. این پارچه مبلی ظاهری بسیار خاص و طول عمر زیادی دارد.

انتخاب رنگ پارچه مبلی را می‌توانید با توجه به سلیقه و رنگ دکوراسیون منزلتان تغییر دهید.

مبل راحتی مدل تدی، یک ست 8 نفره است که از 2 عد کاناپه 3 نفره و 2 عدد کاناپه 1 نفره تشکیل می‌شود؛ ولی تعداد نشیمن این مبل با توجه به سفارش و نیاز مشتری قابل تغییر است. همینطور امکان اضافه کردن پاف یا مبل تکی هم در این مدل وجود دارد.
همینطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ این مبل جذاب و متفاوت با پایه‌هایی چوبی به شکل بومرنگ طراحی شده که ظاهر این مدل را شیک تر و متفاوت‌تر کرده است. چوب استفاده شده در مبل راحتی تدی، از چوب راش و روس است که از بهترین و مستحکم ترین چوب ها در صنعت مبل‌سازی است و در رنگ های متفاوت، با توجه به سلیقه خود میتوانید سفارش دهید.
به دلیل طراحی خاص این مدل، امکان سفارش آن با پایه‌های فلزی امکان پذیر نیست.
مبل راحتی تدی بیشتر مناسب فضاهای بزرگ است؛ زیرا دارای دسته‌های نرم و حجیم بالشتی و نشیمن پهن و راحتی هستند که باعث می‌شود فضای زیادی را در محیط اشغال کنند، اما منازل کوچک هم می‌توانند از این مدل با تعداد کاناپه‌های کمتر استفاده کنند.
این مدل در تاریخ 1402/03/20 با قیمت 37 میلیون تومان قابل سفارش است که در بازار های یافت آباد، دلاوران و …. با قیمت حداقل 50 میلیون تومان به فروش میرسد.

مشخصات مبل راحتی مدل تدی

تعداد نشیمن: 8 نفره (قابل تغییر به نفرات دلخواه)
ترکیب مبلمان: 2 عدد کاناپه 3 نفره + 2 عدد کاناپه 1 نفره
جنس چوب: راش و روس
پارچه: پارچه خارجی درجه یک
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب و پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف، مبل تکی
گارانتی: 4 ساله


قیمت مبل راحتی تدی


دومین مدل: مبل راحتی تخت خوابشو مدل التین

مبل راحتی التین 8 نفره تخت شو
مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل التین، یکی از مدل‌های بسیار خاص و فوق العاده راحت در بین مبل‌های تخت‌خواب‌شو است که برای استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق میهمان و … گزینه بسیار عالی است.
کفی این مبل از یک صفحه محکم از جنس چوب روس یا راش تشکیل شده است که انتخاب رنگ چوب با سلیقه مشتری است. همینطور پایه‌های مبل التین را می‌توانید از جنس چوب یا فلز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، مطابق با سلیقه و دکوراسیون محیطی که دارید سفارش دهید.
برای استفاده از حالت تخت‌خواب‌شو این مدل، می‌توانید دسته‌ها و پشتی مبل را کاملا باز کنید تا یک تخت‌خواب دونفره بسیار راحت داشته باشید و برای استفاده از حالت مبل، دسته‌ها و پشتی مبل جمع می‌شود.
مبل تخت‌خواب‌شو التین، 8 نفره است که از 2 نشیمن 3 نفره با مکانیزم تخت‌خواب‌شو و 2 نشیمن 1 نفره تشکیل میشود؛ ولی تعداد نشیمن این مدل را می‌توانید به دلخواه، کمتر یا بیشتر سفارش دهید.

رنگ پارچه مبلی را می‌توانید به سلیقه خود تغییر دهید و همینطور دوخت‌های انجام شده روی مبل هم قابل حذف یا قابل تغییر هستند. به طور مثال: مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل التین را می‌توانید با دوخت چستر یا راهراه سفارش دهید.
برای مدل تخت‌خواب‌شو مدل التین هم امکان اضافه کردن پاف یا مبل تکی وجود دارد.
این مدل در تاریخ 1402/03/21 با قیمت 34 میلیون تومان قابل سفارش است که در فروشگاه های مبلمان حدود 55 میلیون تومان به فروش میرسد!

مبل ال بخریم یا راحتی

مشخصات مبل راحتی تخت خواب شو مدل التین

تعداد نشیمن: 8 نفره
ترکیب مبلمان: 2 عدد کاناپه 3 نفره با مکانیزم تخت‌خواب‌شو + 2 عدد کاناپه 1 نفره
جنس چوب: راش یا روس
پارچه: پارچه خارجی درجه یک
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب و فلز، رنگ پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف، مبل تکی
گارانتی: 4 ساله


قیمت مبل راحتی التین


سومین مدل: مبل راحتی مدل گلوریا

مبل راحتی گلوریا 8 نفره
مبل راحتی مدل گلوریا هم با طراحی بسیار چشم نواز و زیبا، در لیست 5 مبل راحتی ترند بالای 50 میلیون تومان در بازار قرار گرفته است.
این مدل دارای دوخت‌های لوزی شکل ریز و منظم استکه در قسمت‌هایی از کوسن پشتی و قسمت بیرونی دسته‌های مبل در کاناپه‌های 3 نفره و در قسمت بالایی دسته مبل و کوسن مبل در کاناپه های 1 نفره دیده می‌شود. این دوخت لوزی شکل قابل تغییر و حتی قابل حذف هستند.
پارچه مبلی این مدل را می‌توانید به صورت ساده یا طرحدار و یا یه صورت ترکیبی در رنگ ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید.
پایه مبل گلوریا را می‌توانید از جنس چوب راش در رنگ‌های مختلف و یا فلزی با رنگ طلایی و نقره‌ای با طرح دلخواه به تولیدی گالان سفارش دهید.
مبل گلوریا یک ست 8 نفره است که از 2 عدد کاناپه 3 نفره و 2 عدد کاناپه 1 نفره تشکیل شده است، ولی تعداد و ابعاد نشیمن را می‌توانید تغییر دهید و برای این مدل هم امکان اضافه کردن پاف یا مبل تکی هم وجود دارد.
کاناپه 3 نفره این مدل از یک اسفنج 2 تکه که قابل جداشدن از کفی مبل هستند تشکیل شده است وهمینطور نشیمن مبل تک نفره به صورت یک تکه است.
این مدل در تاریخ 1402/03/21 با قیمت 34 میلیون تومان قابل سفارش است که در بازار حدود 55 میلیون تومان فاکتور میشود!

مشخصات مبل راحتی مدل گلوریا

تعداد نشیمن: 8 نفره
ترکیب مبلمان: 2 عدد کاناپه 3 نفره + 2 عدد کاناپه 1 نفره
جنس چوب: راش یا روس
پارچه: پارچه خارجی درجه یک
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب و فلز، رنگ پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف، مبل تکی
گارانتی: 4 ساله


قیمت مبل راحتی گلوریا


چهارمین مدل: مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل استار

مبل راحتی استار 8 نفره تخت شو
مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل استار، یک ست 8 نفره است که از 2 عدد کاناپه 3 نفره با مکانیزم تخت‌خواب‌شو و 2 عدد کاناپه 1 نفره تشکیل شده است.
تعداد و ابعاد نشیمن این مدل مبل هم قابل تغییر است و امکان اضافه کردن مبل تک نفره و پاف‌هم برای این نمونه مبل وجود دارد.

در قسمت‌هایی از کاناپه 3 نفره مثل (پشتی مبل، قسمت‌های بیرونی دسته‌ها و کفی مبل) پارچه مبلی جمع شده و چین‌هایی ریزی ایجاد کرده است و در کاناپه 1 نفره، دوخت هایی به شکل پلیسه در قسمت بیرونی دسته‌ها و قسمت‌های بالایی نشیمن مشاهده می‌شود که همه این دوخت‌ها به درخواست مشتریان عزیز قابل تغییر و حتی قابل حذف هستند.

پایه‌های مبل تخت‌خواب‌شو استار را از جنس چوب راش در رنگ‌های مختلف و یا فلزی در رنگ طلایی و نقره‌ای انتخاب کنید؛ همینطور انتخاب رنگ پارچه مبلی هم با سلیقه مشتری قابل تغییر است.

10 مدل مبل راحتی 15 تا 20 میلیلون
نشیمن کاناپه 3 نفره این مدل مبل تخت‌خواب‌شو، از یک اسفنج 2 تکه تشکیل شده که قابل جدا شدن از کفی مبل است؛ همینطور اسفنج نشیمن کاناپه 1 نفره هم قابل جدا شدن از کفی مبل است.
مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل استار در تاریخ 1402/03/21 با قیمت 34 میلیون تومان قابل سفارش است که مانند مبل های قبلی در بازار مبلمان با قیمتی حدودی 50 میلیون تومان به فروش میرسد!

مشخصات مبل راحتی تخت خوابشو مدل استار

تعداد نشیمن: 8 نفره
ترکیب مبلمان: 2 عدد کاناپه 3 نفره تخت خوابشو + 2 عدد کاناپه 1 نفره
جنس چوب: راش یا روس
پارچه: پارچه خارجی درجه یک
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب و فلز، رنگ پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف، مبل تکی
گارانتی: 4 ساله


قیمت مبل راحتی استار


پنجمین: مبل راحتی تخت خواب شو مدل درنیکا

مبل راحتی درنیکا 8 نفره تخت شو
مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل درنیکا یکی از کاربردی ترین و معروف‌ترین مبل‌های راحتی است، زیرا این مدل مبل را می‌توانید به شکل (L، تخت‌خواب‌شو،کاناپه‌های مجزا و…) در منزلتان قرار دهید.
مبل تخت‌خواب‌شو درنیکا یک ست 6 نفره است که به صورت 6 عدد کاناپه 1 نفره جدا طراحی شده است؛ اما امکان اضافه کردن کاناپه‌های دیگر یا پاف هم به به این ست وجود دارد.
برای چیدمان این مدل مبل راحتی، به طور مثال می‌توانید:
. کاناپه‌های یک نفره را می‌توانید به شکل L در کنار هم بچینید و در گوشه 90 درجه قرار دهید.
. 3 عدد کاناپه را کنار هم قرار دهید و باقی کاناپه هارا جدا از هم در قسمت‎‌های مختلف محیط قرار دهید.
. کاناپه تکی را به صورت جفت، کنار هم قرار دهید و 3 عدد کاناپه 2 نفره داشته باشید.
همینطور امکان قرار دادن هر کدام از کاناپه‌ها در قسمت‌های مختلف منزل (پذیرایی، اتاق خواب، نشیمن، اتاق میهمان و …) وجود دارد.
پایه های مبل راحتی تخت‌خواب‌شو درنیکا را تنها از جنس چوب راش در رنگ‌های مختلف می‌توانید سفارش دهید و امکان تولید آن با پایه فلزی ممکن نیست. همینطور رنگ و جنس پارچه مبلی با سلیقه مشتری قابل تغییر است.
این ست مبل در تاریخ 1402/03/021 با قیمت 31 میلیون تومان قابل سفارش است که تا 60 میلیون تومان هم بفروش میرسد!

مشخصات مبل راحتی تخت‌خواب‌شو مدل درنیکا

تعداد نشیمن: 6 نفره
ترکیب مبلمان: 6 عدد کاناپه 1 نفره
جنس چوب: راش یا روس
پارچه: پارچه خارجی درجه یک
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف، مبل تکی
گارانتی: 4 ساله


قیمت مبل تخت خواب شو درنیکا


 

شما در فروشگاه مبل سوفامبل میتوانید بهترین قیمت ها را مشاهده کنید و خرید خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولیدکننده ها انجام دهید

مشاهده تمام مدل های مبلمان در سوفامبل

4.3/5 - (40 امتیاز)