5 مدل صندلی راک به سبک مینیمال

صندلی راک یا صندلی گهواره‌ای در دکوراسیون سبک مینیمال به عنوان یک وسیله‌ی بسیار کاربردی و در عین حال جزء اکسسوری‌ها محسوب میشود؛ زیرا در محیطی با سبک مینیمال، هیچ وسیله‌ای که تنها جنبه زیبایی داشته باشد بکار برده نمیشود و همه‌ی لوازم کاربردی و شیک هستند. اهمیت خیلی زیاد این صندلی‌ها و از طرفی ظاهر خاص و زیبایی که دارند و همچنین کاربرد‌های بسیار زیادشان باعث شده تا تصمیم به معرفی 5 صندلی راک مینیمال برای شما بگیریم.

بر خلاف تصور عده‌ای که فکر میکنند صندلی راک یک وسیله برای دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی است و بیشتر حالت رسمی دارد، باید اطلاع دهیم که این صندلی با هدف راحتی افراد و از بین بردن خستگی طراحی شده و تنوع آن به قدری زیاد شده است که مطابق هر سلیقه و محیطی از جمله با سبک‌های مختلف یافت میشود.

صندلی گهواره‌ای مینیمال نیز مانند دیگر اجزاء دکوراسیون داخلی با این سبک، به شکل کاملا ساده و به دور از هر گونه تزئینی تولید میشود که همین مسئله باعث ابعاد کوچکتر آنها در مقایسه با دیگر سبک‌هاست! صندلی راک در این نوع محیط‌ها برای گوشه‌ای از اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن، اتاق خواب و مهم‌تر از همه برای نشیمن کمکی کنار مبل گزینه خیلی خوبی است؛ زیرا اغلب مبلمانی که در پذیرایی یا اتاق نشیمن خانه با سبک مینیمال قرار داده میشود، تعداد نشیمن کم و حجم کمی دارد، در نتیجه این صندلی‌ها میتواند در کنار ست مبلمان به عنوان نشیمن کمکی مفید باشد.

از مزیت‌های این صندلی میتوان به وزن سبک‌تر آن و امکان جابجایی راحتتر اشاره کرد که بخاطر ظرافت و استفاده‌ی کمتر از چوب و متریال دیگر در مقایسه با دیگر سبک‌ها است.

 

در سوفامبل امکان سفارش انواع سبک‌ها و مدل‌ها صندلی گهواره‌ای، مبلمان، پاف، میز ناهار خوری و با تغییرات مدنظرتان … به تولیدی وجود دارد.

قیمت مبل راحتی قیمت مبلمان ارزان قیمت میز تلویزیون قیمت میز ناهار خوری

 

صندلی راک مدل کارن

صندلی راک کارن به سبک مینیمال

صندلی راک مدل کارن به ساده‌ترین شکل ممکن و کاملا مطابق با سبک مینیمال، به طوری که تنها از یک تکه چوب اسفنج پوشی شده برای نشیمن و دو تکه چوب خوش تراش که برای دسته و پایه‌ها میباشد طراحی و تولید شده است.

ممکن است با مشاهده‌ی باریکی و ظرافت بخش چوبی صندلی کارن تصور کنید که به راحتی میشکند و تحول وزن زیادی را ندارد؛ اما از آنجایی که برای ساخت این مدل صندلی‌ها (بخصوص در پایه‌ها) از چوب‌هایی مقاوم و انعطاف پذیر استفاده میشود تا تحمل وزن و فشار را داشته باشد، در تولید مدل کارن نیز از چوب گردوی درجه یک بکار رفته است که از این دسته چوب‌ها است. 

ابعاد اولیه‌ی صندلی گهواره‌ای کارن در قسمت طول 110 سانت، برای عرض 65 سانت و ارتفاع 1 متر است، ولی اندازه این محصول در طول، عرض و ارتفاع توسط تولیدی در شهرک صنعتی خاوران متغییر در نظر گرفته شده و شما بر اساس متراژ محیطی که در  اختیار دارید میتوانید آنها را مشخص کرده و به تولیدکننده سفارش بدهید.

در کنار تغییر ابعاد صندلی خود امکان ایجاد شخصی سازی بیشتر نیز وجود دارد. به عنوان مثال: رنگ چوب گردو و رنگ پارچه‌ی صندلی کارن هم قابل تغییر و به سلیقه شما میباشد و میتوانید برای راحتی بیشتر، یک پاف برای جلوی صندلی راک خود به طور ست از تولیدی خریداری کنید. 

تولیدکننده با وجود کیفیت بالای مدل کارن، 1 سال گارانتی کیفیت محصول را برای آن قرار داده تا با خیالی آسوده‌تر سفارشتان را ثبت کرده و بعد از 7 روز کاری تحویل بگیرید.

صندلی راک مدل کارن را در تاریخ 1402/09/20 با قیمت 6.700.000 تومان میتوانید در سایت سوفامبل ثبت سفارش کنید.

مشخصات صندلی راک کارن

  • حداکثر زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ پارچه: به دلخواه مشتری
  • متریال چوب: چوب گردو درجه یک
  • محل تولیدی: تهران _ شهرک صنعتی خاوران
  • ضمانت: 1 سال گارانتی
  • ابعاد: طول 110 | عرض 65 | ارتفاع 100 (سانتی متر)

مشاهده صندلی راک کارن

 

مقاله پیشنهادی : کاربرد صندلی راک

 

صندلی راک مدل تانیا کاگان

صندلی راک کاگان به سبک مینیمال

صندلی راک مدل تانیا کاگان با ابعاد بزرگتری در مقایسه با مدل قبل ساخته شده است به طوری که برای ارتفاع صندلی 103 سانتی متر، برای عرض 70 سانتی متر و برای طول آن نیز 120 سانتی متر لحاظ شده که این اندازه باعث راحتی بیشتر در مدل کاگان میشود، اما در صورتی که اندازه‌های گفته شده مناسب خانه شما نیست نگران نباشید؛ زیرا این ابعاد اولیه‌ی صندلی است و قابل تغییر میباشد.

برای قسمت نشیمن و پشتی صندلی یک لایه اسفنج نازک و دوخت ساده‌ای در نظر گرفته شده است تا برای نشستن در ساعت زیاد راحت باشد و از طرفی طرح چوب طبیعی در قسمت دسته و پایه به ظاهر زیبای کار افزوده است؛ البته که رنگ چوب و پارچه در مدل کاگان به سلیقه شما انتخاب و ساخته میشود و حتی انتخاب نوع دوخت نیز به عهده مشتری میباشد.

اگر قصد دارید صندلی راک تانیا کاگان را در کنار مبل راحتی خود قرار بدهید، میتوانید رنگ چوب و پارچه را همرنگ و ست با ست مبل انتخاب کرده و یک پاف کوچک هم برای جلوی صندلی به خریدتان بیفزایید و همچنین در صورت استفاده از این صندلی در فضایی مدرن و کنار مبل چستر، میتوانید برای صندلی کاگان هم دوخت چستر را انتخاب کنید.

این تولیدی که در شهرک صنعتی خاوران قرار دارد و مدل کاگان را طراحی و تولید میکند، سفار مشتریان را بین 1 تا 7 روز کاری با تغییرات دلخواهشان آماده کرده و درب منزل تحویل میدهد.

صندلی گهواره‌ای تانیا کاگان را با قیمت 6.800.000 تومان در تاریخ 1402/09/20 میتوانید ثبت سفارش کرده و همراه با 1 سال گارانتی کیفیت محصول درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات صندلی راک تانیا کاگان

  • حداکثر زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ پارچه: به دلخواه مشتری
  • متریال چوب: چوب گردو درجه یک
  • محل تولیدی: تهران _ شهرک صنعتی خاوران
  • ضمانت: 1 سال گارانتی
  • ابعاد: طول 120 | عرض 70 | ارتفاع 103 (سانتی متر)

مشاهده صندلی راک کاگان

 

صندلی راک مدل پاریس

صندلی راک پاریس به سبک مینیمال

صندلی راک مدل پاریس که در لیست معرفی 5 صندلی راک مینیمال قرار گرفته است، از دسته مدل‌های فوق‌العاده راحت و جمع و جور در بازار میباشد که به سبک مینیمال طراحی و ساخته شده است.

با این که ارتفاع نشیمن در این مدل 1 متر است و ممکن است به نظر شما این ارتفاع برای صندلی کمی بلند باشد، اما در مدل پاریس ارتفاع پشتی صندلی زیاد و ارتفاع نشیمن صندلی کم است تا پشتی صندلی تمام کمر، گردن و سر را پوشش بدهد. این نوع طراحی به راحتی بیشتر محصول برای استراحت کردن در زمان زیاد کمک میکند؛ حتی بر روی قسمت پشتی، یک بالشتک قرار گرفته که با مشاهده آن میتوانید مقدار راحت بودن صندلی را تشخیص بدهید.

از طرفی برای طول صندلی گهواره‌ای پاریس 130 سانتی متر و برای عرض آن 65 سانتی متر محاسبه شده است، اما همه‌ی این اندازه‌ها در این محصول متغییر است و شما بر اساس نیاز میتوانید آن را کوچکتر با بزرگتر به تولیدکننده در شهرک صنعتی خاوران سفارش بدهید.

اسفنجی که برای پوشش نشیمن و پشتی صندلی پاریس استفاده شده بسیار نازک و با دوخت ساده میباشد تا متناسب با سبک مینیمال باشد؛ ولی شما میتوانید از دوخت‌های دیگر مثل: لمسه‌دوزی (چستر)، راه‌راه و … به انتخاب خود در مدل پاریس به کار ببرید و برای دکوراسیون مدرن، کلاسیک و … استفاده کنید.

قسمت پایه‌ی صندلی در این محصول طوری ساخته شده تا هنگام نشستن بتوانید پای خود را بر روی آن قرار بدهید، اما با این وجود میتوانید پاف کوچکی را برای جلوی صندلی به تولیدی سفارش بدهید و با صندلی راک پاریس ست کنید.

صندلی راک پاریس را با قیمت 7.200.000 تومان در تاریخ 1402/09/20 میتوانید ثبت سفارش کرده و همراه با 1 سال گارانتی کیفیت محصول در 7 روز کاری تحویل بگیرید.

مشخصات صندلی راک پاریس

  • حداکثر زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ پارچه: به دلخواه مشتری
  • متریال چوب: چوب گردو درجه یک
  • محل تولیدی: تهران _ شهرک صنعتی خاوران
  • ضمانت: 1 سال گارانتی
  • ابعاد: طول 130 | عرض 65 | ارتفاع 100 (سانتی متر)

مشاهده صندلی راک پاریس

 

صندلی راک مدل رامیلا

صندلی راک رامیلا به سبک مینیمال

صندلی راک مدل رامیلا با اسفنجی نسبتا ضخیم و نرم در نشیمن و پشتی توسط تولیدی در شهرک صنعتی خاوران ساخته و عرضه به شما مشتریان محترم میشود. 

چوب راش بسیار باکیفیت و مقاوم با طرح و رنگ طبیعی برای ساخت مدل لامیلا استفاده شده که هماهنگی خوبی با دکوراسیون سبک مینیمال دارد، همچنین دوخت ساده و شیک این صندلی از بهم ریختن سبک محیط جلوگیری کرده است؛ اما ثبت این صندلی گهواره‌ای با انواع دوخت‌ها و رنگبندی مختلف چوب راش ممکن است. 

شما میتوانید صندلی رامیلای خود را با دوخت حصیری، چستر، خیاری و … و همچنین با چوب رنگ دلخواهتان از تولیدی خریداری کرده و سپس همراه با 1 سال ضمانت کیفیت محصول طی 7 روز کاری تحویل بگیرید.

جلوه‌ی این محصول با رنگ‌های خنثی همانند تصویر بسیار زیبا و چشم نواز است، ولی لزومی برای داشتن صندلی خود با این رنگ نیست، بلکه امکان ساخت صندلی رامیلا با هر رنگی که مدنظرتان است و متناسب با دکوراسیون داخلی خانه شماست وجود دارد.

ابعاد این صندلی شیک و ساده به سبک مینیمال در طول 105 سانتی متر، در عرض 61 سانتی متر و همچنین برای ارتفاع 87 سانتی متر است که کاملا استاندارد میباشد و طوری مشخص شده که قابل استفاده در تمام منازل، حتی کمترین متراژ نیز باشد. به طور مثال: میتوانید صندلی گهواره‌ای رامیلای خود را در کنار پنجره‌ای با منظره زیبا، در کنار مبلمان، گوشه‌ی اتاق کار برای استراحت، در کتابخانه برای مطالعه کتاب و حتی در اتاق خواب یا اتاق کودک برای مواظبت از کودکتان استفاده کنید.

صندلی راک مدل رامیلا را در تاریخ 1402/09/20 با قیمت 5.800.000 تومان میتوانید در سایت سوفامبل ثبت سفارش کنید و در محیطی با سبک مدرن، مینیمال، کلاسیک و … قرار بدهید.

مشخصات صندلی راک رامیلا

  • حداکثر زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ پارچه: به دلخواه مشتری
  • متریال چوب: چوب راش درجه یک
  • محل تولیدی: تهران _ شهرک صنعتی خاوران
  • ضمانت: 1 سال گارانتی
  • ابعاد: طول 105 | عرض 61 | ارتفاع 87 (سانتی متر)

مشاهده صندلی راک رامیلا

 

صندلی راک مدل کلاسیک ساده

صندلی راک کلاسیک ساده به سبک مینیمال

همانطور که در تصویر محصول مشاهده میکنید، علت نامگذاری این مدل به صندلی راک کلاسیک ساده، استفاده از چوب طبیعی با رنگ اصلی چوب در بیشتر قسمت‌های صندلی است که از ویژگی‌های مبلمان سبک کلاسیک میباشد؛ اما به دلیل طراحی ساده‌ای که این مدل دارد، نه تنها برای دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک، بلکه برای همه‌ی سبک‌ها از جمله: مدرن و مینیمال هم کاربرد دارد.

این صندلی نیز مانند مبل کلاسیک که با ظرافت و دقت تمام ساخته میشود که از خصوصیات بارز لوازم سبک کلاسیک است و این مسئله باعث میشود برای محیط‌های کوچک و متوسط گزینه خیلی خوبی باشد؛ البته شما ابعاد این مدل به صورت پیش فرض در عرض 55 سانتی متر، در طول 100 سانتی متر و برای ارتفاع 100 سانتی متر میباشد که توسط تولیدی متغییر در نظر گرفته شده است. 

شما میتوانید صندلی مدنظر خود را بر اساس متراژی که در اختیار دارید، با ابعاد بیشتر خریداری کرده و برای محیطی بزرگ استفاده کنید و یا اندازه‌های صندلی را کوچکتر کرده و در خانه‌ای کوچک و متوسط بکار ببرید.

به طور کلی برای ساخت تمام اجزاء صندلی گهواره‌ای (بخصوص قسمت در پایه‌ها) از چوب‌هایی مقاوم، انعطاف پذیر و درجه یک استفاده میشود تا تحمل وزن زیاد و فشار در زمان تاب خوردن را داشته باشد؛ در نتیجه برای تولید مدل کلاسیک ساده نیز از چوب راش درجه یک استفاده شده که کیفیت خیلی عالی و متناسب برای ساخت صندلی راک است.

انتخاب رنگ چوب راش در صندلی راک کلاسیک ساده هم مانند دیگر محصولات قرار گرفته در سایت سوفامبل به سلیقه مشتری میباشد و بر این اساس ساخته میشود.

صندلی گهواره‌ای کلاسیک ساده را با قیمت 5.900.000 تومان در تاریخ 1402/09/20 میتوانید ثبت سفارش کرده و همراه با 1 سال گارانتی کیفیت محصول درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات صندلی راک کلاسیک ساده

  • حداکثر زمان تحویل: 1 تا 7 روز کاری
  • رنگ پارچه: به دلخواه مشتری
  • متریال چوب: چوب راش درجه یک
  • محل تولیدی: تهران _ شهرک صنعتی خاوران
  • ضمانت: 1 سال گارانتی
  • ابعاد: طول 100 | عرض 55 | ارتفاع 100 (سانتی متر)

مشاهده صندلی راک کلاسیک ساده

 

در سوفامبل میتوانید نمونه‌های دیگر از صندلی راک یا گهواره‌ای و محصولات دیگری از جمله: مبلمان، میز ناهار خوری، سرویس خواب دو نفره و … را مشاهده و بررسی کنید و سپس به صورت مستقیم یا از طریق سایت سوفامبل بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای سفارش خود را ثبت کنید تا تولیدی مربوطه با شما تماس بگیرد.

 

مقاله پیشنهادی  : ابعاد صندلی راک

5/5 - (2 امتیاز)