5 مدل مبل چستر زیر 15 میلیون تومان

مبل چستر یا چستر فیلد، به دلیل کاربرد زیاد و ویژگی‌هایی که دارد، یکی از اصیل‌ترین و پرطرفدار‌ترین مبلمانی است که از گذشته تا اکنون تغیراتی در طراحی و تولید آن ایجاد شده است، اما این تغییرات باعث از بین رفتن اصالت و محبوبیت مبل چستر نشده؛ زیرا طرح و ویژگی‌های اصلی این مبل تغییری نمیکند و تنها با ایجاد تغییرات کمی باعث شده که مطابقت بیشتری با سلیقه افراد در این دوره داشته باشد و به عبارتی از قدیمی شدن آن جلوگیری شده است.

با این که مبلمان چستر در دسته مبلمان سبک راحتی قرار میگیرند، ولی تفاوت‌ها و شباهت‌های زیادی دارند که در ادامه به این شباهت‌ها و تفاوت‌ها و همچنین ویژگی‌های اصلی این مدل مبلمان جذاب اشاره میشود.

همانطور که اطلاع دارید، مبلمان راحتی بیشتر برای محیط‌های صمیمی و خانوادگی و همچنین برای منازلی با سبک مدرن و مینیمال استفاده میشود و به دلیل شکل و نوع طراحی آنها، قابل استفاده برای محیط‌های اداری و دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی و …نیستند و تنها برای لم دادن و استراحت کردن مناسبند.

اما مبلمان چستر برخلاف مبلمان راحتی برای همه سبک‌های دکوراسیون (کلاسیک، سلطنتی، مدرن، مینیمال) و برای همه محیط‌ها از جمله: رسمی مثل ادارات و محیط‌کاری و همچنین خانوادگی هم کاربرد دارد و تنها با انتخاب یک پارچه مبلی مناسب میتوانید در هر محیطی که دارید از آن استفاده کنید.

 

شما در سوفامبل میتوانید انواع مبلمان چستر، راحتی و کلاسیک را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کنید.

خرید مبل چستر خرید مبل راحتی خرید مبل سلطنتی خرید مبل کلاسیک

 

مبل‌های چستر هم مثل باقی مدل‌های راحتی، کاناپه‌های راحت و کم ارتفاع را دارند و از دیگر ویژگی‌های مبلمان چستر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لمسه دوزی‌های معروف مبلمان چستر

در توضیح لمسه‌دوزی باید گفت که: به فرورفتگی‌ها و برجستگی‌های ایجاد شده بر روی مبلمان که با استفاده از دکمه‌های مخصوص و یا دوخت ایجاد میشود و در قسمت‌های مختلف یا همه اجزاء مبل کار میشود را لمسه دوزی یا لمسه کاری میگوییم.

لمسه‌دوزی، مهم‌ترین ویژگی و همچنین اصلی‌ترین تفاوت مبل چستر با دیگر مدل‌های مبلمان است که مطمئنن در برخی از مبلمان مشاهده کرده‌اید. این دوخت‌های زیبا و خاص را میتوان بر روی همه مدل‌ها با هر سبک و طرحی انجام داد و یک مبل چستر را ایجاد کرد.

لمسه‌دوزی‌ها به دلیل پرکار و گران قیمت بودن، به کاناپه‌ها ظاهری لاکچری و رسمی میببخشد و باعث میشود برای همه محیط‌ها قابل استفاده باشند.

  • دست‌های بلند و پشتی کوتاه مبلمان چستر

یکی از خصوصیات مبل چستر که از گذشته تاکنون تغییری نکرده است «دسته‌های بلند و پشتی کوتاه متمایل به بیرون» میباشد به طوری که در یک راستا قرار میگیرند. این هم راستا بودن دسته و پشتی مبل باهم، ظاهر مبل چستر را بسیار خاص و متفاوت کرده است.

  • طول عمر بسیار زیاد مبلمان چستر

مواد و متریالی که برای مبلمان چستر استفاده میشود، همیشه درجه یک و باکیفیت است و همین امر باعث طول عمر زیاد این مبل میشود. به طور مثال: برای روکش مبل از چرم‌های ضخیم و پارچه‌هایی مثل مخمل که کیفیت خیلی بالایی دارند استفاده میشود و همچنین برای بدنه مبل چستر، بهترین و باکیفیت‌ترین چوب‌های موجود در تولید مبلمان استفاده میشود.

  • وزن زیاد و قیمت بالای مبل چستر

درباره قیمت بالای مبل چستر همانطور که گفته شد، متریالی که برای مبل چستر استفاده میشود همیشه درجه یک و باکیفیت است که مطمئنن قیمت بالاتری هم نسبت به متریالی با کیفیت پایین یا معمولی دارند و به همین دلیل قیمت کاناپه‌های مبل چستر هم بیشتر میشود و از طرفی لمسه‌دوزی‌های مبل چستر هم در قیمت بالای کاناپه‌ها تاثیر زیادی دارد.

برای وزن زیاد کاناپه‌ها هم باید توضیح داد که: چوب‌های درجه یک و مستحکمی که برای تولید مبل چستر استفاده میشود، وزن بالایی هم دارند.

در ادامه برای شما عزیزان 5 مدل مبل راحتی چستر زیر 15 میلیون تومان را که میتوانید در سوفامبل مشاهده کنید و مستقیما و بدون واسطه از تولیدی خریداری کنید را معرفی میکنیم.

 

 

مبل راحتی چستر مدل یونانی

مبل چستر یونانی زیر 15 میلیون

مبل چستر مدل یونانی توسط تولیدی مبلمان احمدی در رباط کریم ساخته میشود و در 7 روز کاری به مشتریان عزیز درب منزل تحویل داده میشود.

مبل چستر یونانی یک ست 7 نفره خیلی راحت و شیک است که شامل 1 عدد کاناپه 3 نفره، 1 کاناپه 2 نفره و 2 کاناپه 1 نفره میشود. دوخت‌های چستر کاناپه 3 نفره و 2 نفره در قسمت پشتی و دسته‌ها و در کاناپه 1 نفره در قسمت پشتی مشاهده میشود. تولیدی احمدی امکان تغییر یا حذف دوخت‌های چستر و همچنین دوخت‌های راه‌راه نشیمن این مدل را برای مشتریان عزیز قرار داده است.

قیمت این مبل با پارچه ایرانی و پایه و بدنه چوب روس نراد محاسبه شده است که کیفیت بالایی دارد، اما شما میتوانید به دلخواه خود رنگ چوب پایه مبل و پارچه مبلی را تغییر بدهید و حتی میتوانید مبل چستر فرانسوی را با پایه فلزی رنگ ثابت طلایی و نقره‌ای هم به تولیدی احمدی سفارش بدهید.

مبل چستر مدل یونانی در تاریخ 1402/4/24 با قیمت 9.500.000 تومان قابل سفارش به تولیدی مبلمان احمدی است.

مشخصات مبل چستر مئل یونانی

  • مکان تولیدی: تهران_رباط کریم
  • تعداد نشیمن: 7 نفره
  • اجزاء مبلمان: 1 کاناپه 3 نفره + 1 کاناپه 2 نفره + 2 کاناپه 1 نفره
  • جنس کلاف: روس نراد
  • جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی
  • نوع فوم: فوم 13 سانتی

 

مشاهده محصول مبل چستر یونانی

 

مبل راحتی چستر مدل مارشال

مبل مارشال ارزان چستر زیر 15 تومن

مبل راحتی چستر مدل مارشال با دوخت‌های مختلف و زیبایی که دارد یکی مقرون بصرفه‌ترین مدل‌های مبل چستر است.

این مدل دارای نشیمنی با اسفنج یک تکه و دسته‌هایی 2 تکه و هلزونی رو به بیرون است که در قسمتی از آن از چوب استفاده شده ئ زیبایی آن را دوچندان کرده است و همچنین در ثسمت پشتی مبل مشاهده میکنید که طراحی آن به صورت دو تکه در طول و عرض میباشد.

دوخت‌های مبل چستر مدل مارشال، همانطور که در تصویر مشاهده میکنید شامل:

  • لمسه‌دوزی (دوخت چستر) در قسمت بالایی پشتی مبل و دسته‌ها
  • دوخت‌های مربعی ریز در قسمتی از نشیمن مبل
  • دوخت مربعی درشت در قسمت پایینی پشتی مبل

میباشد که همگی به دلخواه مشتریان عزیز قابل حذف و یا قابل تغییر به دوخت‌های دیگر مثل (راه‌راه، حصیری و …) هستند.

مدل مارشال یک ست 7 نفره شامل: 1 عدد کاناپه 3 نفره، 1 عدد کاناپه 2 نفره و 2 عدد کاناپه یک نفره است ولی میتوانید این مدل را با تعداد کاناپه ‌های مورد نیازتان با تعداد کمتر یا بیشتر یفارش بدهید.

رنگ چوب روس سفید و پارچه مبلی این مدل که توسط تولیدی ایلیا در یافت آباد ساخته میشود، قابل تغییر و سفارش است. تولیدی ایلیا سفارشات را در 10 روز کاری درب منزل به خریداران گرامی تحویل میدهد.

مبل راحتی چستر مدل مارشال در تاریخ 1402/4/24 قابل سفارش با قیمت 11.500.000 تومان میباشد.

مشخصات مبل راحتی چستر مدل مارشال

  • مکان تولیدی: تهران_یافت آباد
  • تعداد نشیمن: 7 نفره
  • اجزاء مبلمان: 1 کاناپه 3 نفره + 1 کاناپه 2 نفره + 2 کاناپه 1 نفره
  • جنس کلاف: روس سفید
  • جنس نشیمن: فوم سرد
  • نوع فوم: فوم 12 سانتی

 

مشاهده مبل چستر مارشال

مبل راحتی چستر مدل لوگانو

مبل چستر لوگانو ارزان قیمت

مبل چستر مدل لوگانو با طراحی اصلی و اصیل مبلمان چستر که توسط تولیدی راتنیس در یافت آباد ساخته و در 10 روز کاری به خریداران عزیز درب منزل تحویل داده میشود.

اجزاء ست 7 نفره مبلمان لوگانو شامل: 1 عدد کاناپه 3 نفره، 1 عدد کاناپه 2 نفره و 2 عد صندلی 1 نفره میشود که از ترکیب پارچه ساده و طرحدار و دوخت چستر و ساده طراحی و تولید شده است؛ اما شما میتوانید هم تعداد کاناپه‌ها را به دلخواه خود کمتر یا بیشتر سفارش بدهید و هم رنگ و طرح پارچه مبلی را به صورت ساده، طرحدار و یا ترکیبی به دلخواه خود و متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

لازم به ذکر است، دوخت‌های انجام شده روی کاناپه‌های مدل لوگانو همگی قابل تغییر و قابل حذف هستند و همچنین چوب روس استفاده شده برای پایه‌های کوتاه کاناپه 3 و 2 نفره و پایه‌های بلند صندلی‌ها را به رنگ دلخواه خود سفارش بدهید.

مبل راحتی چستر مدل لوگانو در تاریخ 1402/4/19 با قیمت 12.500.000 تومان قابل سفارش به تولیدی راتنیس است.

مشخصات مبل راحتی چستر مدل لوگانو

  • مکان تولیدی: تهران_یافت آباد
  • تعداد نشیمن: 7 نفره
  • اجزاء مبلمان: 1 کاناپه 3 نفره + 1 کاناپه 2 نفره + 2 کاناپه 1 نفره
  • جنس کلاف: روس
  • نوع فوم: فوم 12 سانتی

 

مشاهده مبل چستر لوگانو

 

 

مبل راحتی چستر مدل لستر

مبل چستر لستر ارزان

مبل راحتی چستر مدل لستر یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های ساخته شده توسط تولیدی ایلیا در یافت اباد است که یک ست 7 نفره کامل شامل: 1 عدد کاناپه 3 نفره، 1 عدد کاناپه 2 نفره و 2 عدد کاناپه 1 نفره میباشد.

دسته‌های این مدل به صورت 2 تکه و هلزونی متمایل به بیرون طراحی شده که دوخت چستر ،در قسمت بیرونی آن و در قسمت پشتی مبل مشاهده میشود. استفاده از ترکیب 2 رنگ پارچه مبلی که به صورت 2 تکه به صورت که در قسمت پشتی مبل و نشیمن با یک رنگ و کفی مبل و ثسمت بیرونی دسته‌ها با رنگ دیگر کار شده زیبایی مدل لستر را دوچندان کرده است.

جنس چوب بکار رفته در بدنه و پایه مدل لستر، چوب روس باکیفیت است که انتخاب رنگ آن و همچنین رنگ پارچه مبلی به سلیقه خریداران عزیز است.

لازم به ذکر است، کاناپه‌های مبل لستر را میتوانید به دلخواهتان با تعداد کمتر یا بیشتر سفارش بدهید و در 10 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

مبل راحتی چستر مدل لستر را در تاریخ 1402/4/24 با قیمت 11.000.000 تومان به تولیدی ایلیا میتوانید سفارش دهید.

مشخصات مبل راحتی چستر مدل لستر

  • مکان تولیدی: تهران_یافت آباد
  • تعداد نشیمن: 7 نفره
  • اجزاء مبلمان: 1 کاناپه 3 نفره + 1 کاناپه 2 نفره + 2 کاناپه 1 نفره
  • جنس کلاف: روس سفید
  • جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
  • نوع فوم: فوم 12 سانتی

 

مشاهده مبل چستر لستر

 

 

مبل راحتی چستر مدل پاریس

مبل ارزان چستر پاریس

دوخت‌های چستر یا همان لمسه‌دوزی‌های مبل راحتی چستر مدل پاریس که توسط تولیدی راتنیس در یافت آباد تولید میشود، در قسمت پشتی و بیرون دسته‌های کاناپه 3 نفره و 2 نفره و در پشتی کاناپه‌های 1 نفره مشاهده میشود؛ ولی تمام دوخت‌ها را میتوانید به سلیقه خود تغییر بدهید و یا حذف کنید.

ست 7 نفره پاریس شامل 1 عدد کاناپه 3 نفره، 1 عدد کاناپه 2 نفره و 2 عدد کاناپه 1 نفره میشود؛ اما میتوانید باتوجه به فضایی که برای مبلمان در اختیار دارید، تعداد کاناپه‌ها را کمتر یا بیشتر سفارش بدهید.

پارچه استفاده شده برای این مدل، پارچه ایرانی میباشد که انتخاب رنگ آن و همچنین انتخواب رنگ چوب روس بکار رفته در پایه‌های مبل و بدنه به سلیقه خریداران گرامی میباشد.

مبل راحتی چستر مدل پاریس در تاریخ 1402/4/24 با قیمت 12.500.000 تومان قابل سفارش به تولیدی راتنیس میباشد.

مشخصات مبل راحتی چستر مدل پاریس

  • مکان تولیدی: تهران_یافت آباد
  • تعداد نشیمن: 7 نفره
  • اجزاء مبلمان: 1 کاناپه 3 نفره + 1 کاناپه 2 نفره + 2 کاناپه 1 نفره
  • جنس کلاف: روس
  • جنس نشیمن: فوم سرد
  • نوع فوم: فوم 12 سانتی

 

مشاهده مبل چستر پاریس

 

 

در سوفامبل میتوانید خرید مستقیم مبل از تولیدی را تجربه کنید و در لینک زیر نیز میتوانید تمام مدل های مبل چستر که توسط تولیدکنندگان سوفامبل عرضه میشود را مشاهده کنید.

 

مشاهده تمام مدل های مبلمان چستر

4.5/5 - (26 امتیاز)