مبل‌ ال 5 تا 15 میلیون تومان

مبل‌های ال شکل یکی از دسته‌های مبلمان سبک راحتی هستند که به دلیل طراحی یکپارچه و به هم چسبیده برای فضاهای کوچک کاربرد بسیار زیادی دارد، و از آنجایی که امروزه اکثر افراد در خانه هایی با متراژ کم زندگی میکنند این مدل مبلمان طرفداران زیادی پیدا کرده است.
مبل های ال را معمولا در کنج هایی از خانه که زاویه 90 درجه دارند و یا برای جداسازی دو فضا استفاده میکنند. به طور مثال: برای جداسازی فضای نشیمن از فضای غذاخوری میشود از آن استفاده کرد، به این صورت که در فضای پشت مبلمان میز ناهار خوری قرار دارد.
این مدل مبلمان معمولا یا دسته ندارند و یا فقط در یک سمت دارای دسته هستند، به همین دلیل بیشتر برای لم دادن و یا درازکشیدن مناسبند، پس استفاده از این مدل ها برای فضاهای رسمی و یا دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی گزینه ی مناسبی نیست.
در این مطلب ما 10 مدل مبل ال 5 تا 15 میلیون را برای شما عزیزان معرفی میکنیم.

مبل راحتی ال مدل هازان

مبل ال هازان
مبل راحتی L شکل مدل هازان، یکی از بهترین گزینه ها برای منازلی با سبک مینیمال و همینطور فضای کوچک است، زیرا این مدل با طراحی ساده و ابعاد کوچک، فضای خیلی کمی را اشغال میکند.
این مدل مبل راحت و جذاب، توسط تولیدی فرهاد در دلاوران ساخته و در 10 روز کاری به خریداران عزیز تحویل داده میشود.
مبلمان ال شکل هازان، 5 نفره است که بخاطر جابجایی راحت تر از 2 بخش جدا (3 نشیمن + 2 نشیمن) تشکیل شده که در زمان چیدمان در منزل آنها را به هم میچسبانند. در این مدل مبل ال  تنها یک سمت دارای دسته است و پشتی مبل کوتاه و همسطح با دسته ها است.
با توجه به مقدار فضایی که برای مبلمان در اختیار دارید میتوانید ابعاد نشیمن مبل هازان را بزرگتر یا کوچکتر به تولیدی سفارش دهید و یا میتوانید تعداد نشیمن را اضافه تر یا کمتر کنید. همینطور دوخت مبل را میتوانید با دلخواه خود به شکل چستر، راه راه و … تغییر دهید.
برای کامل کردن فضای مینیمال خود در پذیرایی، اتاق نشیمن و یا قسمت های مختلف منزل خود میتوانید با این ست مبلمان ال شکل، جلومبلی و عسلی، مبل تکی و یا پاف هم سفارش دهید.
پایه های این مبل به صورت ظریف و تقریبا بلند از جنس چوب روس طراحی شده است، اما امکان تولید آن با پایه های فلزی هم وجود دارد. رنگ چوب و فلزی که برای پایه ها استفاده میشود و همینطور رنگ و جنس پارچه مبلی را میتوانید به سلیقه خود و با توجه به رنگ و سبک دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

مشخصات مبل راحتی ال مدل هازان

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ و جنس پایه ها، رنگ و جنس پارچه مبلی،نوع دوخت، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن جلومبلی و عسلی، پاف و کاناپه تکی


قیمت مبل هازان


مبل راحتی L مدل کاژو

مبل ال کاژو
مبل راحتی L مدل کاژو، توسط تولیدی فرهاد در دلاوران ساخته میشود و در کمتر از 10 روز به خریداران عزیز تحویل داده میشود.
این مدل مبل، 5 نفره است که نشیمن آن از یک اسفنج 3 تیکه تشکیل شده است که شامل: 2 اسفنج مستطیل، هرکدام برای 2 نفر + 1 اسفنج مربع برای یک نفر میشود. اما ابعاد و تعداد نشیمن را میتوانید با توجه به شرایط دکوراسیون و سلیقه خود تغییر دهید و حتی میتوانید برای این ست، مبل تک نفره و پاف سفارش دهید.
تولیدی فرهاد امکان تغییر رنگ و جنس پارچه مبلی و همینطور سفارش این مدل را با دوخت چستر و یا راه راه و … برای خریداران عزیز قرار داره است.
مبل راحتی ال مدل کاژو، دارای پایه های ظریف و کوتاهی از چوب روس است که استحکام و کیفیت خوبی دارد و در رنگ های متنوع قابل سفارش است، اما این مدل را تنها از جنس چوبی میتوان سفارش دهید و امکان تولید آن با پایه فلزی ممکن نیست.

مشخصات مبل راحتی L مدل کاژو

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ پارچه مبلی،نوع دوخت، تعداد و ابعاد نشیمن


قیمت مبل ال کاژو


مبل راحتی L مدل نیو لوکس

مبل ال نیو لوکس
مبل راحتی L مدل نیو لوکس هم توسط تولیدی فرهاد در دلاوران ساخته و در 10 روز کاری تحویل دهده میشود.
این ست مبلمان 5 نفره است ولی امکان اضافه و کم کردن نشیمن و یا اضافه کردن مبل تک و پاف هم به این ست وجود دارد. همینطور امکان اضافه کردن جلومبلی و عسلی هم برای این ست وجود دارد.
چوب استفاده شده در این مبل، چوب روس است که در رنگ های مختلف قابل سفارش است و همینطور پارچه مبلی را میتوانید در رنگ ها و طرح های مختلف، متناسب با دکوراسیون منزلتان سفارش دهید. به طور مثال: میتوانید کوسن هارا طرحدار یا با رنگ متفاوت با مبلمان سفارش دهید.
از مبل ال مدل نیو لوکس به دلیل راحتی زیادی که دارد برای لم دادن و استراحت کردن و همینطور برای تماشای تلویزیون یک گزینه عالی است.

مشخصات مبل راحتی L مدل نیو لوکس

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ و جنس پارچه مبلی،نوع دوخت، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن جلومبلی، پاف و مبل تکی


قیمت مبل ال نیو لوکس


مبل راحتی ال مدل پازلی

مبل ال پازلی
مبل راحتی ال مدل پازلی، یکی دیگر از مبلمانی است که با طراحی ساده و مینیمال و حجم کم، گزینه مناسبی برای اتاق نشیمن و یا خانه هایی با فضای کم است. این ست مبلمان جمع و جور و زیبا توسط تولیدی فرهاد در دلاوران ساخته و در 10 روز کاری تحویل داده میشود.
این مدل، برای افرادی که زیاد اسباب کشی میکنند یا دائم درحال تغییر دکوراسیون هستند گزینه بسیار عالی است؛ زیرا مبل راحتی ال مدل پازلی وزن کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند و از اسفنج های کم حجم و سبک برای کفی و پشتی های تشکیل شده که قابل جداشدن هستند.
این مبل ال جذاب و جمع و جور 5 نفره است، اما میتوانید تعداد نشیمن و ابعاد مبل را بیشتر سفارش دهید و یا میتوانید به این ست مبل تکی و یا پاف اضافه کنید.
دوخت مبل پازلی ساده است و طرح خاصی ندارد، شما میتوانید با دوخت راهراه یا چستر هم آن را سفارش دهید و میتوانید جنس و رنگ پارچه را در رنگ ها و طرح های مدنظر خود سفارش دهید.
پایه های این مبلمان L شکل، فقط از جنس چوب روس در رنگ های مختلف قابل ساخت است و امکان ساخت آن از جنس فلز ممکن نیست.

مشخصات مبل راحتی L مدل پازلی

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ و جنس پارچه مبلی،نوع دوخت، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن جلومبلی، پاف و مبل تکی


قیمت مبل ال پازلی


مبل راحتی تمام چستر

مبل ال تمام چستر
مبل راحتی تمام چستر، که توسط تولیدی تیک تاک در دلاوران ساخته میشود با طراحی فوق العاده زیبا وچشم نواز در لیست 10 مبل راحتی ال با قیمت 5 تا 15 میلیون تومان قرار گرفته است.
این مدل مبل دارای لمسه کاری های زیبا و پر کاری است که با دست انجام شده و در تمام قسمت های مبل (دسته، نشیمن، پشتی و قسمت های پشت مبل) دیده میشود. مبل راحتی ال تمام چستر به دلیل راحتی و ظاهر رسمی، یک گزینه عالی برای منازلی است که بیشتر میهمانان رسمی دارند است و همینطور برای محیط های کاری مثل ادارات و شرکت ها هم کاربرد دارد.
مبل ال تمام چستر را میتوانید با پایه های بسیار کوتاه چوبی از جنس چوب روس، با رنگ های مختلف و یا حتی تماما پوشیده شده با پارچه سفارش دهید.
این مبل 5 نفره است ولی در صورت کم بودن تعداد نشیمن مبل میتوانید با هماهنگی با تولیدی، تعداد نشیمن مبل و یا ابعاد مبل را بزرگتر سفارش دهید و حتی میتوانید مبل تکی یا پاف را به ست مبلمانتان اضافه کنید.

مشخصات مبل راحتی ال تمام چستر

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ و جنس پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف و مبل تکی


قیمت مبل ال تمام چستر


مبل راحتی چستر L مدل فلورانس

مبل ال فلورانس
مبل ال چستر مدل فلورانس، توسط تولیدی فرهاد در دلاوران ساخته میشود که دارای ست 5 نفره است، اما در صورت نیاز برای این مدل مبل هم میتوانید تعداد و ابعاد نشیمن را تغییر دهید.
کفی مبل ال فلورانس دارای لمسه دوزی هایی است که از مشخصه های اصلی مبلمان چستر است، اما کفی این مبل را بدون دوخت چستر یا تغییر آن میتوان سفارش داد؛ همینطور انتخاب جنس و رنگ پارچه مبل کاملا به سلیقه خریداران عزیز است.
پایه های این مبل را میتوانید به دلخواه با ارتفاع کم یا زیاد از جنس چوب، با رنگ های مختلف سفارش دهید اما این کار با پایه فلزی قابل ساخت نیست.
در صورت داشتن فضا در محیطی که برای مبلمانتان در نظر گرفتید میتوانید برای این ست مبلمان، پاف و مبل تکی سفارش دهید.

مشخصات مبل راحتی L مدل فلورانس

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ و جنس پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، نوع دوخت، اضافه کردن پاف و مبل تکی


قیمت مبل ال فلورانس


مبل راحتی ال مدل مینیمال

مبل ال مینیمال
مبل راحتی ال مدل مینیمال، همانطور که از اسم مدل مشخص است یکی از مبلمان بسیار ساده و جمع و جور برای افرادی میباشد که به سبک مینیمال علاقه دارند و دکوراسیون منزل خود را با توجه به این سبک انتخاب کرده اند.
این مبل مینیمال و جذاب را که تولیدی آیسان در دلاوران تولید میکند و در کمتر از 7 روز کاری به مشتریان تحویل میدهد در دسته 10 مدل مبل راحتی L با قیمت 5 تا 15 میلیون تومان قرار دارد.
این مدل مبلمان دارای دسته ها و پایه های چوبی از جنس چوب روس در رنگ های متنوع است که انخاب آن کاملا با سلیقه مشتری است ولی امکان سفارش آن با دسته ها و پایه های فلزی وجود ندارد.
مبل مدل مینیمال یک ست 6 نفره است که به صورت L کاناپه و کنج میباشد. کفی این مبل را میوانید به دو صورت یک تکه و یا جدا از هم انتخاب کنید و همینطور امکان تغییر ابعاد و اضافه و کم کردن نشیمن ها و یا اضافه کردن یک کاناپه جدا هم وجود دارد.
رنگ پارچه مبلی را میتوانید با توجه به رنگ دکوراسیون محیطی که در نظر دارید انتخاب کنید.

مشخصات مبل راحتی L مدل مینیمال

تعداد نشیمن: 6 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 35 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ چوب، رنگ پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، اضافه کردن پاف و مبل تکی


قیمت مبل ال مینیمال


مبل راحتی چستر ال مدل تخت خواب شو

مبل ال چستر تختخواب‌شو
مبل راحتی چستر ال مدل تخت خواب شو، یکی از مبلمان بسیار راحت و با کیفیت است که برای هر قسمت از منزل میتوانید استفاده کنید؛ مثل (اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی و …)
از این مبل میتوانید هم برای تخت خواب دو نفره استفاده کنید و هم یه صورت یک مبلمان راحتی L بسیار مدرن و شیک.
لمسه کاری های این مبل چستر را میتوانید به هر شکلی را که مورد پسندتان است سفارش دهید (کفی، پشتی یا هر دو) و یا به طور کامل لمسه کاری هارا حذف کنید؛ همینطور انتخاب رنگ و جنس پارچه مبلی را میتوانید به سلیقه خریداران محترم است.
در ساخت مبل چستر تخت خواب شو از چوب روس استفاده شده و متریالی که در کفی و مکانیزم تاشو استفاده شده بسیار با کیفیت و مقاوم است. ست 5 نفره مبل تخت خواب شو را تولیدی تیک تاک در دلاوران تولید میکند و در 10 روز کاری به خریداران تحویل میدهد.
در زمان سفارش این ست مبل به تولیدی میتوانید تعداد نشیمن و ابعاد مبل را در صورت نیاز تغییر دهید.

مشخصات مبل راحتی چستر ال مدل تخت خواب شو

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ و جنس پارچه مبلی، تعداد و ابعاد نشیمن، نوع دوخت


قیمت مبل ال تخت خواب شو


مبل راحتی L مدل نیو فوکس

مبل ال نیو فوکس
مبل راحتی ال مدل نیو لوکس، به صورت ست 5 نفره کاناپه و کنج میباشد ولی در صورت کم بودن تعداد نشیمن یا ابعاد مبلمان برای منزلتان، میتوانید تعداد یا ابعاد مبل را کمتر یا بیشتر سفارش دهید.
این مدل مبل دوخت ساده ای دارد و از نشیمن های دو تیکه تشکیل شده است اما امکان سفارش این مدل با دوخت چستر یا راه راه هم وجود دارد. همینطور در تولید این مدل مبل، انتخاب رنگ پارچه مبلی و رنگ چوب استفاده شده در مبل کاملا مطابق سفارش شما خریداران عزیز میباشد.
برای ست نیولوکس میتوانید جلو مبلی و عسلی با سلیقه خود ، پاف و کاناپه تکی هم سفارش دهید تا ست مبلمان منزلتان کامل شود.
مبل ال نیولوکس در دلاوران توسط تولیدی فرهاد ساخته میشود و در کمتر از10 روز کاری به خریداران محترم تحویل داده میشود.

مشخصات مبل راحتی L مدل نیو لوکس

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان: (L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ پارچه مبلی و چوب، تعداد و ابعاد نشیمن، نوع دوخت، اضافه کردن مبل تکی، پاف، عسلی و جلومبلی


قیمت مبل ال نیو لوکس


مبل راحتی ال مدل فلور

مبل ال فلور
ست 5 نفره مبل راحتی مدل فلور به صورت کاناپه ال و کنج، توسط تولیدی فرهاد در دلاوران ساخته و در 10 روز کاری تحویل داده میشود.
ابعاد و تعداد نشیمن این مبلمان با توجه به درخواست خریداران قابل تغییر است و امکان اضافه کردن پاف، مبل تکی، جلو مبلی و عسلی ست با این مدل مبل وجود دارد.
مبل L مدل فلور، تنها با پایه های چوبی از جنس چوب روس در رنگ های مخالف قابل سفارش است و با پایه های فلزی قابل ساخت نیست.
این مدل مبل به صورتی طراحی شده که در یک سمت دارای دسته میباشد و پشتی مبل با ارتفاع کم و هم سطح با دسته های مبل است و همینطور اسفنج نشیمن از 4 تکه مربع شده تشکیل شده است که قابل جداشدن است.
رنگ و جنس پارچه مبلی و دوخت ساده مبل را میتوانید مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

مشخصات مبل راحتی ال مدل فلور

تعداد نشیمن: 5 نفره
ترکیب مبلمان:( L و کنج)
جنس چوب: روس
جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
نوع فوم: فوم 12 سانتی
اجزا قابل تغییر: رنگ پارچه مبلی و چوب، تعداد و ابعاد نشیمن، نوع دوخت، اضافه کردن مبل تکی، پاف، عسلی و جلومبلی


قیمت مبل ال فلور


 برای مشاهده محصولات بیشتر مبل اِل روی لینک زیر کلیک کنید!

قیمت مبل ال

4.6/5 - (45 امتیاز)