مبل های مینیمال جدید و شیک + قیمت

در ابتدای مقاله مبل های مینیمال جدید و شیک به توضیحی در خصوص مبل مینیمال میپردازیم. مبلمان سبک مینیمال از نظر متریال و نوع ساخت شباهت زیادی به مبل‌های سبک راحتی دارند و به همین دلیل تشخیص این دو برای برخی افراد کمی سخت است؛ اما با مطالعه دقیق این متن و بررسی مدل‌های پیشنهادی زیر، میتوانید مبل مینیمال و مبل راحتی را از یکدیگر تشخیص بدهید و خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. 

اصلی‌ترین مشخصه هر مبل یا محصولی با سبک مینیمال نداشتن هیچ المان تزئینی مثل پارچه طرحدار، چوب‌های تراشیده شده یا حکاکی شده، دوخت‌های زینتی ازجمله؛ لمسه دوزی، خیاری و … میباشد؛ در واقع در این سبک مبلمان کاملا ساده و به دور از تجملات هستند. 

احتمالا تصور میکنید این حد از سادگی نمیتواند جلوه‌ی زیبایی برای مبلمان داشته باشد در حالی که باید بگوییم همین ظاهر ساده و بی آلایش کاناپه‌هاست که فضای خانه را شیک و زیبا میکند. تولیدکنندگان در این سبک با استفاده از پارچه‌های مبلی رنگی و ایجاد ترکیب رنگی زیبا و فرم‌های خاص برای کاناپه‌ها به نمای لوکس‌تر ست مبل مینیمال کمک میکنند. 

تفاوت مبل راحتی با مبل مینیمال دقیقا همین سادگی است؛ به طوری که شما در ست‌های راحتی مقداری المان تزئینی و الگوهای کمی مشاهده میکنید اما در مینیمال‌ها تمرکز تولیدکننده فقط به راحتی و فرم کلی مبل است!.

در ادامه چند مدل مبل مینیمال بسیار شیک و ترند که به تازگی توسط تولیدی‌های معتبر ساخته شده‌اند را معرفی کرده‌ایم و مدل‌های بیشتر را میتوانید در سوفامبل مشاهده و بررسی کنید.

 

در سوفامبل شما میتوانید مدل های مختلف مبل راحتی، مینیمال، چستر و … را از تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

قیمت مبل چستر قیمت مبل راحتی قیمت سرویس خواب دو نفره قیمت مبل راحتی 8 نفره

 

مبل راحتی مینیمال آگاتا

 مبل راحتی مینیمال آگاتا مبل راحتی مینیمال آگاتا

مبل راحتی مینیمال آگاتا

مبل راحتی مینیمال آگاتا طراحی خاص و متفاوتی دارد و توسط تولیدکننده‌ای در دلاوران تهران ساخته و طی 10 روز کاری عزیزان عرضه میشود. این مبل راحتی جدید به صورت 5 نفره با 1 کاناپه 3 نفره و 2 عدد صندلی طراحی شده که در آن از بهترین مواد و متریال استفاده شده است و این امر باعث شده تا عمر مبل مینیمال آگاتا زیاد و کیفیت عالی داشته باشد.

البته شما میتوانید مبل مینیمال خود را با هر تعداد کاناپه و هر ترکیبی که مورد نیازتان است ثبت سفارش کنید و تغییرات دیگری را در این مبل راحتی ایجاد کنید و آن را مطابق سبیقه خود شخصی سازی کنید، به طور مثال: تغییر رنگ و طرح پارچه مبلی، نوع دوخت، رنگ چوب بکار رفته در مبل  و حتی اضافه کردن میز جلو مبلی عسلی و میز ناهارخوری ست آگاتا امکان پذیر است.

مبل راحتی مینیمال آگاتا در بازار با قیمت حدودی 38.750.000 تومان به فروش میرسد؛ در حالی که این محصول در تاریخ 1403/5/3 در سوفامبل با قیمت 26.700.000 تومان عرضه میشود.

برای ارتباط با تولیدکننده و خرید مبل راحتی مینیمال آگاتا با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۳۶۰۳ داخلی 222 (آقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل مینیمال آگاتا

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل راحتی مینیمال آگاتا

 

مبل راحتی مینیمال ایپک

مبل راحتی مینیمال ایپک مبل راحتی مینیمال ایپک مبل راحتی مینیمال ایپک

مبل راحتی مینیمال ایپک یکی از مبل های مینیمال جدید و شیک است که به صورت پایه چوبی از جنس چوب روس درجه یک، توسط تولیدی یافت آباد تهران تولید و عرضه میشود. این تولیدی امکان تغییر رنگ چوب را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما توجه داشته باشید نمیتوان مبل ایپک را با پایه‌ی فلزی خریداری کنید. مبل راحتی ایپک هم طبق روال مدل‌های راحتی دیگر به راحت ترین شکل ممکن و بسیار ظریف و شیک ساخته شده است. تنها تزئینات این ست شیک و زیبا برش های نواری شکل چوب در پشتی مبل است. در ساخت این مبل راحتی از مواد و متریال بسیار خوب مثل پارچه مبلی باکیفیت، اسفنج 30 کیلویی ویژه و چوب روس مقاوم و محکم برای کلاف و پایه‌ها بکار رفته که همه‌ی اینها طول عمر مبل ایپک را بیشتر میکند. لازم به ذکر است که انتخاب تعداد کاناپه‌ها، رنگ و طرح پارچه مبلی و نوع دوخت در این ست به عهده‌ی خریدار است و حتی میتوان با این مبل 7 نفره‌، میز جلو مبلی و عسلی‌های ست را نیز خریداری کرد و در 15 روز کاری تحویل گرفت.

مبل راحتی ایپک در بازار با قیمت حدودی 31.900.000 تومان به فروش میرسد؛ در حالی که این محصول در تاریخ 1403/5/3 در سوفامبل با قیمت 22.000.000 تومان عرضه میشود.

برای ارتباط با تولیدکننده و خرید مبل راحتی ایپک با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۳۶۰۳ داخلی 500 (آقای علیسواری) تماس بگیرید.

مشخصات مبل مینیمال ایپک

  • حداکثر زمان تحویل: 15 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی
  • محل تولیدی: تهران –  شهرک ولیعصر – یافت آباد
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر
  • متریال نشیمن مبل: اسفنج 30 کیلویی ویژه
  • متریال کلاف: چوب روس درجه یک

مشاهده مبل مینیمال ایپک

 

مبل راحتی مینیمال هارمونی

مبل راحتی مینیمال هارمونی مبل راحتی مینیمال هارمونی

  مبل راحتی مینیمال هارمونی مبل راحتی مینیمال هارمونی

ست 8 نفره مبل راحتی مینیمال هارمونی از نمونه‌های پرطرفدار و بسیار ظریف میباشد که ابعادی کم و جمع و جور دارد، از همین رو این مبل راحتی طرفداران زیادی در بین افرادی با خانه کوچک پیدا کرده است.

مبل هارمونی قابل شخصی سازی و تغییرات زیادی از جمله ابعاد و تعداد است و به همین خاطر شما میتوانید مبل خورد را با ابعاد یا تعداد بیشتر خریداری کرده و برای محیطی بزرگ بکار ببرید. از دیگر تغییرات قابل اجرا در مبل هارمونی، تغییر رنگ و طرح و همچنین جنس پارچه مبلی است و حتی امکان سفارش آن با پارچه طرحدار و استفاده برای دکوراسیون مدرن نیز وجود دارد.

در این ست 8 نفره ظریف از چوب راش گرجستان برای کلاف و تمام بخش‌های چوبی استفاده شده و انتخاب رنگ چوب به دلخواه شما مشتری محترم میباشد. تولیدی این محصول، میز جلو مبلی و عسلی و میز ناهارخوری ست هارمونی را نیز تولید در صورت نیاز به خریدتان اضافه میکند. با خرید این ست جذاب، سفارش را بین 14 تا 18 روز کاری با 24 ماه گارانتی تحویل میگیرید.

مبل راحتی مدرن آلفا در بازار با قیمت حدودی 90.650.000 تومان به فروش میرسد؛ در حالی که این محصول در تاریخ 1403/5/3 در سوفامبل با قیمت 62.500.000 تومان عرضه میشود.

برای ارتباط با تولیدکننده و خرید مبل راحتی مدرن آلفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۳۶۰۳ داخلی 479 (خانم حسینی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل مینیمال هارمونی

  • حداکثر زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • مکانیزم تختخواب شو: ندارد
  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • جنس پارچه: دیاموند (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب و پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر
  • چوب کلاف: چوب سوپر راش گرجستان
  • چوب پایه: چوب سوپر راش گرجستان
  • ضمانت: 24 ماه گارانتی
  • اسفنج: یورولوکس

مشاهده مبل مینیمال هارمونی

 

مبل راحتی مینیمال لورنزو

مبل راحتی مینیمال لورنزو مبل راحتی مینیمال لورنزو

مبل راحتی مینیمال لورنزو به صورت پایه چوبی از جنس چوب روس درجه یک، توسط تولیدکننده در چهاردانگه تهران تولید و به شما عزیزان عرضه میشود. مبل راحتی لورنزو هم طبق روال مدل‌های مینیمال دیگر به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون هیچ نوع دوخت تزئینی و بسیار ظریف ساخته شده است؛

اما اگر دوختی دیگر مانند چستر، راه‌راه یا … را مدنظر دارید میتوان در هنگام ثبت سفارش آن را را تغییر بدهید. برای ساخت این مبل ساده و کاربردی از متریال مرغوبی مثل پارچه دیاموند، اسفنج 30 کیلویی و چوب روس درجه یک بکار رفته و این مواد باعث افزایش عمر مبل میشود.

البته که انتخاب تعداد کاناپه‌ها، رنگ و طرح پارچه مبلی و رنگ چوب پایه‌ها در این ست مینیمال نیز مانند دیگر محصولات این تولیدی به عهده‌ی خریدار است و حتی میتوان با این مبل 8 نفره‌، میز جلو مبلی و عسلی‌های ست را خریداری کرد و با 24 ماه گارانتی تحویل گرفت.

مبل راحتی مینیمال لورنزو در بازار با قیمت حدودی 84.100.000 تومان به فروش میرسد؛ در حالی که این محصول در تاریخ 1403/5/3 در سوفامبل با قیمت 56.550.000 تومان عرضه میشود.

برای ارتباط با تولیدکننده و خرید مبل راحتی مینیمال لورنزو با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۳۶۰۳ داخلی 479 (خانم حسینی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل مینیمال لورنزو

  • حداکثر زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • مکانیزم تختخواب شو: ندارد
  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • جنس پارچه: دیاموند (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب:  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر
  • چوب کلاف: چوب روس 
  • چوب پایه: چوب روس درجه یک
  • ضمانت: 36 ماه گارانتی
  • اسفنج: اسفنج 30 کیلویی

مشاهذه مبل مینیمال لورنزو

 

مبل راحتی مینیمال آراز

مبل راحتی مینیمال آراز مبل راحتی مینیمال آراز مبل راحتی مینیمال آراز

اگر در خانه‌های آپارتمانی با متراژ کم ساکن هستید و امکان داشتن ست مبلمان بزرگ را ندارید، بهترین گزینه برای شما مبل راحتی آراز در بین مبل های مینیمال جدید و شیک است؛ زیرا این  مبل راحتی با داشتن کاناپه‌های خیلی کم حجم و ظاهر مینیمال ساده‌ای که دارد باعث شلوغ شدن محیط نمیشود و مقدار خیلی کمی از فضای سالن پذیرایی را به خود اختصاص میدهد.

از طرفی با این که مبل آراز به صورت 5 نفره با 1 کاناپه ۳ نفره، ۲ تک نفره تولید شده ولی شما میتوانید مبل خود را به شکل  ست‌های 7 یا 8 نفره هم خریداری کنید و در کنار مبل آراز از تولیدکننده میز جلو مبلی و میز عسلی مینیمال آراز ست را خریداری کنید.

ترکیب دو رنگ پارچه مبلی و استفاده از پارچه مبلی طرحدار برای مبل راحتی مینیمال آراز در کنار تغییر رنگ چوب پایه‌ها امکان پذیر است ولی پیشنهاد میدهیم اگر این ست را برای محیطی کوچک در نظر دارید حتما از یک رنگ روشن و ساده برای کاناپه‌ها استفاده کنید.

مبل راحتی مینیمال آراز در بازار با قیمت حدودی 27.550.000 تومان به فروش میرسد؛ در حالی که این محصول در تاریخ 1403/5/3 در سوفامبل با قیمت 19.000.000 تومان عرضه میشود.

برای ارتباط با تولیدکننده و خرید مبل راحتی مینیمال آراز با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۳۶۰۳ داخلی 222 (آقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل مینیمال آراز

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل مینیمال آراز

 

مبل راحتی مدرن آلفا

مبل راحتی مینیمال آلفا مبل راحتی مینیمال آلفا مبل راحتی مینیمال آلفا

در مبل راحتی مدرن آلفا ترکیب چوب درجه یکی که به صورت ظریف و خوش تراش برای دسته‌ها و پایه‌ها به کار رفته است با پارچه انتخاب شده برای مبل بسیار شیک و جذاب است.

برای این ست مبل راحتی از پارچه‌‌ای ساده و بدون طرح استفاده شده است تا ظاهر کلی ست از سبک مدرن خارج نشود و کاربرد بیشتری در خانه‌ها داشته باشد؛ البته همانطور که مطلع هستید انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی در کنار موارد دیگر همچون رنگ چوب، تعداد نفرات و ابعاد کاناپه‌ها به عهده مشتریان عزیز است.

با خرید مبل مدرن آلفا شما یک ست 8 نفره شامل 2 مبل سه نفره و دو مبل تک نفره را بین 14 تا 18 روز کاری همراه با 2 سال ضمانت کیفیت محصول درب منزل دریافت میکنید. در صورت نیاز به خرید میز جلو مبلی عسلی برای مبل آلفا میتوانید همزمان با مبل از تولیدکننده تهیه کنید.

مبل راحتی مدرن آلفا در بازار با قیمت حدودی 84.100.000 تومان به فروش میرسد؛ در حالی که این محصول در تاریخ 1403/5/3 در سوفامبل با قیمت 58.000.000 تومان عرضه میشود.

برای ارتباط با تولیدکننده و خرید مبل راحتی مدرن آلفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۳۶۰۳ داخلی 479 (خانم حسینی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل مینیمال آلفا

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  8 نفره (3+3+1+1)
  • مکانیزم تختخواب شو:  ندارد
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه:  چوب
  • پارچه: قیمت با پارچه دیاموند (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب :  دلخواه مشتری
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج یورولوکس

مشاهده مبل مدرن آلفا

5/5 - (1 امتیاز)