مدل های جدید مبل ال مینیمال + قیمت در تولیدی ها

مبل ال به عنوان یک مبل عالی برای مستاجرها و افرادی که در منازل آپارتمانی کوچک زندگی میکنند شناخته میشود که ترکیب این مبل ال با سبک مینیمال باعث شده تا محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کند؛ در نتیجه میخواهیم مدل های جدید مبل ال مینیمال را در ادامه به شما عزیزان معرفی کنیم.

از خصوصیات یک مبل راحتی ال مینیمال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نشیمن‌های یکپارچه با فرم L
  • اسفنج‌های نرم و راحت در پشتی، دسته‌ها، کف و …
  • قیمت نسبتا کم در مقایسه با دیگر مدل‌ها و سبک‌ها
  • نمای ساده و بدون تجمل
  • قدیمی و تکراری نشدن طی مرور زمان
  • کاربرد زیاد 
  • و …

مبل راحتی ال مینیمال اغلب قابل استفاده در محیط‌های مختلف خانه از جمله: اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، اتاق میهمان و بخصوص جلوی تلویزیون میباشد؛ حتی از این مدل مبل میتوانید برای هر متراژ خانه‌ای استفاده کنید اما باید در نظر داشته باشید که مبل ال مینیمال با داشتن ابعاد کم و ظاهر ساده ممکن است به خوبی فضای خانه بزرگ را پوشش ندهد و در کنار آن نیاز به یک ست مبل دیگر نیز داشته باشید.

با این که در این مدل مبلمان هم از متریال درجه یک به کار برده میشود؛ اما بخاطر استفاده بیشتر از اسفنج نسبت به چوب در کاناپه‌ها و همچنین عدم وجود تزئینات چوبی منبت کاری و … وزن محصولات بسیار کمتر از دیگر سبک‌هایی همچون سلطنتی، کلاسیک و … است، پس این سبک بودن مبل راحتی ال مینیمال، دلیل بر کیفیت پایین آن نیست!

مدل‌های معرفی شده در ادامه متن به صورت بدون پایه یا یک تکه و به شکل پایه دار در فرم‌های مختلف هستند و از طرفی برای همه محصولات امکان اضافه کردن میز جلو مبلی و میز عسلی ست از تولیدکننده وجود دارد که در این حالت قیمت ذکر شده برای محصول تغییر میکند.

 

در سوفامبل میتوانید انواع مدل های مبلمان، میز ناهار خوری، سرویس خواب و … را در سبک ها و قیمت های مختلف مشاهده و بررسی و سپس از تولیدکننده خریداری کنید.

قیمت مبل راحتی قیمت سرویس خواب دو نفره قیمت مبل ال قیمت مبل راحتی 8 نفره

 

مبل ال مینیمال

مبل راحتی ال مینیمال مبل راحتی ال مینیمال مبل راحتی ال مینیمال مبل راحتی ال مینیمال

مبل‌های سبک ال همواره به دلیل فضای کمی که اشغال میکنند و طراحی زیبا یکی از انواع مبل‌ها خصوصا در دسته مبل‌های راحتی پرفروش در بازار هستند؛ در سال‌های اخیر سبک های طراحی مبل ال تغییرات زیادی کرده‌اند. مبل ال مینیمال یکی از انواع مبل‌های ال است که در سبک ساده و مینیمال طراحی و تولید شده و با توجه به طراحی در اغلب فضاها قابل استفاده است.

 مبل ال مدل مینیمال از جنس چوب است و امکان سفارش این مبل با پایه‌های فلزی وجود ندارد، رنگ چوب مبل و رنگ پارچه مبل قابل تغییر هستند. این مبل مینیمال به صورت ست ال کاناپه و کنج شش نفره عرضه میشود. پشتی و کفی مبل ال مینیمال هم به صورت یک تکه و هم به صورت جدا قابل سفارش هستند. تعداد نفرات، آیتم دیگری است که شما برای مبل راحتی ال مینیمال به صورت متغیر در نظر گرفته شده است بدین معنی که شما میتوانید در صورت نیاز با اضافه کردن مبل تک نفره تعداد نفرات را در ست افزایش دهید.

مبل راحتی ال مینیمال در بازار با قیمت حدودی 25.400.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 17.500.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال مینیمال با شماره 02191093603 داخلی 769 (اقای شریفی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال مینیمال

  • حداکثر زمان تحویل: 7 روز کاری
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال مینیمال


مبل ال فلور

مبل راحتی ال مینیمال فلور مبل راحتی ال مینیمال فلور مبل راحتی ال مینیمال فلور

مبل راحتی ال فلور به صورت پیش فرض در یک ست پنج نفره کاناپه و کنج تولید میشود که ابعاد کاناپه‌های مبل ال فلور قابل تغییر هستند و شما میتوانید براساس فضایی که در اختیار دارید ابعاد کلی مبل ال فلور را تغییر دهید.

پایه های مبل ال فلور تنها به صورت چوبی قابل تولید هستند ولی رنگ چوب پایه‌ها متناسب با سلیقه و نیاز شما قابل تغییر است. نوع دوخت به کار رفته در پارچه مبل ال فلور نیز قابل تغییر است و شما میتوانید مبل ال فلور را با دوخت ساده یا دوخت چستر سفارش دهید.

وجه تمایز دیگر ست مبل راحتی ال فلور با سایر ست‌های مبل ال در بازار، امکان اضافه کردن مبل تک نفره و پاف به این ست مبل است، شما میتوانید مبل ال فلور با پاف یا مبل تک نفره و میز جلو مبلی ست کار نیز سفارش دهید.

مبل راحتی ال مینیمال در بازار با قیمت حدودی 25.400.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 17.500.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال مینیمال با شماره 02191093603 داخلی 769 (اقای شریفی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال فلور

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال فلور


مبل ال پازل

مبل ال پازلی جدید مبل ال پازلی جدید

مبل ال پازل به دلیل طراحی مینیمال خود یکی از مبل‌های معروف در بازار است که توسط تولیدی در منطقه دلاوران تهران تولید و عرضه می‌شود. مبل ال پازل در چند سال عرضه خود توانسته نظر اغلب خریداران را به خود جلب کند؛ پرا که مبل ال پازل معمولا با پایه چوبی یا بدون پایه تولید می‌شود و اسفنج‌های نشیمن به صورت دوبل است تا امکان جابجایی و شستشوی مبل را راحت تر کند.

کوسن‌ها در بخش پشتی مبل ال پازل که ارتفاع کمی دارد سبب پر شدن فضا و تکمیل شدن طراحی خاص این مبل ال می‌شوند؛ همچنین ابعاد مبل راحتی ال پازل قابل تغییر به دلخواه شما هستند.

مبل راحتی ال پازل در بازار با قیمت حدودی 33.300.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 22.900.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال پازل با شماره 02191093603 داخلی 222 (اقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال پازل

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال پازل


مبل ال آلیسا

مبل راحتی ال مینیمال آلیسا مبل راحتی ال مینیمال آلیسا

مبل راحتی ال الیسا از جمله مدل‌های طرح ترک و ژورنالی سوفامبل است که قابلیت اضافه کردن یک مبل به صورت تکی در ست مبل الیسا فراهم شده است. اضافه کردن مبل تک در ست مبل ال الیسا امکان استفاده از این ست مبل در فضاهای مختلف را بیشتر می‌کند، در واقع میتوان این امر را نقطه مثبت این ست مبل ال در نظر گرفت.

سایر مبل‌های ال این تولیدی در دلاوران تهران، همانند مبل راحتی ال الیسا نیز با تغییرات مدنظر شما ارائه می‌شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید: مبلال الیسا بدون پایه است در واقع پایه‌های مبل به صورت مخفی طراحی و به کار برده شده‌اند. تشک مبل الیسا به صورت دوبل طراحی و عرضه می‌شود و تشک پشتی مبل ال آلیسا در مقایسه با سایر مبل های ال مشابه پهن تر طراحی شده است تا راحتی بیشتری داشته باشد.

بخش سمت چپ در ست مبل الیسا به نام میزبان شناخته می‌شود که در طراحی بدون پشتی در نظر گرفته شده است؛ در حالی که میتوان از آن بخش از مبل برای لم دادن و استراحت کردن هم استفاده کرد.

مبل راحتی ال پازل در بازار با قیمت حدودی 34.700.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 23.900.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال پازل با شماره 02191093603 داخلی 222 (اقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال الیسا

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال آلیسا


مبل ال موناکو

مبل ال موناکو جدید

مبل ال مینیمال مونیکا مبل ال مینیمال مونیکا مبل ال مینیمال مونیکا

رنگ‌هایی که میتوان برای مبل راحتی ال موناکو در لیست مدل های جدید مبل ال مینیمال با چوب راش گرجستان انتخاب کرد شامل: سفید، فندقی، قهوه‌ای تیره و گردویی میباشد، اما برای انتخاب رنگ پارچه مبلی دیاموند در مبل ال موناکو محدودیتی وجود ندارد.

جنس چوب پایه و کلاف مبل در مدل موناکو با هم متفاوت است، به طوری که در پایه از چوب راش گرجستان و در کلاف از چوب روس استفاده شده است تا کیفیت ست مبل شما بیشتر شود. شما با خرید مدل موناکو از تولیدی در چهاردانگه توسط سوفامبل، خریدتان را در بین 14 تا 18 روز کاری همراه با 2 سال گارانتی کیفیت، به صورت سه تکه مجزا درب منزل تحویل میگیریم.

منظور از دریافت مبل به صورت سه تکه مجزا نوع طراحی آن برای جابجایی راحت‌تر است، زیرا این محصول تشکیل شده از پاف، کاناپه 3 نفره یک طرف دسته و کاناپه لاوست میباشد.

مبل راحتی ال موناکو در بازار با قیمت حدودی 89.900.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 62.000.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال موناکو با شماره 02191093603 داخلی 479 (خانم حسینی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال موناکو

  • محل تولیدی: تهران – چهاردانگه
  • زمان تحویل: 14 الی 18 روز کاری
  • ترکیب نشیمن:  کاناپه یک طرف دسته+ لاوست+پاف
  • مکانیزم تختخواب شو:  ندارد
  • ضمانت و گارانتی: 2 سال ضمانت 
  • چوب کلاف: روس درجه یک
  • جنس پایه:  چوب راش گرجستان
  • پارچه: قیمت با پارچه دیاموند (قابل تغییر به دلخواه مشتری)
  • رنگ چوب : سفید, فندوقی, قهوه ای تیره, گردویی
  • رنگ پارچه: دلخواه مشتری
  • جنس اسنفج نشیمن: اسفنج یورولوکس

مشاهده مبل ال موناکو


مبل ال هلما

مبل راحتی ال مینیمال هلما مبل راحتی ال مینیمال هلما مبل راحتی ال مینیمال هلما

مبل راحتی ال مینیمال هلما از مدل‌های یک تکه جذاب است که به تازگی به مدل‌های پینترستی نیز معرف شده است. این ست ۷ نفره ال و کنج قابل استفاده برای تمام منازل و بخش‌های خانه با سبک راحتی، مدرن و مینیمال است؛ البته با این که ست مبل ال هلما به صورت پیش فرض ۷ نفره میباشد ولی لزومی برای خرید مبل ال خود با این تعداد وجود ندارد، زیرا شما میتوانید تعداد کاناپه‌ها را براساس متراژ فضای منزلتان کمتر یا بیشتر سفارش بدهید.

از مزایای عالی این ست یک تکه راحتی، امکان اضافه کردن میز جلو مبلی و میز عسلی ست هلما است؛ زیرا خرید همزمان مبل و میز جلو مبلی عسلی به هماهنگی بیشتر دکوراسیون داخلی کمک خیلی زیادی میکند.

برای کاور مبل هلما از پارچه ایرانی مرغوب بدون طرح استفاده شده است، ولی این محصول نیز طبق روال محصولات دیگر فروشگاه سوفامبل، قابل شخصی سازی به صورت تغییر رنگ، طرح و جنس پارچه در کنار تعداد نشیمن مبل است.

مبل راحتی ال هلما در بازار با قیمت حدودی 42.500.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 29.300.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال هلما با شماره 02191093603 داخلی 222 (آقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال هلما

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال هلما


مبل راحتی ال Luxurysofa

مبل راحتی ال مینیمال Luxurysofa

مبل راحتی ال مینیمال Luxurysofa مبل راحتی ال مینیمال Luxurysofa

مبل راحتی ال Luxurysofa از مدل‌های یک تکه جدید است که ظاهر مبل به خوبی راحتی نشیمن را نشان میدهد. این ست 6 نفره ال و کنج قابل استفاده برای تمام منازل و بخش‌های خانه با سبک راحتی، مدرن و مینیمال است؛ البته با این که ست مبل ال Luxurysofa به صورت پیش فرض 6 نفره میباشد ولی لزومی برای خرید مبل ال خود با این تعداد وجود ندارد، زیرا شما میتوانید تعداد کاناپه‌ها را براساس متراژ فضای منزلتان کمتر یا بیشتر سفارش بدهید.

از مزایای عالی این ست یک تکه راحتی امکان اضافه کردن میز جلو مبلی و میز عسلی ست مبل است که خرید همزمان مبل و میز جلو مبلی عسلی به هماهنگی بیشتر دکوراسیون داخلی کمک خیلی زیادی میکند. برای کاور مبل راحتی Luxurysofa از پارچه ایرانی مرغوب بدون طرح استفاده شده است، ولی این محصول نیز طبق روال محصولات دیگر فروشگاه سوفامبل، قابل شخصی سازی به صورت تغییر رنگ، طرح و جنس پارچه در کنار تعداد نشیمن مبل است.

مبل راحتی ال Luxurysofa در بازار با قیمت حدودی 26.900.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 18.500.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال Luxurysofa با شماره 02191093603 داخلی 796 (آقای شریفی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال Luxurysofa

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن:6 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل الLuxurysofa


مبل ال سزار

مبل راحتی ال مینیمال سزار مبل راحتی ال مینیمال سزار

مبل های سبک راحتی ال مثل مبل راحتی ال سزار، از جمله مبل‌های بسیار پرفروش برای افراد اجاره نشین هستند که با وزن سبک و از کنار هم قرار گرفتن چند تکه جدا مبل تولید میشوند.

مبل ال مینیمال سزار با پایه‌هایی باریک و ساده از جنس چوب و کفی و پشتی جدا شونده تولید شده است و این نوع طراحی اسفنج نشیمن و پشتی نیز به جابجایی راحت‌تر مبل سزار کمک شایانی میکند. مبل ال راحتی سزار به صورت 5 نفره کاناپه و کنج عرضه میشود اما شما میتوانید مبل تک نفره، پاف و حتی میز جلو مبلی عسلی به این ست جذاب اضافه کنید، علاوه بر این ابعاد کاناپه‌های مبل سزار نیز قابل تغییر هستند.

مبل ال راحتی مینیمال مدل سزار تنها با پایه چوبی قابل سفارش است و رنگ چوب پایه‌های مبل در کنار رنگ و طرح پارچه مبل قابل تغییر و شخصی سازی هستند. این محصول از جمله مبل‌های اقتصادی در بازار است که با قیمتی کمتر از مدل‌های مشابه در سایت سوفامبل به فروش میرسد.

مبل راحتی ال مینیمال سزار در بازار با قیمت حدودی 28.300.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 19.500.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال مینیمال سزار با شماره 02191093603 داخلی 222 (آقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال مینیمال سزار

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه:قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال سزار


مبل ال الین کد 168

مبل راحتی ال مینیمال الین کد 168

مبل راحتی ال مینیمال الین کد 168

مبل راحتی ال الین کد 168 به سبک مینیمال با طرحی کاملا ساده ساخته شده که با وجود نشیمن 6 نفره، فضای بیشتری برای نشستن را دارد. این ست مبل ال جذاب و جدید، انتخاب خوبی برای جایگیری جلوی تلویزیون یا در منازل مینیمال بزرگ و متوسط است؛ چرا که به خوبی فضای خانه را پوشش میدهد.

جابجایی مبل راحتی ال مینیمال الین بسیار ارحت است؛ زیرا از دو تکه مبل 3 نفره مجزا ساخته شده که در زمان چیدمان کنار هم قرار میگیند؛ البته که پشتی های جداشونده آن نیز بی تاثیر نیست. برای مبل الین کد 168 خود میتوانید تغییرات زیادی مثل رنگ پارچه مبل، طرح پارچه مبلی، جنس و رنگ چوب، تعداد نفرات و حتی اضافه کردن مبل تک، پاف و میز جلو مبلی عسلی را لحاظ کنید یا دوخت چستر را برای مبل راحتی خود انتخاب کنید.

مبل راحتی ال مینیمال الین در بازار با قیمت حدودی 23.400.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 17.500.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال مینیمال الین با شماره 02191093603 داخلی 796 (آقای شریفی) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال الین کد 168

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 6 نفره  (قابلیت تغییر)

مشاهده مبل ال الین


مبل ال ژینوس

مبل راحتی ال مینیمال ژینوس مبل راحتی ال مینیمال ژینوس

یکی دیگر از مدل های جدید مبل ال مینیمال در این متن، مبل راحتی ال ژیوس است که جزء مبلمان پینترستی نیز میباشد و به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مبل راحتی جذاب بخاطر داشتن ویژگی هایی همچون ارتفاع کم کاناپه، نداشتن پایه، فرم ال شکل یا یکپارچه بودن نشیمن و همچنین اسفنج های نرم به کار رفته در آن، جزء مدل های فوق العاده راحت میباشد.

حالت دو تکه بودن مبل ژینوس و ساخت پشتی آن به صورت مجزا از بدنی اصلی سبب میشود تا جابجایی ست مبل ال شما بسیار راحت تر باشد. از طرفی شما میتوانید مبل راحتی ال ژینوس خود را نسبت به سلیقه شخصی خود تغییر بدهید به طور مثال: انتخاب رنگ و طرح پارچه مبلی، نوع دوخت مبل، تعداد نشیمن و حتی جنس پارچه را میتوانید تغییر بدهید.

مبل راحتی ال مینیمال ژینوس در بازار با قیمت حدودی 89.900.000 تومان به فروش میرسد، اما شما میتوانید در تاریخ 1403/5/5 این مدل را با قیمت 62.000.000 تومان در سوفامبل به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. 

برای ارتباط با تولیدی و خریداری مبل راحتی ال مینیمال ژینوس با شماره 02191093603 داخلی 222 (آقای قربانیان) تماس بگیرید.

مشخصات مبل ال ژینوس

  • حداکثر زمان تحویل: 10 روز کاری
  • پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
  • محل تولیدی: تهران – دلاوران
  • رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری
  • تعداد نفرات نشیمن: 5 نفره + قابلیت تغییر

مشاهده مبل ال ژینوس

4.3/5 - (7 امتیاز)